4 תואר שני תוכניות ב מתודולוגיות מחקר ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב מתודולוגיות מחקר ב ספרד for 2024Filter
    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    איחוד המאמצים והמשאבים מאפשר לנו להציע שש התמחויות, מה שמאפשר לכל סטודנט להמשיך בקריירה או הכשרה מחקרית בדוקטורט בעתיד. למאסטר שלנו יש המשכיות בתכנית לדוקטורט בין-אוניברסיטאות בפילוסופיה, ששבע אוניברסיטאות ספרדיות: מורסיה, סרגוסה, לה לגונה, קסטיליה-לה מנצ'ה, אלמריה ואליקנטה (http://www.um.es/web/eidum/contener / לימודים / דוקטורטים / פילוסופיה) מציעים גם יחד, ומציעים לסטודנט והחוקר את אחת הרשתות המוסדיות החזקות ביותר במחקרים פילוסופיים ובמחקר.

    • Barcelona, ספרד

    9 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    • Online Spain

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    ניסויים קליניים הם תחום מחקר מתרחב ותחרותי ביותר, אך למעסיקים קשה להעסיק אנשים עם הכישורים והידע הנכונים. תכנית זו תוכננה בהתייעצות עם מעסיקים מהאקדמיה ומתעשיית התרופות. אתה תביא את מיומנויות החשיבה הביקורתית ופתרון בעיות שמעסיקים מחפשים בתחום הרב-תחומי ושיתופי זה.

    • Málaga, ספרד

    זמן מלא

    24 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    מיומנויות רכות הן הכישורים המבוקשים ביותר בשוק הכללי ובאופן ספציפי, בשיווק דיגיטלי. היכולת להיות בעל ידע בניהול פרויקטים ומתודולוגיות זריזות תעניק לסטודנטים דחיפה אקספוננציאלית להיות המועמדים המושלמים עבור חברה או לפתח עסק משלהם. שיווק דיגיטלי מקיף כל אחת מאסטרטגיות השיווק המקוונות האפשריות.