21 תואר שני תוכניות ב מחקר בחינוך ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב מחקר בחינוך ב ספרד for 2024Filter
    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    איחוד המאמצים והמשאבים מאפשר לנו להציע שש התמחויות, מה שמאפשר לכל סטודנט להמשיך בקריירה או הכשרה מחקרית בדוקטורט בעתיד. למאסטר שלנו יש המשכיות בתכנית לדוקטורט בין-אוניברסיטאות בפילוסופיה, ששבע אוניברסיטאות ספרדיות: מורסיה, סרגוסה, לה לגונה, קסטיליה-לה מנצ'ה, אלמריה ואליקנטה (http://www.um.es/web/eidum/contener / לימודים / דוקטורטים / פילוסופיה) מציעים גם יחד, ומציעים לסטודנט והחוקר את אחת הרשתות המוסדיות החזקות ביותר במחקרים פילוסופיים ובמחקר.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1650 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    קח את המאסטר הזה בחינוך, בית ספר כולל ותשומת לב לגיוון שבאמצעותו תקבל את הכלים הדרושים כדי להפוך למומחה במגזר החינוכי. הרחב את הזדמנויות העבודה שלך ותן לקריירה המקצועית שלך את הדחיפה המגיעה לך בזכות Euroinnova!

    • Villaviciosa de Odón, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התמחות במתודולוגיות החדשות שיחוללו מהפכה בתחום ההוראה.

    • Barcelona, ספרד
    • Vic, ספרד

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    מטרת המאסטר היא להכשיר אנשי מקצוע לעצב, ליישם ולהעריך הצעות התערבות שמטרתם להקל על גיוון בתהליכי למידה במסגרות חברתיות וחינוכיות לשילובם הגדול יותר של אנשים.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מציעים הכשרה מיוחדת ומכוונת להפעלת תפקידי ההדרכה הפסיכו-פדגוגית והחינוכית במרכזים ובמוסדות חינוך.

    • Alicante, ספרד

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    ספרדית

    הסטודנטים ירכשו השתלמויות במחקר חינוכי תוך לימוד פעולה בהתאם לקודים האתיים הקובעים את המחקר המדעי שהוקמו על ידי עמותות מקצועיות בקהילת החינוך הבינלאומית, תוך מאמץ לקדם פעולה חברתית חיובית בכל הנוגע לאפליה ולדמוקרטיזציה של הידע.

    • Móstoles, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המטרה הכללית של מאסטר זה היא להרחיב את ההכשרה המקיפה לתואר שני של הסטודנט בתחומי ידע אחרים של מדעי הבריאות, כגון פודיאטריה.

    • Ourense, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    חיים עם מגוון, ובעיקר למידה ממנו ואיתו, הם דרישה הכרחית להתפתחות הרמונית של החברות של ימינו. התואר השני נובע מהאימות שבמסגרות חינוכיות, פורמליות ובלתי פורמליות, קיים גיוון זה.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    בהתאם לחשיבות היסודית הזו של עבודת מחקר בתחום החינוכי, התואר השני הרשמי במחקר בחינוך* נועד לספק לך את הכלים, הידע והמיומנויות הדרושים כדי לקרב את המחקר לפרקטיקה החינוכית, ולסייע בקידום המטרות למחקר זה יש: לתאר, להסביר, לפרש ולשנות את המציאות החינוכית.

    • Barcelona, ספרד

    9 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    • Segovia, ספרד

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    • Barcelona, ספרד
    • Montpellier, צרפת

    בקמפוס

    ספרדית

    • Pontevedra, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני זה מוגדר כהתמחות של התארים והמאסטרים הנלמדים בפקולטות למדעי החינוך של גליציה. הצעת היישום לשנת הלימודים 2018-19 תיתן המשכיות, מחד גיסא, ללימודי התואר הראשון, כך שהסטודנטים יבחרו בהתמחות רבה יותר ו/או ירצו לסיים את הכשרתם עם השלמת עבודת דוקטורט. זה יכול להכיל גם אנשי מקצוע המגיעים מתארי ההוראה הישנים, ואשר יוכלו להרחיב ולשפר את הידע שלהם בהקשר של הכשרתם כמורים.

    • Santiago de Compostela, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    מאסטר זה מיועד למורים (חדשים ומנוסים) והוא מחויב בבירור לחדשנות חינוכית. היא מכוונת לשיפור והתמקצעות של הכשרת מורים בתחום הדידקטיקה הספציפית, המאפשרת את מיומנויות המחקר הנחוצות למחקר חינוכי, כך שהתלמידים מפתחים את הידע והמיומנויות הדרושים ליישום מתודולוגיות ומיומנויות בכיתה.אסטרטגיות חדשניות ופיתוח מחקר יוזמות מכיתות ומרכזים חינוכיים. בנוסף, התואר השני מציע את ההסמכה הדרושה כך שמורים בגני ילדים ובתי ספר יסודיים יוכלו לשלב מחקר מדעי בקריירה המקצועית שלהם, ולכן יוכלו לגשת לתוכניות הדוקטורט הרשמיות של אוניברסיטאות.

    • Málaga, ספרד

    זמן מלא

    24 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    מיומנויות רכות הן הכישורים המבוקשים ביותר בשוק הכללי ובאופן ספציפי, בשיווק דיגיטלי. היכולת להיות בעל ידע בניהול פרויקטים ומתודולוגיות זריזות תעניק לסטודנטים דחיפה אקספוננציאלית להיות המועמדים המושלמים עבור חברה או לפתח עסק משלהם. שיווק דיגיטלי מקיף כל אחת מאסטרטגיות השיווק המקוונות האפשריות.