26 תואר שני תוכניות ב עיצוב אופנה ב איטליה for 2024

תואר שני תוכניות ב עיצוב אופנה ב איטליה for 2024Filter
    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בעיצוב אופנה בת קיימא מעצב את התלמידים למעצבי אופנה עם מודעות חזקה לאופנה אתית ובת קיימא. תכנית הלימודים מקדמת הבנה מעמיקה של היבטים יצירתיים ועיצוביים בשילוב עם ידע טכני יסודי בייצור ותיעוש, ומבטיחה נוהל אתי בכל שלב.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    למאסטר המתמחה בעיצוב לקמעונאות אופנה יש מטרה תרבותית ומדעית ספציפית: להכשיר אנשי מקצוע חדשים המסוגלים לענות על הצרכים הנוכחיים של עסקים בתוך מערכת האופנה. תוכנית חינוכית זו מיועדת לאנשים שחייבים להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית והבר-קיימא של תהליכי מכירת מותגים וערוצים.

    • Pontedera, איטליה

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    תואר שני ברמה 1 המוכר על ידי MIUR מייצג מסלול הכשרה חדשני ובינתחומי ביותר, כולל מחקר, חדשנות ועיצוב. המאסטר מאופיין בשילוב ייחודי של מחקר, טכנולוגיה, אופנה ועיצוב.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בנוף העכשווי, שבו סגנון ולבוש ממלאים תפקיד מרכזי בהגדרת האינדיבידואליות ומשמשים מדיום רב עוצמה להנעת שינוי חברתי, התואר השני לאמנויות באופנה: עיצוב, אמנות וטכנולוגיה מציג גישה חדשנית ליצירתיות ול תעשיית האופנה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    עשרה חודשים יוצאי דופן. עשרה מורים ברמה הגבוהה ביותר בכיתה, אחד בחודש. עשר הזדמנויות ייחודיות ללמוד ישירות מהגיבורים. המאסטרים של ההגרלות מילאנו. סוף סוף מישהו חשב על זה. אופנה היא חינוך ליופי, היכולת לבטא מחשבות ורגשות, הביטוי הישיר ביותר של העכשווי. צבעים, צורות וחומרים בהרמוניה מושלמת. זה הכי חי מבין צורות האמנות, החיות מאנשים, בחיים האמיתיים. כמו ביצירה תיאטרונית גדולה, הבימוי הוא יסוד במשחק הפיתוי, אך החלק אינו יכול לעמוד במכלול. כדי להצליח להחזיר צרכן לחוץ יותר ויותר כנראה מבולבל, יש צורך לחזור לחומר באמצעות הכנה טכנית מעמיקה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    המאסטר בכיוון אופנה: עיצוב וניהול אופנה מכשיר מעצבים המתמחים בידע מדוקדק של עיצוב וניהול, מעיצוב ועד ייצור ותקשורת. זה לא סוד, למעשה, שגם עבור המותגים המפורסמים ביותר, האקססוריז נמצאים בלב העסק והמוכן ללבישה הוא המסגרת המושלמת שלהם: שמלות ערב, לבוש רשמי, ה-"athleisure" החדש, נעליים, אביזרים כמו תכשיטים ותיקים, הם לא רק הסמלים של סגנון וטעם אלא גם החפצים שהכי מושכים את הלקוחות.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    אלטה מודה איטליאנה נולדה ברומא, שם הזיהום בין קוטוריאנים לאומנות גבוהה, אדריכלות היסטורית, אמנות עתיקה ועכשווית נמס במקום ייחודי בו אפשר "להגדיר מחדש את היופי", לחיות בהשראה ובכך להזין את החשיבה היצירתית והניסיונית. של תלמידים. המאסטר מחולק על פי תהליך יצירת אוסף של הוט קוטור ופריט-א-קוטור, כדי לספק את הכלים הקוגניטיביים והמחקר לתמיכה בפרויקט הקוטור. עקרונית לכך היא מחקר חומרים ופיתוח בדים טכניים, חקר מגמות חדשות וניתוח צרכי שוק היעד, עיצוב, פיתוח טכני, איזון העמלים / סוגי הפרוטו וניסויים, כולם מכוונים למטרות יצירה ותקשורת של אוסף ברמה גבוהה, המבטאת את הקודים הסגנוניים של מותג.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Caserta, איטליה
    • Beijing, הרפובליקה העממית של סין

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מציע לסטודנטים לקבל תואר כפול, כלומר תואר שני כפול בעיצוב אופנה. ליתר דיוק, הקורס נמשך שנתיים; הוא כולל קורס הכשרה שתוכנן יחד עם האוניברסיטה הזרה ותקופת ניידות בחו"ל (שנה וחצי); כולל שחרור, בסוף תקופת הלימודים, של שני תארים בעיצוב אופנה (תואר כפול), שאחד מהם יהיה תקף באיטליה והשני במדינה של האוניברסיטה השותפה.

    • Florence, איטליה
    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית, אנגלית

    התלמידים, שקועים בסינתזה היצירתית של עיצוב אופנה עכשווי, מפתחים גם יכולות ניהוליות האופייניות לתעשייה המודרנית. היבטי היצירה, הניהול, המסחור והתקשורת של מערכת האופנה הופכים למסלול לימוד מעמיק אחד במטרה להגיע להצעת פרויקט מתאימה שעשויה להשתלב במציאות התרבותית והתעשייתית של ימינו.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בעיצוב תכשיטים מלמד את התלמידים כיצד לבנות זהות מקצועית משלהם: המודולים העוסקים במתודולוגיה, תקשורת ומיתוג, כמו גם כל שאר הקורסים, מסייעים בפיתוח חזון אישי של תכשיטים. הקורס נועד לחזק את האוטונומיה של התלמידים בתחומים הרלוונטיים, לעצב אותם לאנשי מקצוע המסוגלים להוביל פרויקט עיצובי, הודות לידע הנרכש והכלים הטכניים, לניהול כל מורכבותו ולשימוש בגישה יצירתית ומקצועית כאחד. הם גם הופכים מסוגלים לעצב אוספים של תכשיטים גבוהים, תכשיטים יפים או שעונים יקרים.

    • Como, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    אלו הן החוזקות של המאסטר לאמנויות של מערכת האופנה. הקורס משלב יצירתיות, תרבות ואסטרטגיה, עיצוב וניהול, ניסויים ומסורת, באמצעות מיומנויות טכנולוגיות ודיגיטליות 4.0, במסע חקר בארכיונים ההיסטוריים של חברות הטקסטיל הגדולות.

    • Ferrara, איטליה

    משרה חלקית

    660 שעה (ות

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    איור אופנה. עיצוב אופנה. היסטוריה של תחפושות. טכנולוגיית טקסטיל. תבנית בסיסית ודמיונית. תפירה ותפירה תעשייתית. לקטרה חבילת CAD, מודריס v8 מומחה, דיאמינו, סגנון Kaldo, Adobe Siute.

    • Milano, איטליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    אמנות המנהלים הם סלבריטאים החשובים ביותר של מערכת האופנה: חיזר על ידי בתי האופנה הגדולים וידוע ברחבי העולם, הם ידועים באוספים בלתי נשכחים שלהם ורעיונות מבריקים, או על שהחיה, עם אפשרויות לפעמים נועזות, גורלם של מותגים בירידה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    10 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית, אִיטַלְקִית

    המעצב הוא הלב של מערכת האופנה, אבל זה כבר לא רק היוצר שצייר ציור וצבע אותו: הכישרון הטהור והפשוט כבר לא מספיק היום כי המעצב לא רק יוצר בגדים אלא גם אורח חיים.