4 תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני ב צ'כיה for 2024

תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני ב צ'כיה for 2024Filter
    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התחל את המסע לעתיד שלך כאדריכל עם החזון הייחודי שלך - ברוכים הבאים לתכנית התואר הראשון שלנו באדריכלות ועיצוב עירוני. במהלך התכנית לתואר ראשון בת ארבע שנים, תחקור את הגישה היצירתית שלך ותתמקד בהצטיינות בתחומי העניין שלך. התוכנית שלנו מספקת הדרכה מעמיקה ממורים מנוסים ועטורי פרסים, תעמיק את הידע שלך בהיבטים התיאורטיים, הטכניים והמקצועיים של אדריכלות ועיצוב אורבני.

    • Liberec, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבוגר הוא אדריכל בעל הכשרה תכליתית בעיצוב מבנים אדריכליים, פנים ועבודות אורבניות. הלימודים מסתיימים בבחינת המדינה הסופית, שחלקם בחינות בהיסטוריה של האמנות והאדריכלות, מבנים תומכים, בניית בניינים והגנה על עבודת הדוקטורט.

    • Brno, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    אדריכל מעולה הוא חדשן תרבותי שיכול להפגיש סתירות חברתיות וטכניות רבות לכדי שלם אחד משמעותי שנקרא ארכיטקטורה. חצב עתיד כאדריכל עצמאי עם חזון ייחודי משלך. במהלך התוכנית לתואר שני בתואר שני, תחקור את הגישה היצירתית שלך ותתמקד בהצטיינות בתחומי העניין שלך. בהדרכתם של מורים מנוסים ועטורי פרסים, תעמיק את הידע ההומניסטי שלך ואת ההבנה בנושאים הומניסטיים, תחדד את כישוריך הטכניים והמעשיים ותחדד את החשיבה הביקורתית שלך. כל זה במחלקה פרוגרסיבית באחת מערי הסטודנטים הטובות באירופה. יתרה מכך, הפקולטה לארכיטקטורה, Brno University of Technology נבחרה בין 230 האוניברסיטאות הטובות ביותר בתחום ברחבי העולם על ידי QS Ranking.

    • Prague, צ'כיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר ב- ARCHIP הינה תכנית לתארים מתקדמים שנתיים הנלמדים בסביבת סטודיו בין-תחומית עם דגש על עבודה מעשית ומבוססת פרויקטים, הכוללת את כל ההיבטים של פרקטיקה אדריכלית והבנה מעמיקה של התחום.