39 תואר שני תוכניות ב ניהול גלובלי 2024

תואר שני תוכניות ב ניהול גלובלי 2024Filter
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    24 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התרחבות לשווקים בינלאומיים מציבה בפני חברות מספר אתגרים הדורשים הבנה, הסתגלות ושיטות עבודה עסקיות ספציפיות לשוק. כאן בדיוק נכנס לתמונה התואר השני של IU לאמנויות בניהול בינלאומי. עם התואר השני בניהול בינלאומי ב- IU יש לך הזדמנות לא רק להשיג תואר מוביל בעסקים וניהול, אלא גם להתמקצע בתחום שאטרקטיבי עבור אתה.

    • Turku, פינלנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר השני בניהול חדשנות גלובלית נועדה להביא הלך רוח מדעי לאתגרים ניהוליים בצומת דרכים של עסקים בינלאומיים, יזמות וניהול חדשנות.

    • Salford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קורס זה מיועד לבוגרי תחום שאינו עסקי המעוניינים לפתח את כישוריהם וידעיהם בכדי להפוך למנהל מצליח בארגון עסקי עולמי. תוכלו ללמוד על הערכה ביקורתית של שיטות עבודה מומלצות מבוססות ראיות בכדי להודיע ולשפר את כישוריכם. אם אתה כבר עובד כמנהל, תשפר ברצינות את היכולות שלך, תשפר את סיכויי הקריירה שלך ותגיע להסמכת ניהול נחשבת.

    • Jönköping, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ניהול בהקשר גלובלי הוא תוכנית שתוכננה במיוחד כדי לצייד אתכם במיומנויות ובכלים הנדרשים בכדי להפוך למובילים יעילים בהקשרים עסקיים מגוונים ובמסגרות בין-תרבותיות מגוונות.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    10 חודשים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה רוצה לדעת יותר על למה אנשים מהגרים מהדרום הגלובלי? האם זה בגלל שיוזמות סיוע ופיתוח לא מצליחות לעמוד ביעדים המוצהרים שלהן?

    • Worms, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני Global Trade Management (GTM MA) היא תכנית לתואר במנהל עסקים עם התמקדות בהיבטים בינלאומיים ובעיקר הקשורים לסחר חוץ. תכנית התואר מכשירה את הבוגרים לקחת על עצמם תפקידים ניהוליים מאתגרים הן בגרמניה והן בחו"ל. זה נותן לסטודנטים ידע רחב ומשולב של קשרי סחר חוץ עסקיים. לא רק הידע הבסיסי של הסטודנטים במנהל עסקים יתגבש, אלא שהרצאות יכסו גם מגמות עדכניות בפרקטיקה העסקית והמורים מטפחים שותפויות הדוקות עם נציגי חברות מהמגזרים המגוונים ביותר לצורך כך. הידע העדכני ביותר המכוסה בשיעורים מתרכז סביב בינלאומיות ויישום מעשי.

    • Madrid, ספרד
    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית, ספרדית

    תכנית לתואר שני בניהול עסקים גלובלי המעניקה ראייה גלובלית של החברה ומיקומה האסטרטגי בשוק. יחד עם בוגרי STEM (מדעים, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה), בוגרי מנהל עסקים הולכים להיות אנשי המקצוע המבוקשים ביותר בעשור הקרוב, על פי כל תחזיות התעסוקה. התכונות המוערכות ביותר באנשי מקצוע אלו יהיו היכולת לטפל בנתונים כמותיים וסטטיסטיים, כישורים בין אישיים וכישורים לניהול טכנולוגיה.

    • Reutlingen, גרמניה

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    השקיעו את החלק הראשון של הלימודים בצרפת, אירלנד, איטליה או קנדה, והשלימו את המחצית השנייה בבית ESB Business School ב-Reutlingen. בשני המקומות תלמדו כולו באנגלית.

    • San Sebastián, ספרד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תוכנית הלימודים לניהול ופיננסים מתקדמים היא להכשיר אנשי מקצוע במימון ובמיסוי בינלאומיים המסוגלים לטפל בניהול פיננסי תאגידי - לחזות ולנתח את צרכיו הפיננסיים ואסטרטגיות הצמיחה - וכן לנהל את היבטי המס של פעילות יזמית בתרחישים מגוונים גיאוגרפית. מערכות מדינות.

    • Champaign, ארצות הברית

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ב- iMSM, תוכלו לפתח את כישורי הניהול העסקיים המרכזיים שגורמים להצלחה בולטת בעבודה. אתה תגדל כמקצוען ותקבל את סוג הידע שמוביל לקידום מכירות, תוספות שכר וצמיחה בקריירה - ידע שהוכח במחקר כי הוא מהדהד עם מעסיקים. ותקבל את הביטחון והיכולות לקדם את הרעיונות שלך ולעשות הבדל גדול יותר במקום העבודה.

    • Reims, צרפת

    זמן מלא

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    עם יותר מ-20 שנות ניסיון, MSc Global Management היא תוכנית ניהול בינלאומית שמטרתה לספק לסטודנטים מגוון חיוני של מיומנויות מקצועיות מתקדמות.

    • Sheffield, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Antwerp, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה אדם עם ראש פתוח, להוט להיות בסביבה רב-תרבותית באמת וחולמת על קריירה בינלאומית? אז המאסטר בניהול גלובלי הוא ההתאמה המושלמת עבורך. מאסטר זה אוסף משתתפים מכל רחבי העולם כדי להתכונן לקריירה עסקית בינלאומית מצליחה במגוון רחב של מגזרים ופונקציות, בסביבה עסקית רב-תרבותית. תקבל את הידע, הכישורים החברתיים והגישה העסקית הנדרשים כדי להיכנס לעסקים וארגונים גלובליים.