10 תואר שני תוכניות ב ניהול ציבורי ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב ניהול ציבורי ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר האמנויות בניהול הציבורי משלב בין אקדמאים קפדניים ומיומנויות אסטרטגיות, מאתגר את התלמידים ליישם את התיאוריה האחרונה, ממצאים מדעיים ושיטות ניהול חדשות כדי לסייע בפתרון בעיות של ממשלות ומדיניות בעולם. כישורי ניהול ציבוריים טובים הם חיוניים לקבלת החלטות מוצלחות, במיוחד בתקופה שבה ממשלות ומלכ"רים מכל הרמות צפויים לעשות יותר עם פחות.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בענייני ציבור הוא תעודה מקצועית שנועדה להכין את הסטודנטים לבניית יכולות ולפתח פתרונות יצירתיים לאתגרים במימון, מנהיגות, משאבי אנוש וניהול פרויקטים. התואר יכין את הסטודנטים לביצוע אחריות מנהלית ומנהיגותית במסגרות ממשלתיות ועמותות.

    • Washington, ארצות הברית
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    קדם את הקריירה שלך בממשלה או במגזר השירותים הציבורי וקבל את הכישורים הדרושים כדי לטפל בנושאי ממשל ומדיניות בעולם האמיתי על ידי לימוד התואר השני החדשני והגמיש של Johns Hopkins University בניהול ציבורי.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה המסחר הבינלאומי & תוכנית מדיניות (ICP) מספק הדרכה בהיבטים הפוליטיים, משפטיים, תרבותיים וחברתיים של מסחר, עסקים וכלכלה הגלובליים. תוכנית 37-אשראי זה, הנבדלת תואר MBA, תוכנן במיוחד עבור סטודנטים בינלאומיים בארה"ב המבקשים לפתח מיומנות והבנה בתחומים הקשורים ביחסים בינלאומיים, פוליטיקה, עסקים, משפט ומדיניות.

    • Merced, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בניהול (MM) בת 12 חודשים המוצעת על ידי סגל MIST תספק לסטודנטים שטף בחשיבה וניהול ניהוליים, ותגביר את נכונותם להשתלב ולהצליח בארגון במגזר הפרטי או הציבורי.

    • Madison, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    באמצעות תכנית התואר השני בענייני ציבור (MPA) לומדים אנשי מקצוע צעירים ובוגרי קולג 'חדשים את הכישורים הדרושים כדי להפוך עניין בענייני ציבור לקריירה רצינית.

    • Online USA

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במדעים בניהול חירום מכינה את הסטודנטים לתפקידים אחראיים ולהנהגה בארגונים ציבוריים, ללא כוונת רווח ופרטיים. התוכנית כוללת הכנה לתגובה, תגובה, התאוששות והפחתת הפסדים עתידיים ממגוון האיומים הרחב, כולל סכנות בריאותיות וציבוריות ואירועים מעשה ידי אדם או טכנולוגיים.

    • College Station, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר לשירות ציבורי ומינהל (MPSA) מפתחת מנהיגים עקרוניים למגזר הציבורי והמלכ"ר, ומספקת לסטודנטים את הכלים והידע הדרוש להם על מנת לבצע ביצועים יעילים ומוסריים בתקופה בה עובדי ציבור מתמודדים עם אתגרים חדשים ומוגברים. תוכנית MPSA מוסמכת לחלוטין על ידי רשת בתי הספר למדיניות ציבורית, עניינים ומינהל. תוכנית הלימודים מקנה לסטודנטים ידע כללי וכישורים אנליטיים בניהול, מנהיגות, ניתוח מדיניות ושיטות מחקר. לתלמידי MPSA יש הזדמנויות רבות לעסוק בשירות הציבורי ולפתח כישורי מנהיגות בכיתה ומחוצה לה באמצעות אינטראקציה עם מנהיגים ציבוריים ברמה גבוהה, פרויקטים של יעוץ בעולם האמיתי, ארגוני סטודנטים ותכנית מנהיגות השירות הציבורי של בית הספר.

    • Durham, ארצות הברית

    זמן מלא

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    בבית הספר לקרסי למדיניות ציבורית של UNH, תיצור תואר בהתאמה אישית המבוסס על תחומי העניין שלך ותסיים כישורים עם מיומנויות המדיניות של ימינו צריכים להצליח - מומחיות אנליטית, אסטרטגיות תקשורת, והכלים לקידום סדר יום מדיניות.

    • Phoenix, AZ, ארצות הברית

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    תוכנית אב לניהול באוניברסיטת של הפניקס מנצלת בעיית מבוססי למידה שבו תלמידים לחדד את כישורי פתרון הבעיות שלהם, יחד עם התקשורת שלהם, יצירתיות, ניצול, מידע, חשיבה ביקורתית.