23 תואר שני תוכניות ב ציור 2024

תואר שני תוכניות ב ציור 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    MA ציור במכללה המלכותית לאמנות היא תוכנית MA מובילה בעולם, מבוססת סטודיו עם רקורד מוצלח של אמנים יוצאי דופן הפועלים בחזית הדיסציפלינה ובמעמד בינלאומי. באמצעות הגישות החדשניות שלנו להוראה וללמידה, אנו מטפחים תלמיד להתייחס לציור כפעילות יצירתית, רפלקסיבית עצמית וביקורתית הנשענת על שפע של משאבים דיסציפלינריים היסטוריים, חומריים ורעיוניים כפי שהיא משגשגת במאה ה-21.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pécs, הונגריה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תרגול ופיתוח של מיומנויות ציור כבסיס ליצירת החזותית והדימויים ובאמצעות זה גירוי של דרך אמנותית אישית להתבונן, לחשוב ולייצג את העולם. הקורס מביא לידי ביטוי את הבסיס והטכניקות הבסיסיות של הציור בשנים הראשונות ואז גדל בהדרגה לקראת הפיכתו לאמן.

    • Metropolitan City of Florence, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    המאסטר באמנות קדושה שואף להציע הכשרה עיונית ומעשית בתחום האמנות הקדושה והדתית. מגזר זה, מושרש עמוק בתרבות ובמסורת האיטלקית, מהווה אחוז ניכר מהמורשת האמנותית האיטלקית. שלוש ההתמחויות לבחירה לתואר שני הן ציור, פיסול וצורפות.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות יפות הוא המשכו הטבעי של התואר הראשון באומנויות ציור ואמנות חזותית ופיסול ומתקנים. עם זאת, יתכן כי ישתתפו בו גם סטודנטים המגיעים מרקע חינוכי אחר המעוניינים לסיים את לימודיהם על ידי לימוד אמנות עכשווית.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מיועד לסטודנטים שהתרגול היצירתי שלהם נעוץ בעיקר בציור. המועמדים לתכנית יחפשו הקשרים וחוויות חדשות לפיתוח שיטות מבוססות/קיימות. הציור מובן יותר כתמיכה או הכנה לדיסציפלינות אחרות: זה נחשב ליצירה.

    • Groningen, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

  • זמן מלא

    בקמפוס

    התלמיד יכול לבחור את המתאים ביותר של הציור מספר בד שיעורי אמנות.הסילבוסים משתנים מכיתה לכיתה, שונות מאלו ללמד טכניקות ציור קונבנציונליים

  • זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ציור MFA יש תוכנית לימודים דו-שנתי. בשנה הראשונה אתה תתמקד בוחן האפשרויות שלך בתחום שבחר. תוכל לבצע מחקר משלך ולעבוד סטודיו מעבדת Arts ההיברידי שלנו.

    • Ponce, פוארטו ריקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מאסטר זה מתמקד במושגים בציור ובציור פרויקט יצירתי אני אמנות פורטוריקנית משנת 1960 ועד היום. אמנות לטינית אמריקאית אמנות עכשווית פרידה קאלו והמהפכה תיאולוגיה של פיסול מקסיקני: כבוד אדם אנושי נישואין ומשפחה

    • Naha, יפן

    בקמפוס

    תוכנית זו מורכבת מציור שמן וציור יפני. עבור ציור שמן, התלמידים שואפים לשפר את ניסיונם בביטוי אמנותי מתקדם, תוך התמקדות בציור בד, הדפסה, צילום, התקנה ואומנות ביצועים. עבור הציור היפני, התלמידים שואפים למומחיות בחומרים וטכניקות כמו גם לימוד ביטויים אמנותיים מגוונים. יתר על כן, שיעורי הכשרה מיוחדים עם גישות לימוד מרובות ומגוונות לחומרים וטכניקות משמשים לשיפור ההתפתחות של אמנויות מעצבות.

    • Turkistan, קזחסטן

    זמן מלא

    בקמפוס

    רוּסִי

    מטרת התוכנית הינה גיבוש יכולות אנליטיות ומעשיות בבוגרי תואר ראשון בתחום הניתוח, הארגון והטמעה של פעילויות אמנותיות ויצירתיות, תיקון והתפתחותיות חדשניות וייעוץ, לרבות תכונות גיבוש הפוטנציאל האמנותי.

    • Calgary, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MFA של AUArts ב- Craft Media הוא תוכנית שיתופית, תחומית, מבוססת סטודיו, המעניקה לך את החופש לבחון אפשרויות, לדחוף גבולות ולדמיין מחדש את התרגול שלך.

    • Midtown - Downtown, ארצות הברית

    אנגלית

    מאסטר לאמנויות (MA) בסטודיו ארט הוא תוכנית אשראי בת 30 שנתי לאמנים. סטודנטים משלימים 15 שעות אשראי של קורסים ברמת בוגר בתחומי אומנות סטודיו שונים כגון עיצוב גרפי, רישום, ציור, הדפסה, צילום, קרמיקה ופיסול (לימודי תלת מימד).