396 תואר שני תוכניות ב מדיה 2024

תואר שני תוכניות ב מדיה 2024Filter
    • Aarhus, דנמרק

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Borås, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר בדיקה והערכה מוצלחים של התוכנית, כל עוד יש נוכחות מינימלית הנדרשת, הסטודנטים זוכים בתואר מאסטר בשיווק מדיה דיגיטלית וחברתית של INSA Business, Marketing & Communication School .

    • Online USA

    זמן מלא

    16 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    חידד את כישרונות הקולנוע שלך וצור קשרים קריירה עם התוכנית לתואר שני בקולנוע ומדיה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס. התוכנית כוללת 11 קורסים שתוכלו להשלים תוך 16 עד 24 חודשים. אתה תעסוק בחוויה שיתופית מאוד בהובלת כותבים, מפיקים, אנשי מקצוע ויוצרים עטורי פרסים. בנוסף, בחר את הריכוז התואם את התשוקה שלך: מספר סיפורים מעמיק וטכנולוגיות מתפתחות, עיצוב סאונד, עסקי הקולנוע או כתיבה. למד עוד היום.

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מתוך הכרה בעניין המשותף בטכנולוגיית מידע ומודעות הולכת וגוברת לרלוונטיות שלה למוזיקה, הנדסת אלקטרוניקה וחשמל ומוזיקה יזמו תכנית לתואר שני בטכנולוגיות מוזיקה ומדיה בשנת 1996. מאפיין מסוים של תכנית זו הוא גישה מאוזנת למוזיקה ולמוזיקה. נושאים טכנולוגיים.

    • Grand Canal Dock, אירלנד
    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בעשור האחרון נרשמה צמיחה בייצור מדיה דיגיטלית, כולל הזרמת תוכן וידאו ומדיה אינטראקטיבית. חברות הפקת מדיה דיגיטלית של היום דורשות מחלקות מוזיקה גמישות ויצירתיות, המסוגלות לעבוד עם מועדים קצרים עם משאבים מוגבלים. התואר השני שואף להכשיר מלחינים בעלי מיומנויות מגוונות ועצמאיות המוכנות לפעול באופן דינמי כיזמים עצמאיים במגזר זורם זה.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני במדיה דיגיטלית, תרבות וחברה מציע לימוד בינתחומי מתקדם בביקורת ושימוש במדיה דיגיטלית וטכנולוגיה תוך התמקדות מיוחדת בהשלכות התרבותיות והחברתיות שלהן. הופעתם של חפצי אמנות דיגיטליים היא אתגר מכונן של המאה העשרים ואחת, עם השפעות משנות על הייצור התרבותי שלנו, הקשרים החברתיים שלנו, הכלכלות שלנו והמערכות הפוליטיות שלנו. מדיה דיגיטלית מאפשרת אופנים חדשים של רדיפה אינטלקטואלית, ביטוי אמנותי ומעורבות אזרחית שאותם ילמדו התלמידים באמצעות ניתוח ביקורתי ומעורבות פעילה. במקביל, הטכנולוגיה מאפשרת צורות חדשות של מעקב ואי שוויון: משחיקת הפרטיות ועד הטיה אלגוריתמית, קורס זה מעניק לסטודנטים כוח לזהות איומים בתיווך דיגיטלי על החברה האזרחית. התלמידים גם ילמדו כיצד הטכנולוגיה הדיגיטלית משנה את הדרך בה אנו חוקרים ואוצרים את הרשומה התרבותית: לסטודנטים תהיה הזדמנות ללמוד מגוון מיומנויות דיגיטליות, כגון ניתוח נתונים והדמיה.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- University of Europe for Applied Sciences מספק לך את הכישורים להפוך תקשורת בתוך מרחבים וירטואליים ופיסיים לחוויות מעוררות השראה ומתמשכות. בתכנית לתואר שני בעיצוב מדיה חדשה תלמד כיצד לנתח ולאתר צורות ביטוי מרחביות, נעות ולא ליניאריות וכיצד ליישם אותן על המושגים המרחביים שלך.

    • Malmö, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר זה בשיווק אסטרטגי (שיווק דיגיטלי ומדיה חברתית) הוא תואר ממוקד קריירה הניתן על ידי בית הספר לעסקים ופיננסים בלונדון (LSBF) ומוענק על ידי האוניברסיטה הבינלאומית הטלמטית UNINETTUNO.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם המאסטר בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית תוכל ללמוד בפירוט את המשימות האסטרטגיות והתפעוליות של מחלקת תקשורת הנתמכת על ידי מדיה חברתית, כמו גם לנהל כלים וטכניקות הקשורות לשיווק דיגיטלי שמתכנסות ביעדים עם רשתות חברתיות. בעזרת שילוב הערוצים השונים, נשיג חוויה מלאה של המותג שלנו המתמקדת בהפיכת השירותים והמוצרים שלנו, ליעד הנכון, במדיום הנכון, בצורה הנכונה ובזמן הנכון, ועם המתאים. טון תקשורת להשגת פיתוי ושימור המתאימים לקהל היעד שאנו מחפשים במדיה החברתית.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני בתקשורת ויצירת תוכן דיגיטלי מכשיר יזמים שרוצים להגשים את הרעיונות היצירתיים שלהם תוך העברת עקביות ומוצלחת של ערכי המותג של המוצרים ו/או השירותים שלהם בתוך הסביבה הדיגיטלית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Digital Direction נותן מענה לצורך הדחוף שלנו בסיפור כולל ורלוונטי. התוכנית שלנו בוחנת את הופעתן של טכנולוגיות חדשות לספר סיפורים, כמו VR, AR ופלטפורמות ניידות, לצד עתיד הסיפור עצמו.

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר בעיתונות ותקשורת ספורט היא תוכנית של 9 חודשים שנועדה לצייד אותך בכישורים ובידע לעבוד בכל תחום של תקשורת ספורט. המאסטרים לתקשורת ספורט מכסים תחומים כמו עיתונות מודפסת, טלוויזיה, רדיו ומדיה דיגיטלית.