6 תואר שני תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב אוסטרליה for 2024

תואר שני תוכניות ב מנהיגות חינוכית ב אוסטרליה for 2024Filter
    • Australia Online, אוסטרליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אנשי חינוך ממלאים תפקיד חיוני בפיתוח יכולתם של אזרחים להשתמש בידע כדי ללמוד, לפתח ולהשתתף בעולמנו העכשווי. מאסטר החינוך שואף להרחיב את המומחיות שלך, לעזור לך להיות מוביל בתחום החינוך.

    • Toowoomba, אוסטרליה
    • Australia Online, אוסטרליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    אם יש לך תואר ראשון בכל תחום שאינו חינוך ואתה רוצה להיות מורה בבית ספר, התואר השני בלמידה והוראה של USQ יביא אותך לשם. כל תואר שני זה בעל תואר שני חדש יצייד אתכם בהבנה מתקדמת ומקיפה של החינוך ויכין אתכם היטב לקריירה החדשה שלכם.

    • Perth, אוסטרליה
    • Mount Lawley, אוסטרליה
    • + 1 more

    זמן מלא

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התמחות לתואר שני בחינוך בחינוך לגיל הרך או בחינוך מוביל. ב- ECU Accelerated Online תוכלו לבחור בין שתי התמחות קורסים לתואר שני בחינוך. תחומי התמחות אלה הם המבוקשים ביותר, וממלאים צורך גדול וגדל עבור אנשים עם מומחיות בתחומים אלה במסגרת מסגרות חינוך באוסטרליה.

    • Bathurst, אוסטרליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בנה את היכולת שלך להיות מוביל עולמי בכל הגדרת חינוך. המאסטר לחינוך בינלאומי (מנהיגות בית ספר) מאוניברסיטת Charles Sturt University מכין אתכם להיות מנהיג בתי ספר מצליח ודינאמי המשפר את התוצאות עבור התלמידים והצוות.

    • Wollongong, אוסטרליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    הורים לחינוך מתקדם (מנהיגות חינוכית) מיועד לתפקידים של מנהיגות חינוכית או המבקשים להמשיך בעמדות מנהיגות במסגרות חינוכיות כגון בתי ספר, גיל הרך, השכלה גבוהה וחינוך מקצועי. במהלך התואר הזה, תקבלו מיומנויות מעשיות נרחבות והבנה תיאורטית מתקדמת של מנהיגות חינוכית וניהול, ותלמדו כיצד ליישם זאת בפועל שלכם כמחנכת. תוכלו לשפר את כישוריכם בתחומים כגון הדרכה לחונכים חדשים, ניהול תוכניות לימודים והערכה, תמיכה בפיתוח צוותים ושינוי ארגוני מוביל. במהלך תואר זה, תוכלו לבנות את המיומנויות לחקור ולפתור בעיות מורכבות באקלים חינוכי המשתנה במהירות. תוכלו גם לנהל פרויקט מחקר אישי, כי יישור עם העבודה שלך ואת האינטרסים.

    • Australia Online, אוסטרליה

    משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    צור תוצאות טובות יותר עבור התלמידים והמורים שלך עם SCU Online המאסטר בחינוך. תהפוך לתומך בחינוך עכשווי, על ידי לימוד המגמות האחרונות בחינוך מאנשי אקדמיה מנוסים.