8 תואר שני תוכניות ב פיתוח עירוני ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב פיתוח עירוני ב ארצות הברית for 2024Filter
    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המורה לאמנויות בענייני עירוניים ועובדי ציבור מאמן סטודנטים במדיניות ציבורית, לימודי עירוניים וארגון עממי, בוחן את הדרכים שבהן המדיניות והמעורבות הקהילתית יכולות להשפיע על שינוי חיובי.

    • Warren, ארצות הברית

    אנגלית

    המאסטר בחינוך עירוני מכין את המורים לעמוד בדרישות החינוכיות של מסגרות עירוניות. התוכנית שמה דגש על אסטרטגיות הוראה בעלות השפעה תרבותית בכיתות עירוניות כדי לטפח את ההצלחה של התלמידים. את שיעורי הקורס משלימים תצפית בכיתה קלינית, המאפשרת לסגל לספק משוב מיידי על הכישורים החשובים ביותר בהוראה יעילה.

    • Miami, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של פיתוח מקרקעין אורבניזם היא תוכנית בין-שנתית לתואר שני המשלבת את עוצמות בית הספר לארכיטקטורה של אוניברסיטת מיאמי, מינהל עסקים ומשפטים כדי ליצור תוכנית ברמה עולמית המשלבת את יסודות הפיתוח של נדל"ן עם חיים תכנון קהילתי ועיצוב. תוכנית MRED U היא 36 נקודות זכות.

    • New York, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Pomona, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Warren, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני מוביל זה נולד מתוך צורך לתמוך ולהעצים את מנהלי בתי הספר להיות יעילים בסביבות עירוניות. המכללה לחינוך עירוני של Davenport University מציידת את מנהלי בתי הספר הנוכחיים והשאפתניים בכישורים ובאסטרטגיות הקריטיות לבתי ספר ומחוזות PK-12 מובילים בערים שלנו.

    • Baton Rouge, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית התואר השני במדעי היערות העירונית הוקמה בסתיו 1998. משימתה של תכנית הבוגרים היא לספק לסטודנטים לתארים מתקדמים תכנית לימודים המציעה הכשרה אקדמית נאותה ופעילויות למידה חווייתיות לתפקידי קריירה מקצועיים בסוכנויות ממשלתיות, ארגוני מחקר, וחברות פרטיות. התכנית משתמשת בגישה לניהול איכות איכותית בין תחומית להכשרת סטודנטים כך שבסופו של דבר הם יכולים לטפל בבעיות קריטיות וחששות במדע ובניהול של ייעור עירוני ומשאבי טבע. כל סטודנט יעקוב אחר תכנית קבועה של עבודות הקורס ויבצע מחקר עבודת גמר או פרויקט אבן גפיים המותאם לנושאים מתעוררים או לבעיות ביער העירוני.

    • Miami, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית ייחודית זו מיועדת לתלמידים מרקעים מגוונים באדריכלות, מדעי הסביבה, ניהול, מדעי החברה, או כאלה שכבר עובדים בקריירה ירוקה.