9 תואר שני תוכניות ב ניהול פרויקטים ב איטליה for 2024

תואר שני תוכניות ב ניהול פרויקטים ב איטליה for 2024Filter
    • Rome, איטליה
    • Italy Online, איטליה

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר זה בניהול פרויקטים תוכנן לספק את כל הידע והכישורים הדרושים כדי להפוך או לצמוח כמנהל פרויקטים מצליח ולהדריך את המשתתפים לרכישת ה-PMP® היוקרתי (Project Management Professional), או CAPM® (Certified Associate). בניהול פרויקטים) הסמכות של PMI ®, שזוכות להכרה רחבה ומוערכת בכל רחבי העולם. ה- Rome Business School הוא ספק חינוך רשום של המכון לניהול פרויקטים.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    5 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הירשם למהדורה ה-12 של המאסטר בתכנון וניהול פרויקטים אירופיים. התמחות בינלאומית מובטחת ב-60 ארגונים שותפים הממוקמים ברחבי אירופה. המהדורה ה-12 של תוכנית המאסטר תוצג כיוזמה היברידית (כלומר באינטרנט ובאתר). מטרת המאסטר בתכנון וניהול פרויקטים אירופיים היא לספק למשתתפים את המיומנויות לעבוד בהצלחה בתחום של שיתוף פעולה בינלאומי, באמצעות שימוש בתוכניות מימון אירופאיות.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    780 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס מאסטר מתמחה זה נועד לתת את הכלים העיקריים של ניהול פרויקטים וחוזים הן למהנדסים והן לאדריכלים. כיום חשוב יותר ויותר לדעת כיצד יש לנהל כל פרויקט מתחילתו ועד סופו, על מנת לייעל עלויות ולהתקדם לפי לוח זמנים מוגדר מראש.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בעיצוב פנים לאירוח ב-IED Roma מספק הכשרה עם התמקדות מיוחדת במיומנויות עיצוב יישומי, מכיוון שאנו מאמינים שתוכל ללמוד עבודה רק באמצעות עבודה מעשית. תוכלו להבין כיצד אתרי בנייה מנוהלים ולצבור כישורים רוחביים ורב-תחומיים.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מוביל את הסטודנטים ללמוד למעשה את עבודתו של אוצר על כל צורותיו, גם הודות לפקולטה בינלאומית הכוללת כמה מאנשי המקצוע הבולטים ביותר בעולם האמנות. בדרך זו, המשתתפים לומדים להכיר את השיטות האוצרותיות שמיישמים מוסדות כמו אוסף פגי גוגנהיים, קרן פונדאציה, פונדזיונה לה ביאנלה די ונציה וכריסטי.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    11 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    דגש מיוחד מושם על ארגון האירועים, שכן בסוף כל מודול התלמידים צריכים לעצב ולנהל אירוע הקשור לאמנות ותרבות. קורס המאסטר בונה דמות מרכזית לחייהם של מוסדות תרבות העוסקים בניהול פרויקטים אמנותיים. איש מקצוע זה מסוגל לזהות תכנים חדשניים, לבנות לוח זמנים לאירועים מקיף, לתכנן ולפתח אירועי התרמה וניהול משאבים.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    Life Learning בשיתוף פעולה עם לואיזה קרבון, מומחית לתכנון אירופי ומנהלת פרויקטים למימון אירופי, מציגה את "המהנדס האירופי לתכנון אירופי מתקדם" אשר יספק ידע מעמיק של ההיבטים העיקריים של העיצוב האירופי החל ממסגרת ההזדמנויות הקיימות ולאחר מכן התמקד במתודולוגיה ו טכני כדי להכין וליישם פרויקט אירופי.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    הפוך מנהל פרויקט מוצלח! Life Learning בשיתוף עם כמה מהמורים הטובים ביותר שלו מציג את "המאסטר עם דיפלומה בעסקים, שיווק וניהול פרויקטים", אשר ילמד אותך את כל הכישורים הניהוליים הדרושים לעבוד ברמה גבוהה בתוך הקשרים עסקיים מובנים.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אִיטַלְקִית

    Life Learning מציג את "המאסטר הבכיר בניהול פרויקטים: ארגון זריז ורזה" החדש שמטרתו להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים לפעול בהקשרים ציבוריים או פרטיים עם משימות ניהול ותיאום יוזמות פרויקטים.