77 תואר שני תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב ניהול ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא

    15 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון בניהול מוצר מאוניברסיטת University of Maryland נועד לעזור לך להתפתח כמנהל מוצר מהימן, המצויד להוביל את מחזור חיי המוצר מגילוי ועד מסירה. תוך 15 חודשים בלבד, הקורסים המקוונים הגמישים יכינו אותך להיכנס למסלול הקריירה הצומח הזה ולהרחיב את ההזדמנויות המקצועיות שלך.

    • Queens, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון למדע במדעי המידע והמידע (MSLIS) מספק לך את הידע לנתח, להעריך ולארגן מידע בצורה יעילה כדי לשפר את העברת המידע ולהיות מומחה מידע בתעשייה ובאזור לפי בחירתך.

    • Lisle, ארצות הברית

    משרה חלקית

    42 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בעל תואר שני כפול בבריאות הציבור / מאסטר במדעי הניהול והתנהגות ארגונית (MSMOB) מנשק אותך עם הידע והכישורים הדרושים כדי לעודד שינוי בהתנהגות הארגונית, לזהות תחומים לשיפור בריאות הקהילה ולנסח תוכניות אסטרטגיות.

    • Online USA

    משרה חלקית

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    השג את הכישורים הבינתחומיים הדרושים לך כדי לנהל אנשים ותהליכים עם התואר השני הגמיש המקוון של אוניברסיטת אוהיו בניהול (MSM). סיים את התואר שלך תוך שנתיים תוך רכישת שלוש תעודות בוגר נוספות בתחומים מיוחדים. עם קורסים מקוונים גמישים, שש אפשרויות תעודה ומגוון הזדמנויות מעורבות, אתה יכול ליצור חווית למידה שמתיישרת עם לוח הזמנים, תחומי העניין ויעדי הקריירה שלך.

    • Wichita, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של מערכות מידע ניהוליות (MMIS), המוצע בויצ'יטה ובאינטרנט, הוא תואר מקצועי המשלב מערכות מידע ותרבויות עסקיות. במהלך תכנית הלימודים שלהם, התלמידים מתמקדים בתפקיד האסטרטגי של מערכות מידע בארגון עסקי. בדגש על פעילויות מחקר עדכניות בתחום מערכות המידע, תואר MMIS מציע לימודים אקטואליים עדכניים המכינים טוב יותר את הסטודנטים לתעסוקה בתחום. אתה יכול לסיים את התואר תוך שנה אחת בלבד.

    • Cleveland, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית הלימודים לתואר שני בהנדסה וניהול (MEM) באוניברסיטת קייס ווסטרן רזרב, שנועדה לקחת שנה אחת בלבד, תהיה קריטית לקידום הקריירה שלך בעולם שבו הטכנולוגיה משתנה במהירות האור.

    • Dallas, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    עליכם לחזון למחר אחר. אנו רוצים לעזור לך ליצור אותו. תואר שני במדע בניהול הוא תוכנית STEM ייעודית המיועדת למנהיגים נוכחיים ועתידיים לנהל ארגונים מכל הסוגים על ידי הובלת מיומנות של אנשים, צוותים ותאגידים להצלחה.

    • Garden Grove, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר בניהול מערכות מידע (MISM) מתמקד בנושאי ניהול של מערכות מידע, המכסה את הידע הדרוש להצלחה בניהול טכנולוגיית מידע. תוכנית זו רואה מידע מנקודת מבטם של מנהלים ברמות שונות, החל ממנהלי קו ראשון ועד למנכ"לים. הוא מספק מסגרת לעקרונות ניהול שמנהלים נוכחיים או שואפים יכולים להשתמש בהם כדי להתמודד עם האתגרים הגלומים בסביבה טכנולוגית המתקדמת במהירות ולקבל החלטות אסטרטגיות המתאימות למטרות ויעדי הארגון.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המנהלים לתואר שני באמנויות בחינוך (MAE) ותכנית מומחים לחינוך (Ed. S.) בתכנית מנהיגות, ניהול ומדיניות בחינוך הן אידיאליות לאנשי מקצוע עובדים המעוניינים לעסוק בתחומי ההתמחות הבאים במינהל חינוכי: מפקח בית ספר , מנהל בית ספר, מפקח, מנהל, מנהיג חינוכי מיוחד, מנהיג בית ספר צ'רטר, מנהיג חינוך דו-לשוני ומנהיג בית ספר קתולי.

    • Honolulu, ארצות הברית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מטרת התוכנית לתואר שני בניהול (MS, MBM) היא לספק לסטודנטים ראייה רחבה יותר של עסקים, כך שילמדו לחשוב אסטרטגית, להבין את התרבות הארגונית ולהניע ביעילות את האנשים שמנהלים עסק. תוכנית המאסטר לניהול מוצעת באופן מקוון באמצעות למידה מרחוק. לאחר הערכת רקורד אקדמי וניסיון חיים, צוותי AIU העובדים בשיתוף עם סגל יועצים אקדמיים יסייעו לסטודנטים בהקמת תוכנית בהתאמה אישית, שתוכננה על בסיס אישי.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    30 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    Our Master of Engineering Management program features two specialty tracks—Project Management and Product Design and Development. Both tracks will provide students with an accelerated pathway to management positions within engineering-based industries and will enable students to make decisions at the site, company, industrial, and sector levels.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי מועצת ההסמכה הבינלאומית לחינוך עסקי (IACBE), התוכנית המקוונת לניהול ומנהיגות מקוונת אוניברסיטת קמפבלוויל מועברת דרך כיתה מקוונת המאפשרת לתעדף את החינוך שלך בלוח הזמנים האישי שלך.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Kent, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    • Baltimore, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית