53 תואר שני תוכניות ב מערכות למידה 2024

תואר שני תוכניות ב מערכות למידה 2024Filter
    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנן ויישם חוויות למידה העוזרות לאנשים לשפר את ביצועיהם בעזרת ידע, כישורים ויכולות חדשים. בניגוד לתוכניות אחרות, תכנית הליבה של תכנית הלימודים המקוונת של אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון בתחום לימוד עיצוב וטכנולוגיה כוללת את יכולות הניהול המתקדמות שנקבעו על ידי מועצת התקנים הבינלאומית להכשרה, ביצועים והדרכה (IBSTPI).

    • Turku, פינלנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל תואר בתחום החינוך עם שילוב מתקדם של תיאוריה ופרקטיקה! תכנית התואר השני בחינוך ולמידה מכשירה אותך למשימות לאומיות ובינלאומיות שונות בתחום החינוך.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון לחינוך של אוניברסיטת מערב אלבמה בלמידה, עיצוב וטכנולוגיה בנוי להכין אותך לבניית כישוריך לתכנון, פיתוח ויישום תוכניות / קורסים וכלים התומכים בלמידה יעילה במגוון הגדרות.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת פורדו מאסטר מקוון של המדע בחינוך הלמידה עיצוב וטכנולוגיה נותן לך ידע חיוני וטכניקות חדשניות כדי לתכנן ולספק חומרי הדרכה יעיל אם אתה מלמד בכיתה או הכשרה בחדר ישיבות.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכונן לשיטות ההוראה של העתיד עם מאסטר זה בחינוך מקוון וחצי במשרה חלקית (M.Ed.). תוכנית ייחודית זו מאפשרת למורים, מאמנים וחונכים מכל הרקע לשקף ולפתח את התרגול שלהם בצורה חדשנית. זה יכול גם לפתוח דלתות לתפקיד בכיר יותר או לתפקיד ניהולי במוסד שלך. באמצעות מאסטר חינוך מקוון זה (M.Ed.), תתוודע אל ההקשר ההיסטורי שהשפיע על הפרקטיקה החינוכית הנוכחית וחוקר רעיונות תיאורטיים מרכזיים בפילוסופיה של החינוך. תוכלו לפתח את הביטחון והיכולת להסתגל למגוון הקשרים חינוכיים, לנצל אסטרטגיות לפתרון בעיות, לעקוב אחר ההתקדמות ולשנות את הגישות שלך במידת הצורך.

    • Athens, יוון
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות בלימוד עיצוב וטכנולוגיה - מקוון הוא עולם של חינוך והכשרה ארגונית משתנה מהותית באמצעות אימוץ מהיר של משלוח מקוון וטכנולוגיות חדשות. המגמה העולמית האחרונה של למידה מקוונת הביאה לביקוש גבוה לידע מיומן ומעצבי הדרכה. הביקוש אינו מוגבל רק לבתי ספר, מכללות ואוניברסיטאות. ובכל זאת, הוא קיים גם במספר הולך וגדל של עסקים, ארגוני הדרכה ועמותות שמכירים בשינוי הקבוע באופן שבו אנו עובדים, מתאמנים, מלמדים ולומדים.

    • Sheffield, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מציע הבנה מומחית של חשבונאות ומימון ומתאים אם יש לך רקע פיננסי או חשבונאי כללי. למד את ההתפתחויות הלאומיות והעולמיות של ימינו במערכות, תקנות ופרקטיקות כלליות של חשבונאות וכספים. לפתח מיומנויות אינטלקטואליות ומקצועיות הניתנות להעברה הרלוונטיות לעולם העסקים הלאומי והבינלאומי הנוכחי.

    • Nice, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, צָרְפָתִית

    בניית החינוך של המאה ה-21 על ידי התייחסות לסוגיות הציבוריות, החברתיות והכלכליות. MSc SmartEdTech מטפל בנושאים ציבוריים, חברתיים וכלכליים בצורה משתפת ויצירתית, כדי לבנות את החינוך של המחר. אנו מציעים תכנית המבוססת על הפדגוגיה המפריעה שמתאפשרת הלמידה הדיגיטלית. תוכנית MSc זו שמה טכנולוגיות חינוכיות חכמות בלב פעילויות ההכשרה שלה על מנת לשפר את החינוך של היום לכולם וליצור את החינוך של המחר.

    • Tampere, פינלנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הוראה, למידה וחינוך תקשורתי (120 ECTS) היא תכנית תואר שני לשנתיים שמטרתה להכשיר מומחים חינוכיים למשימות שונות בתחום החינוך. התוכנית מתמקדת בידע ובכישורים הדרושים לפיתוח וליישום סביבות חינוך איכותיות, פרקטיקות ותוכניות לימודים בהקשרים חינוכיים מגוונים.

    • Rotterdam, הולנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    הוֹלַנדִי, אנגלית

    האם אתה רוצה לשפר את ההבנה שלך לגבי למידה וביצועים אנושיים? האם אתה תוהה כיצד אנשים יכולים ללמוד ולהתפקד בצורה מיטבית? אז מסלול תואר שני זה הוא הבחירה הנכונה עבורך מכיוון שאנו מציעים לך את אחת מתוכניות המאסטר הטובות ביותר בפסיכולוגיה בהולנד.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    החינוך בתואר שני מציע למחנכים המתאמנים והשאפתנים את האפשרות ללמוד, ליישם ולייצר ידע ביקורתי בתחום הבינתחומי של החינוך, במטרה לאפשר להם להשתמש בזה כדי ליידע ולהפוך את העשייה החינוכית העתידית, התיאוריה, המדיניות והמוסדות.

    • Winona, ארצות הברית

    זמן מלא

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Geared לעבר K-12 מחנכים ומנהלים, מאסטרס הקדוש של אוניברסיטת מינסוטה המקוון של החינוך של למידה עיצוב וטכנולוגיה זוגות תובנות טכנולוגיות עם מחקר פורץ, כך שאתה יכול אדריכל פתרונות חינוכיים עבור לומדים מגוונים. חקור את התחומים של חינוך כגון למידה ממוקדת סטודנטים תוך שימוש בטכנולוגיה ככלי נפשי, למידה מותאמת אישית, והקשת למוחות כדי למטב את המעורבות של תלמידים ומורים כאחד.

    • Leuven, בלגיה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית, הוֹלַנדִי

    התואר השני במדעים בלימודי חינוך מציע תכנית מוכוונת מחקר המעניקה מומחיות רחבה הקשורה לתחום החינוך. הפקולטה מציעה סביבת לימודים מאתגרת ודינמית עם השכלה מבוססת מחקר באיכות אקדמית גבוהה.

    • Washington, ארצות הברית
    • Gambia Online, גמביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MSC מיוחדת המוצעת באופן מקוון על ידי אוניברסיטה בין ממשלתית עם מומחיות מוכרת בחינוך פתוח ומרחק.

    • Online United Kingdom

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    קדם את הידע שלך במדעי הנתונים ופתח הזדמנויות התקדמות קריירה חדשות עם תוכנית MSc Data Science שלנו. קורס זה לתואר שני מתעמק במושגים המתקדמות ובמסגרות התיאורטיות הדרושים לביסוס קריירה מתגמלת בתחומים הקשורים למדעי הנתונים, עם פוטנציאל להשפיע ממשית על הכלכלה הדיגיטלית העולמית. מועברת באמצעות טכנולוגיית e-learning חדשנית, תוכנית מאסטר מקוונת גמישה זו ניתנת ללימוד בקצב המתאים לך, ומאפשרת לך להתאים את הקורסים לחיים ולעבודה הקיימים שלך.