24 תואר שני תוכניות ב מערכות למידה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב מערכות למידה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנן ויישם חוויות למידה העוזרות לאנשים לשפר את ביצועיהם בעזרת ידע, כישורים ויכולות חדשים. בניגוד לתוכניות אחרות, תכנית הליבה של תכנית הלימודים המקוונת של אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון בתחום לימוד עיצוב וטכנולוגיה כוללת את יכולות הניהול המתקדמות שנקבעו על ידי מועצת התקנים הבינלאומית להכשרה, ביצועים והדרכה (IBSTPI).

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון לחינוך של אוניברסיטת מערב אלבמה בלמידה, עיצוב וטכנולוגיה בנוי להכין אותך לבניית כישוריך לתכנון, פיתוח ויישום תוכניות / קורסים וכלים התומכים בלמידה יעילה במגוון הגדרות.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת פורדו מאסטר מקוון של המדע בחינוך הלמידה עיצוב וטכנולוגיה נותן לך ידע חיוני וטכניקות חדשניות כדי לתכנן ולספק חומרי הדרכה יעיל אם אתה מלמד בכיתה או הכשרה בחדר ישיבות.

    • Winona, ארצות הברית

    זמן מלא

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    Geared לעבר K-12 מחנכים ומנהלים, מאסטרס הקדוש של אוניברסיטת מינסוטה המקוון של החינוך של למידה עיצוב וטכנולוגיה זוגות תובנות טכנולוגיות עם מחקר פורץ, כך שאתה יכול אדריכל פתרונות חינוכיים עבור לומדים מגוונים. חקור את התחומים של חינוך כגון למידה ממוקדת סטודנטים תוך שימוש בטכנולוגיה ככלי נפשי, למידה מותאמת אישית, והקשת למוחות כדי למטב את המעורבות של תלמידים ומורים כאחד.

    • Washington, ארצות הברית
    • Gambia Online, גמביה

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תוכנית MSC מיוחדת המוצעת באופן מקוון על ידי אוניברסיטה בין ממשלתית עם מומחיות מוכרת בחינוך פתוח ומרחק.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    צור, השתמש והערך משחקים דיגיטליים למטרה הספציפית של למידה. תואר זה יכין אותך להשתמש במחקר מבוסס ראיות כדי להקל על עיצוב, פיתוח, יישום והערכה של תוכניות המשלבות משחקים במגוון רחב של מסגרות למידה פורמליות ובלתי פורמליות.

    • Bellevue, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    בסיום התואר השני בתכנית לתואר שני בתכנון והדרכה, תהיה לך הבנה לגבי ההבדלים באופן הלמידה של אנשים וכישורים שונים הנדרשים ללימוד פנים אל פנים, מעורבב ומקוון (או מרחוק). במסגרת התוכנית שלך תהיה לך הזדמנות לבנות תיק עבודות אלקטרוני של פרויקטים לעיצוב הדרכה כדי להציג את כישוריך וידעך.

    • Abilene, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    מסלול ההסמכה הראשונית בשנה החמישית, המיועד למועמדים מורים בעלי ביצועים גבוהים, מאפשר לך להתחיל קורסים ברמת בוגר בסמסטר האחרון לתואר ראשון ב- ACU. תוכלו להשתתף בהשמה הוראה קלינית בת שנה בבתי ספר ובכיתות בעלי צרכים גדולים, ותשאירו מוכנים לענות על צרכי אוכלוסיות הסטודנטים המגוונות.

    • Saint Paul, ארצות הברית

    מְעוּרבָּב

    תכניות המאסטר לאמנויות בחינוך של St. Catherine University (MAED) לאנשי חינוך מורשים יסייעו לך להפוך את תשוקתך להוראה למצוינות בהוראה, ולהשפיע על כיתתך ועל הקריירה שלך.

    • Mankato, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המאסטר למדעים בהוראה ולמידה זמינה לכל המורים המעוניינים להרחיב את בסיס הידע שלהם, לשפר את ביצועי הכיתה שלהם ולשרת טוב יותר את צרכי הלומדים. התוכנית מבוססת על תקנים וכוללת רבים מן המרכיבים הדרושים להכנה להסמכת התקנים של המועצה הארצית למורים. תוכנית MS נועדה לספק למורים המתאמנים את הגמישות לעצב בהתאמה אישית תואר שני לבחירתם, תוך בחירה משילוב של אפשרויות וליבת המחקר.

    • Watertown, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר שלנו בחינוך מסייעת לאנשי מקצוע לתרגם את מדעי הלמידה לשיטות הוראה מעשיות. תוכננו לצייד אנשי חינוך בכלים לתואר שני ובתאוריה הדרושה לקידום מצוינות בכיתה ומחוצה לה, התוכנית שלנו שמה דגש על הוראה ללב ובניית אופי נוצרי.

    • Online USA

    בקמפוס

    חדשנות בטכנולוגיית ההוראה מתרחשת במהירות, ולבתי הספר לא תמיד יש את המשאבים להגיב באותו קצב.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני באמנויות בחינוך: תכנון הוראה ופיקוח על תכניות לימודים היא תכנית אינטנסיבית בת 6 רחובות, בת שנה, לסטודנטים המעוניינים לקדם את עצמם כרכזי הדרכה או כמחנכים מנחים.

    • Fremont, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני במדעים בפיתוח למידה ופיתוח כישרונות (MS-LTD) מציעה למי שמלמד, מאמן, מאמן ומלווה מבוגרים במגוון מסגרות קהילתיות, ארגוניות וחינוכיות את האפשרות לקדם את העיסוק המקצועי שלהם באמצעות פיתוח מנהיגות. כישורים וחוויות מעשיות. התלמידים לומדים לזהות את צרכי ההדרכה בארגון, לתכנן הכשרה יעילה ומרתקת עבור לומדים בוגרים, למקסם את השימוש בטכנולוגיות הנוכחיות ולהעריך את השפעת ההוראה. תוכנית זו כוללת פרויקט גמר סיום המעניק ניסיון מעשי בתכנון תוכנית אימונים למקום העבודה. בוגרי תואר שני במדעים בלמידה ופיתוח כישרונות יהיו מוכנים: לזהות צרכי למידה פרטניים וארגוניים בקהילות וארגונים להעריך ולהשתמש במחקרים מבוססי ראיות רלוונטיים לחיזוק כישורי המנהיגות העסקת קבלת החלטות אתיות ורגישות לאוכלוסיות למידה מגוונות ולהקשרים להקל. הזדמנויות למידה למבוגרים וארגונים על ידי שימוש באסטרטגיות הוראה מרובות במגוון סביבות למידה תכנון, העברה והערכה של תוכניות למידה ארגוניות

    • Orlando, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    פורטוגזית

    סטודנטים המסיימים את תואר שני במדעי החינוך יהיו מוכנים ללמוד תיאוריות של למידה טרנספורמטיבית ותיאוריה מודיעינית מרובה ושימושם הפדגוגי. הם עשויים להשתמש בהישגים שונים, מיומנויות, תחומי עניין, פרקטיקות ופרספקטיבות כמשאבים ללמידה יעילה ולהוראה.