123 תואר שני תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Pensacola, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בתכנית הלימודים וההדרכה של אוניברסיטת מערב פלורידה, M.Ed. בתכנית התלמידים מתכוננים לתפקידי הוראה או מנהיגות ברמת חטיבת הביניים. המוסמך להשכלה גבוהה על ידי המועצה הארצית להסמכת השכלה מורים, ניתן להשלים תוך 24 חודשים בלבד.

    • Charlotte, ארצות הברית

    משרה חלקית

    22 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת קווינס של שרלוט 100% Online MA ב מנהיגות חינוכית שואפת להקל עליך להיכנס לתוך K - 12 תפקידים מנהל בביטחון.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    זכאי להיות מנהל K-12 או מנהל בית ספר עם תואר שני מקוון של אוניברסיטת מזרח מרכז בחינוך במנהיגות חינוכית. מותאם לתקני ELCC, הוא כולל פרקטיקום. ניתן ללמוד את התכנית הזולה הזו מתי ואיפה שהיא הכי טובה עבורכם וניתן להשלים אותה תוך 1.5 שנים בלבד.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכונן למצוינות בתפקיד הראשי החדש שלך ב-K-12. ה-M.Ed. במנהיגות חינוכית באוניברסיטת Winthrop מפתחת מיומנויות בשמונה הסטנדרטים שנקבעו על ידי מועצת המדיניות הלאומית למינהל החינוך (NPBEA). בוגר כמנהיג בארגון שלך שיכול לשפר את הישגי התלמידים ולהיות משתף פעולה קהילתי חזק הדוגל בכל הילדים. קבל יחס אישי בכיתות קטנות והשלם שלוש התמחויות מבוססות יישומים. לסיים בעוד שנתיים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית המקוונת לתואר שני באמנויות במנהיגות חינוכית עם אישור מנהלים מאוניברסיטת אורורה תוכננה אסטרטגית כדי לספק את הכישורים והאישורים הדרושים לך כדי להצליח כמנהל בית ספר.עם היסטוריה ארוכה של הכנת מנהלים לתפקידי מנהיגות, התוכנית של AU מאושרת על ידי מועצת ההכנה והרישיון למחנכים של מדינת אילינוי (SEPLB) כדי להבטיח שתסיים את הלימודים מוכנים במלואם להזדמנויות מנהיגות מתקדמות.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    שפר את יכולות המנהיגות שלך ודגל בשיטות הוראה חדשניות באמצעות מאסטר החינוך המקוון של אוניברסיטת מערב אלבמה במנהיגות הוראה. בתכנית הגמישה והמקוונת באופן מלא, תהיה מוכן ליצור חזון אסטרטגי עבור תלמידיך ובית הספר שלך לאחר הערכת צרכים פרוגרמטיים שונים.

    • Petaluma, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    ה- M.Ed. במנהיגות חינוכית נועדה לאפשר לבוגרים המחונכים היטב בעקרונות ובפרקטיקות של למידה טרנספורמטיבית, המיושמים בהקשרים כמו חינוך לאומנויות הבעה ותנועה, אימון התפתחותי ובריאותי, ומנהיגות טרנספורמטיבית.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    עבור אוכלוסיית הסטודנטים המגוונת של ימינו, מוסדות זקוקים למנהיגים חזקים כדי להפוך לדור הבא של סוכני שינוי הנחושים להפוך קהילות בקמפוס בפריסה ארצית. בין אם מדובר בדגש על המשתנים הדמוגרפיים שהם מנבאים להשאלת סטודנטים, הניתוח ההיסטורי של התרומות של תנועת הכוח השחור להשכלה גבוהה, שינויים במדיניות החיים והפרקטיקה היוונית של היוונים, או יסודות התפתחות הסטודנטים במכללה, סטודנט במכללה. אנשי כוח אדם מוכנים להמשיך בעבודה זו. התואר השני של GW במינהל ההשכלה הגבוהה מצייד את התלמידים ביכולות מנהיגות וניהול אפקטיביות על ידי שילוב של עבודות לימוד עם תרגול מקצועי במספר רב של מסגרות באזור המטרו DC דרך התמחות והזדמנויות מלגה. תשתקעי בעבודה חדשנית כדי להבטיח שמכללות משתמשות בפרקטיקות סטודנטים כוללניות ורב-תרבותיות המתמקדות בקידום צדק חברתי, מעורבות אזרחית והוגנות. תלמידי מינהל ההשכלה הגבוהה מעמיקים את מומחיותם על ידי בחירת ריכוז במינהל לענייני סטודנטים, מינהל כללי, מדיניות השכלה גבוהה וכספים וחינוך בינלאומי בינלאומי.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Miami Springs, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בחינוך במינהל חינוכי יכין את התלמידים להתמודד עם העולם האקדמי המאתגר, התחרותי והדינאמי בכל קריירה הדורשת הבנה של מושגים ותהליכים אקדמיים. הבוגרים ילמדו כיצד להפוך למנהיגים אקדמיים מוכשרים במגוון מסגרות אקדמיות עם הבנה רחבה של מימון אקדמי, פיתוח מקצועי, ניהול משאבי אנוש, התנהגות ושינוי ארגוני, עיצוב והערכה של תכניות לימודים וסוגיות משפטיות בחינוך.

    • Lacey, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית המאסטר למנהיגות חינוכית באוניברסיטת University of Cincinnati Online תספק לך מיומנויות וידע מהעולם האמיתי שיסייעו לך בדרכך לעסוק בתפקיד אדמיניסטרטיבי או מנהיגותי חינוכי. תוכנית זו מכינה מחנכים מורשים להפוך למנהיגים חזקים בתוך ארגונים חינוכיים. עם שלושה ריכוזים עיקריים, בחר את המסלול המתאים ביותר למטרות הקריירה שלך. הריכוזים לתוכנית זו כוללים מנהיגות בחינוך מיוחד, מנהיגות מנהלת ואי רישיון.

    • Miami, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית, ספרדית

    תכנית המאסטר במנהיגות חינוכית, ניהול וטכנולוגיות מתפתחות מיועדת לסטודנטים המחפשים תפקידים כמובילים במוסדות חינוך, המשלבים זאת עם יישום טכנולוגיות. נלמד על ידי מתרגלים מנוסים וחוקרים פעילים בתחום, המאסטר משלב תיאוריה ופרקטיקה.

    • Buffalo, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    פתח קשת של הזדמנויות קריירה במינהל להשכלה גבוהה עם תואר שני מאוניברסיטת Canisius University . תוכנן עבור מוסדות ציבוריים ופרטיים כאחד, תוכנית HESAA שלנו מציעה שילוב ייחודי של תיאוריה וניסיון מעשי.