10 תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב עיצוב עירוני ב ספרד for 2024Filter
    • Rotterdam, הולנד
    • Bilbao, ספרד
    • + 5 more

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    קורא להוגים עירוניים עתידיים שסקרנים ומתעניינים כיצד נוכל להחיות ערים פוסט-תעשייתיות! תוכנית תואר שני מרגשת וייחודית זו רוצה ליצור חוויה חינוכית שמזהה ומגיבה באופן ביקורתי לנושאים של ערים בצורות ובשלבים שונים של מעבר פוסט-תעשייתי ומחנכת את הדור הבא של מומחים עם מיומנויות וידע של המאה ה-21 הדרושים להתמודדות עם האתגרים והזדמנויות של ערים בחברות מעבר ומגוון-על. זוהי התוכנית האידיאלית לאנשי מקצוע המעורבים בתכנון, תכנון, ניהול או הערכה של העיר, שרוצים להצטרף לקהילת ידע וחדשנות תוססת המחויבת לחשיבה מחודשת על עתיד עירוני בר קיימא יותר. RePIC מטפח אופנים טרנספורמטיביים של הוראה, מחקר ולמידה - עונה על האתגרים והמאפיינים הספציפיים של ערים פוסט-תעשייתיות.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Norman Foster Institute , בתקופה של שינויי אקלים, פונה לאלה המעוניינים, באמצעות תרגול או חינוך, לשפר את איכות החיים בערים ברחבי העולם. ברוח זו, התוכנית לערים ברות קיימא תשלב התנסות מעשית במקום עם קלט אקדמי מרשת המומחים הבינלאומיים של הקרן.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בעיצוב לסביבה עירונית מכשיר אנשי מקצוע לקחת חלק בתהליך הטרנספורמציה העירונית על ידי תכנון רעיונות המסייעים לחיזוק המרקם החברתי, התרבותי והכלכלי של ערי המאה ה -21.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    21 חודשים

    למידה מרחוק

    פרויקטים לתואר שני באדריכלות ועירוניות מיועדים לאנשי מקצוע המעוניינים להשתתף על ידי שילוב צוותי פיתוח, ניהול וניהול פרויקטים של פרויקטים אדריכליים עירוניים.

    • Valladolid, ספרד

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    בקמפוס

    ספרדית

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני בארכיטקטורה מתקדמת, נוף, תכנון ערים ועיצוב שואף, בהתאם לעקרונות הבסיסיים של קיימות וניהול פרויקטים יעיל, להכשיר אנשי מקצוע מוסמכים בעלי כישורים מיוחדים באחד מארבעת הקווים הבאים.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    העיסוק בגינון משקף מגוון רחב של הזדמנויות מקצועיות. המאסטר בגינון של הסביבה העירונית מאפשר את הכישורים הדרושים כדי להשיג גישה נאותה לפרקטיקה המקצועית של גינון המחויב לקיימות, יזמות וחדשנות. בתואר שני תלמדו ליישם מושגים כמו ביו-קונסטרוקציה ו-Xero-gardening ותרכשו יכולת לייעץ אסטרטגית על תוכניות עירוניות, פרויקטי גינון ומדיניות הקשורות לנוף.

    • Barcelona, ספרד

    בקמפוס

    מטרת התואר השני בניידות עירונית היא לשפר את הניידות העירונית בערים שלנו ובעולם. זה דורש לא רק שיפורים בתשתיות הטכניות (כלפי תשתיות תחבורה חכמות, האינטרנט של הדברים וכו ') אלא גם תכנון, ביצוע והפעלה הוליסטיים. טרנספורמציה עירונית מחייבת את בעלי העניין לקיים אינטראקציה ולהבין את נקודות המבט של אחרים לבצע את השיפור הזה. תכנית זו מכשירה סטודנטים ממגוון רקעים הנדסיים ומציידת אותם בכישורים הספציפיים של המגזר. זה מאפשר להם לרכוש ידע מעמיק נוסף על המעבר לניידות בת קיימא, שירותים עתידיים ושווקים וההשפעה של ICT וטכנולוגיות אנרגיה. התוכנית מספקת גם כלים בסיסיים ביזמות וחדשנות להתמודדות עם המהפך המהיר של חברה גלובלית. כיום אין תואר שני אחר בספרד המספק חינוך מקיף כל כך בתחום זה.