7 תואר שני תוכניות ב מחקר בחינוך ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני תוכניות ב מחקר בחינוך ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Poole, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במחקר (MRes Arts) הוא הכשרה המיועדת באופן ספציפי ליצרנים, מעצבים והוגים הרוצים לבצע מחקר עצמאי, ביקורתי ויצירתי בתוך תחומי הלימוד שמציעה האוניברסיטה. התכנית לתואר שני במחקר (MRes Arts) שמה לה למטרה לפתח את כישורי המחקר שלך ולהעניק הכנה טובה ללימודי דוקטורט. אנו מספקים הזדמנות עבור אנשים ממגוון רקע יצירתי ואקדמי לזכות בהערכה ביקורתית של תרבויות יצרניות לקידום פרקטיקות מחקר חדשניות באומנויות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MRes RCA הוא תואר דינמי ובינתחומי המטפח חשיבה חדשנית ומכשיר סטודנטים ללימודי דוקטורט או לתפקידי מחקר מקצועיים בתעשייה. על ידי הוראת תהליכים ושיטות המושתתים על ידי חשיבה אמנותית ועיצובית, תכירו ותפתחו מיומנויות מחקר מנוהלות וניסויי.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תוכנית זו מציעה למורים ולאנשי מקצוע חינוכיים הזדמנויות ללמוד במגוון תחומים בתחום הרחב של החינוך. אנשי מקצוע בתחום החינוך במאה העשרים ואחת צפויים להיות בעלי ידע ומיומנויות חזקות בתחומי ליבה וכן יכולת לנוע בגמישות פנימה והחוצה ממגוון תחומי מומחים. תוכנית לימודי חינוך זו נועדה לענות על צרכים מגוונים אלה על ידי מתן אפשרות לסטודנטים לבחור מודולים ממגוון רחב של נושאים, כולל למידה והוראה, הערכה, מנהיגות חינוכית, הכלה וצרכים חינוכיים מיוחדים.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הרוויחו תואר שני במחקר חברתי וסטטיסטיקה חברתית, ופתחו מגוון רחב של הזדמנויות קריירה. למד במשרה מלאה או חלקית כדי להתאים ללוח הזמנים שלך.

    • Kingston upon Thames, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה אידיאלי לאנשי מקצוע שעובדים עם לומדים בכל גיל, במסגרות כגון מרכזי ילדים, משפחתונים, בתי ספר, מכללות, אוניברסיטאות ובתי חולים.

    • Cardiff, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    חקור אתגרים והתפתחויות מפתח בחינוך בהקשר הגלובלי של היום. התואר השני בחינוך מיועד לסטודנטים שיש להם עניין בפרקטיקה, ארגון או מחקר בחינוך. באמצעות מודולים הכוללים נקודות מבט השוואתיות ובינלאומיות, תלמדו חוויות מבריטניה ומכל העולם ותחקור את הסוגיות המורכבות העומדות בפני מורים ומנהיגי חינוך ומקבלי החלטות בהקשר גלובלי יותר ויותר.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    בנה לקראת עתיד במחקר חינוכי עם קורס המאסטרים שלנו. למד במשרה מלאה או חלקית והרחיב את אפשרויות הקריירה שלך.