135 תואר שני תוכניות ב מנהיגות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב מנהיגות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    לשגשג בניהול וניהול עסקי בתחומי העבודה הסוציאלית ושירותי אנוש עם ה- MSW המקוון במינהל מנהיגות. מסלול זה מוצע בשותפות עם בית הספר למנהל עסקים ומדיניות ציבורית באוניברסיטת אורורה באוניברסיטת אורורה ונועד להכין את הבוגרים להוביל צוותים ולנהל תהליכי עבודה סוציאלית במסגרות ללא כוונת רווח, בריאות הציבור ועוד. עבודות הקורס מאפשרות לסטודנטים לבחור מתוך בחירות ברמת MBA בניהול ומנהיגות כדי להתאים את הלימודים ליעדי הקריירה הספציפיים שלהם.

    • New York, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר השני בעיצוב אסטרטגי למנהיגות עולמית מספקת למנהלים וליזמים גלובליים את הכלים הדרושים להם כדי לשנות את התעשיות שלהם תוך המשך עבודה בעבודתם. בשילוב של חשיבה עיצובית וגישות ניהול ומנהיגות, התוכנית עונה על הצורך של עסקים גלובליים להתמודד עם אתגרים גלובליים, כלכליים, סביבתיים וחברתיים מורכבים.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Evanston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    הפוך למנהיג המתמודד עם שינוי ארגוני מתמשך בביטחון, מגובה במערך עשיר של גישות ושיטות חדשניות. פורמט הכיתה שלנו מאפשר לך לגור בכל מקום בארה"ב ולהרוויח את התואר שלך. העמיק את המומחיות שלך באימון, חשיבה עיצובית או הובלת הון והכלה על ידי השלמת תוכנית תעודה יחד עם התואר שלך.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הקורסים בתכנית זו יאפשרו לאנשי משאבי אנוש (HR) להגדיל את הידע שלהם בניהול ההון האנושי, שירותי משאבי אנוש ואספקה בארגונים ציבוריים, פרטיים ועמותות. תכנית הלימודים משלבת גם יחסים בינאישיים, תקשורת, דיני עבודה ונושאים עכשוויים הרלוונטיים לאנשי משאבי אנוש או למנהל. אנשים שמתכוונים להפוך לאנשי משאבי אנוש, כמו גם מנהלים אחרים המעוניינים ללמוד מושגים ומדיניות המעורבים בניהול יעיל של אנשים, ימצאו גם הם שימושי בתוכנית התואר.

    • Fort Wayne, ארצות הברית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חיבור. הערכה. שינוי. התקדמות. כולם גורמים לעסקים מצליחים, וכל העסקים צריכים מנהיגים שיכולים לגרום להם לקרות. על ידי התמחות במנהיגות ארגונית, תהפוך לאחד מהמנהיגים הללו.

    • Online

    זמן מלא

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני במנהיגות טכנולוגית מידע. התכנית לתואר שני מקוון במנהיגות טכנולוגית מידע של אוניברסיטת סן דייגו מוקדשת לפיתוח מנהיגים שיכולים להיות יותר ממומחים טכניים בעולם הדיגיטלי של היום. חברות מחפשות אנשי מקצוע מנוסים שמבינים תהליכים עסקיים, יכולים לפתח פתרונות משולבים כדי לעמוד ביעדים אסטרטגיים ולתקשר ביעילות סוגיות ופתרונות לבעלי עניין לא טכניים.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    30 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכנית לתואר שני מקוונת של EKU מחדירת ליבה של צדק פלילי עם התמקדות בצדק חברתי, מכינה אנשים בעלי חשיבה גבוהה לתפקידי מנהיגות המאתגרים אי צדק, מעריכים גיוון ותומכים ביחס הוגן ובזכויות האדם של כל האנשים.

    • Wellesley, ארצות הברית

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    על פני תעשיות ומסלולי קריירה, מנהיגים עסקיים גדולים חולקים תכונה משותפת: חשיבה יזמית. היכולת לחדש ולעורר השראה חיונית להנעת צמיחה אישית, קידום מקצועי והצלחה ארגונית. רכוש את הכישורים והניסיון הדרושים לך כדי להצליח עם תואר שני במנהיגות שיפתח דלתות ככל שהקריירה שלך תתקדם.

    • Urbana, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    M.Eng שלנו תוכנית מנהיגות בהנדסה כימית שואפת לספק הזדמנויות הכשרה ברמה עולמית כדי לענות על הצרכים הקריטיים של תעשיות. מסגרת הלימודים שלנו ממנפת את המומחיות של The Grainger College of Engineering ומכללת גיס לעסקים - שניהם בתי ספר בעלי דירוג גבוה על ידי US News ו-World Report - כדי לצייד את התלמידים בידע הטכני והחוש העסקי להתמודד עם בעיות מורכבות ולהביא תוצאות.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במנהיגות במגזר החברתי ובניהול מלכ"רים (SSL) מחנך מנהיגים המתמקדים ביצירת חברה מכילה וצודקת יותר. התוכנית שלנו מספקת לתלמידים הבנה מעמיקה של סביבות הארגון והמדיניות המעצבות את הפעולה במגזר החברתי עם הכישורים העדכניים ביותר בניהול ארגוני, ממשל וניתוח.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם הביקוש לתואר ראשון על ידי רוב ארגוני התקשורת, תוספת של תואר שני עוזרת לך להתבלט ולהגיע ליעדים מקצועיים גבוהים יותר. בין אם אתם מחפשים מערכי מיומנויות מעודכנים, מבצעים שינוי קריירה או מסמנים יעד חיים, בוגרי ריכוז העיתונות מולטימדיה מייצגים דור חדש של אנשי מקצוע בתחום התקשורת.

    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    החברה זקוקה למנהיגים שיכולים לעמוד בקצב המסחרר של השינויים הטכנולוגיים ויכולים להגביר ולנהל את הטכנולוגיה כשהיא משנה את מקום העבודה ואת העולם הרחב. אם אתה עובד כרגע או שואף להיכנס לתחומים דינמיים הקשורים לטכנולוגיה, התואר השני בניהול ומנהיגות טכנולוגי של מכון Tufts Gordon נועד לצייד אותך במיומנויות ובצורת החשיבה הצמיחה הדרושה לניהול טכנולוגיה ולהוביל שינוי. בין אם אתה בתפקיד ניהול מוצר, פרויקט או תוכנה, מנתח נתונים או עסקי, יועץ, או אפילו עובד במו"פ או כמדען, ה- MSTML יעזור לך לפתח את הביטחון לעשות את הצעד הבא בניהול שלך קריירת מנהיגות במגזר הטכנולוגי.

    • Rochester, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התקדמות טכנולוגית מתמדת מספקת לארגונים מערך הולך וגדל של כלים והזדמנויות לניהול. הם זקוקים למנהיגים שיובילו את השינוי הארגוני, במיוחד בהקשרים מונעי טכנולוגיה וחדשניים אלה. בתואר MS במנהיגות וחדשנות ארגונית, תצטייד בכלים להוביל שינוי ארגוני, במיוחד בהקשרים מונעי טכנולוגיה וחדשניים. תכנית הלימודים מוסיפה קורסי מנהיגות ממוקדי עתיד וחדשניים הממנפים מומחיות של הפקולטה במנהיגות ארגונית, חדשנות, טכנולוגיה ופיתוח אסטרטגיה. תלמד ליצור תרבות יזמית ולבנות צוותים בני קיימא תוך כדי פיתוח מיומנויות במנהיגות וניהול של חדשנות.