37 תואר שני תוכניות ב מנהיגות ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני תוכניות ב מנהיגות ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת
    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך לחדשן הדיגיטלי המוכן להתמודד עם כל האתגרים העסקיים הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית וטכנולוגיות חזיתיות. תואר שני בניהול טרנספורמציה דיגיטלית ומנהיגות היא תוכנית של 18 עד 21 חודשים במשרה מלאה הנלמדת בשני קמפוסים: לונדון ופריז. תכנית הלימודים החדשנית והייחודית של התכנית מבוססת על ארבעה עמודי תווך: מיומנויות קוגניטיביות ומנהיגות, טכנולוגיות דיגיטליות, ניהול טרנספורמציה ופיתוח מקצועי.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Boston, ארצות הברית
    • + 2 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ניהול קיימות הוא אחד התחומים המאתגרים והצומחים במהירות הן במגזר הציבורי והן במגזר הפרטי. עם ההכרה ההולכת וגוברת בהשפעה של עולם החי מעבר ליכולותיו, המחויבות לפיתוח בר-קיימא כדי לענות על הצרכים של הדורות הנוכחיים מבלי לסכן את אלה של העתיד מעולם לא הייתה ברורה יותר. תכנית תואר שני להמרה חדשנית פתוחה למועמדים מכל הרקע הדיסציפלינרי ומקדמת מנהיגות וחובקת למידה חווייתית מבוססת-פעולה, בהנחיית סדרה של הרצאות, מיקומי עבודה ופרויקטים קבוצתיים. התוכנית מטפחת חשיבה ביקורתית ומקדמת שימוש ביוזמה לפתרון בעיות וקבלת החלטות בפיתוח בר קיימא. מומלץ למועמדים להגיש מועמדות מוקדם ככל האפשר ובאופן אידיאלי לא יאוחר מ-31 ביולי 2022 לקורסים שמתחילים בסוף ספטמבר. במקרה שתוכנית כלשהי מקבלת מספר גבוה של פניות, האוניברסיטה שומרת לעצמה את הזכות לסגור את פורטל הבקשות. שימו לב, ייתכן שיידרש פיקדון על מנת להבטיח מקום בקורס. בשל הביקוש הרב, ייתכן שלא יישקלו בקשות אם הקורס הגיע לגודל הכיתתי המרבי שלו ויוכנס לרשימת המתנה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בחדשנות ויזמות חברתית יצייד אותך בידע ובכישורים הנדרשים לעבודה במגוון תפקידים במגזר שבחרת. הקורס ילמד על ידי צוות אקדמי בעל רקע חזק בחדשנות ומנהיגות. הקורס יתבסס על הידע שלך עם התיאוריה הרלוונטית ויקשר אותו לפרקטיקה. תהיה לך הבנה ברורה של מיומנויות היזמות הנדרשות כדי ליצור סטארט-אפ או להשתמש במיומנויות שנצברו כדי לעבוד בכל ארגון.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קהילות האמונה של היום הן לרוב ארגונים גדולים עם פרויקטים מתוחכמים של חינוך, בריאות או מעורבות חברתית ומחזור כספי משמעותי. עם זאת, ההכשרה הראשונית של מנהיגי אמונה מתמקדת באופן מובן בכישורים התיאולוגיים והפסטורליים שלהם, ומותירה מנהיגים רבים עם אחריות מקצועית משמעותית ואתגרי ניהול שלעתים הם מרגישים לא מוכשרים להתמודד איתם.

    • Egham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- Royal Holloway International Business Management (אסטרטגיה ומנהיגות) MSc הוא קורס קפדני - ומתגמל המכוון לאנשים שאפתניים ובעלי מוטיבציה עצמית בתחילת חיי העבודה המקצועיים שלהם. זה אידיאלי אם אתה רוצה להמשיך לתואר שני בניהול כללי עם אוריינטציה בינלאומית ויכין אותך להיכנס לעולם העבודה הגלובלי על בסיס תחרותי כמנהיג ואסטרטג עכשווי, למקסם את הפוטנציאל שלך ולהרחיב את הבחירות שלך.

    • Paris, צרפת
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בניהול ומנהיגות טרנספורמציה דיגיטלית תוכנן במיוחד כדי לעזור למשתתפים להתכונן לתפקידי מפתח בניהול חדשנות עסקית, מה שמאפשר להם לעמוד באתגרים העסקיים החשובים והמורכבים יותר ויותר הקשורים לטרנספורמציה דיגיטלית וטכנולוגיות חזיתיות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    MSc במנהיגות עולמית ובניית שלום בוחן את הקשרים המחזקים הדדיים בין מנהיגות גלובלית, שלום וחברה, במיוחד במדינות מתפתחות. באמצעות תוכנית למידה משולבת זו, המציעה הן מודולים פנים אל פנים והן מודולים מקוונים ותומכת בלימוד מקוון לחלוטין היכן שניתן, תלמדו להבין את המשמעות העצומה של תהליכי מנהיגות גלובלית ותוצאות במאמצי בניית שלום בעולם המתפתח וההשפעות יש להם על החברה.

    • Shetland, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה מיועד ספציפית לעוסקים יצירתיים, מנהלי פרויקטים בתחום האמנות ומחדשים המבקשים לפתח כישורי מנהיגות וארגונים בענפי האמנות והתרבות במטרה להמשיך בקריירה שלהם בכלכלה היצירתית.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו נועדה להבין יותר מה מהווה מנהיגות אפקטיבית, וכיצד היא מוערכת ויישומה. עוצב סביב סדרה של מודולים בהנחיית צוותי אקדמיה ומתרגלים, ההתמקדות היא בהערכת ראיות ממחקר ופרקטיקה במסגרות חיים, מקרי מקרה ובעיות ייעוץ. הסטודנטים יביאו לקורס ניסיון ארגוני משלהם, במידת הצורך, וייהנו גם מכיתות אמן עם דוברים רלוונטיים.

    • Edgbaston, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ממוקם באחת מערי הספורט הגדולות בבריטניה, קורס אימון, ביצועים ומנהיגות ספורט לתואר שני בברמינגהם הוא שילוב ייחודי של תיאוריה ופרקטיקה בחוד החנית של המקצוע. בקורס זה, תהיו חלק מקהילה בהובלת מחקר של יחידים, נלהבים מספורט, ביצועים גבוהים ובריאות ורווחה המבקשים לפתח הבנה ביקורתית ומעשית של מחקר ופרקטיקה מבוססת ראיות בהקשר של מנהיגות וניהול ספורט.

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Cranfield, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    26 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MSc שלנו בשיווק ומנהיגות יפתח את כישורי השיווק והמנהיגות שלך. קורס מאסטר שיווקי מעשי זה מתמקד בניהול שינוי בכדי להבטיח שהחברה שלך תעמוד כל הזמן בצרכי הלקוח ובדרישות המתפתחות. תוכלו לקבל תובנות מובילות בנושאי שיווק ועסקים אותם תוכלו ליישם בארגון.

    • Swansea, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס