72 תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה חינוכית 2024

תואר שני תוכניות ב פסיכולוגיה חינוכית 2024Filter
    • San Antonio, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גב 'גבירתנו של אגם אוניברסיטת מקוון מאסטר באמנויות ייעוץ נבנה על תוכנית לימודים CACREP סטנדרטים ומציע שלוש התמחויות ספציפיות הקריירה ייעוץ בבית הספר, ייעוץ קליני לבריאות הנפש, או ייעוץ שיקום קליני.

    • Pensacola, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתכנית הלימודים וההדרכה של אוניברסיטת מערב פלורידה, מ. אד. התכנית, התלמידים מתכוננים לתפקידי הוראה או מנהיגות ברמה המשנית. המוסמך להשכלה גבוהה על ידי המועצה הארצית להסמכת חינוך מורים, ניתן להשלים תוך 24 חודשים בלבד.

    • Fairfield, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר המקוון לתואר שני באמנויות בייעוץ בית ספרי מאוניברסיטת הלב הקדוש מספק את המומחיות הדרושה לך כדי להפוך ליועץ בית ספר אתי ומונחה נתונים. עם הכשרה ממחנכים מומחים ותוכנית לימודים המבוססת על המחקר העדכני ביותר ושיטות עבודה מומלצות עדכניות, תגלה מה נדרש כדי לתמוך בתלמידי PK–12 באמצעות פיתוח אקדמי, מוכנות למכללות ולקריירה ולמידה חברתית-רגשית. להתחיל היום.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עשו את ההבדל בחיי התלמידים כאשר אתם משפרים את כישוריכם במסלול זה, שנועד להכין אתכם לתפקידי עבודה סוציאלית במסגרת בית ספר ציבורית ופרטית. עבודות הלימוד בוחנות נושאים במדיניות עבודה סוציאלית, ילדים יוצאי דופן ותכני קריאה, וכוללים הדרכה בשטח. מסלול זה מכין את בוגרי תואר שני בעבודה סוציאלית לספק שירותים חברתיים וסיוע המשפר את התפקוד החברתי והפסיכולוגי של התלמידים וממקסם את הרווחה וההצלחה בלימודים.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר החינוך המקוון באוניברסיטת ווסט אלבמה בייעוץ לבתי ספר יכין אותך לספק סנגור, הערכה, הערכה ומגוון שירותי ייעוץ לסטודנטים. הכיתה המקוונת במלואה תסייע לכם גם לשמור על העבודה וההתחייבויות האישיות שלכם.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר בפסיכופדגוגיה טיפולית מטרתו להכשיר אנשי מקצוע המוכנים להתמודד עם אתגרים חינוכיים שונים הקשורים לביצועיהם האקדמיים של הסטודנטים, לחדשנות של תהליכי למידה, לשיפור מערכות מידע ולפיתוח יכולות של האוכלוסייה החינוכית, מתוך קוגניטיביות, חברתיות וחברתיות שלה. מימד רגשי. מאסטר זה מציע לך הכשרה מיוחדת בעיצוב והתמצאות של טיפול פסיכופדגוגי במרכזי חינוך פעוטון, יסודי ותיכון המבקשים לתת מענה לצרכי הטיפול של התלמידים הנוכחיים. לאחר סיום הלימודים תוכלו להעריך, לאבחן ולהתערב בהפרעות השונות ובצרכים החינוכיים הקיימים, תוך בחירה בטיפול המתאים ביותר על סמך פרופיל הקבוצה איתה אתם עובדים.

    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרת המאסטר היא לצייד את התלמידים בכישורים, מיומנויות וכלים לתרגול מקצועי וחקירתי, הקשורים לתחום הפסיכולוגיה החינוכית.

    • Kildare, אירלנד
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הן ל- UEL והן ל- ICEP Europe יש רקורד ארוך באספקת תוכניות איכות בתחום הצרכים החינוכיים המיוחדים בבריטניה, אירלנד ובינלאומית. קורס זה מספק ידע מומחה לתמיכה במחנכים ובעובדים עם המגוון ההולך וגדל של ילדים עם צרכים למידה נוספים במסגרות חינוך ברמה בינלאומית.

    • Helsinki, פינלנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית התואר השני לשנתיים בחינוך משתנה, אתה מקבל הבנה של חינוך כמבנה דינמי וניתן לשינוי מהרמה העצבית האישית למדיניות גלובלית. אתה גם צובר את הידע והמיומנויות לניתוח, פיתוח והשפעה על הנוהגים והמבנים של מערכות חינוך, מוסדות, הוראה וסוגיות פדגוגיות.

    • Denver, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    פעל למען תלמידי P-12 והפוך לסוכן של שינוי בקהילה שלך. ללא צורך ב-GRE, הרוויח את התואר השני שלך בייעוץ בית ספרי מקוון תוך 24 חודשים בלבד מאוניברסיטת דנוור. השג מיומנויות יקרות ערך באמצעות תוכנית לימודים המתמקדת בצדק חברתי ונועדה לעמוד בסטנדרטים שנקבעו על ידי CACREP.

    • New York, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    NYU Steinhardt’s online master of arts program in Counseling and Guidance prepares students to work as certified or licensed school counselors in various settings.

    • Online

    משרה חלקית

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית החדשנית והמקוונת לתואר שני בחינוך (M.Ed.) של אוניברסיטת סן דייגו מכינה את הסטודנטים עם הידע והמיומנויות הדרושים להם כדי לשפר את ההוראה שלהם - עם דגש על מיומנויות של המאה ה-21, שוויון וצדק חברתי, חקירה בכיתה , ותגובה מקצועית לתקני הליבה המשותפים.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מציעים הכשרה ייעודית להוראת חינוך על יסודי חובה, לימודי מוסמך, הכשרה מקצועית והוראת משטרים מיוחדים.