8 תואר שני תוכניות ב מדיה חברתית ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב מדיה חברתית ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    לאחר בדיקה והערכה מוצלחים של התוכנית, כל עוד יש נוכחות מינימלית הנדרשת, הסטודנטים זוכים בתואר מאסטר בשיווק מדיה דיגיטלית וחברתית של INSA Business, Marketing & Communication School .

    • Madrid, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם המאסטר בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית תוכל ללמוד בפירוט את המשימות האסטרטגיות והתפעוליות של מחלקת תקשורת הנתמכת על ידי מדיה חברתית, כמו גם לנהל כלים וטכניקות הקשורות לשיווק דיגיטלי שמתכנסות ביעדים עם רשתות חברתיות. בעזרת שילוב הערוצים השונים, נשיג חוויה מלאה של המותג שלנו המתמקדת בהפיכת השירותים והמוצרים שלנו, ליעד הנכון, במדיום הנכון, בצורה הנכונה ובזמן הנכון, ועם המתאים. טון תקשורת להשגת פיתוי ושימור המתאימים לקהל היעד שאנו מחפשים במדיה החברתית.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    היא מכוונת לכל האנשים שרוצים ליצור, לנהל, לנהל, לפתח ולהוביל קהילות וירטואליות, לעקוב אחר חשבונות ולפרש דוחות מדדים כדי להעריך את החזר ה- ROI של כל מותג או חברה. הן הפרופיל של מנהל הקהילה והן המדיה החברתית מבוקשים על ידי כל סוגי הארגונים ואחד המקצועות העתידיים ביותר.

    • Online Spain

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני זה משלב הכשרה תיאורטית מוצקה עם גישה מעשית ותוכנן במיוחד כדי להקל על הכנסת סטודנטים לעולם המקצועי של שיווק דיגיטלי, תקשורת ורשתות חברתיות. יש לנו יותר מ-100 הסכמים בחברות וסוכנויות כגון: Havas Media, Ogilvy&Mather, Publicis, Santander, VMLY&R, Repsol.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התואר השני של האוניברסיטה (רשמית) בשיווק דיגיטלי ורשתות חברתיות היא תכנית מעשית מובהקת, המתמקדת בהגברת יכולת התעסוקה של הסטודנט, המקנה ידע, אסטרטגי ותפעולי, באחד התחומים שצמחו הכי הרבה בשנים האחרונות. בתחום הארגונים: שיווק בערוצים דיגיטליים וברשתות חברתיות כמרכיב של תקשורת עם הציבור.

    • Madrid, ספרד
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    מטרת המאסטר בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית היא להכשיר אנשי מקצוע ברמה העליונה, כך שיוכלו ליישם ולפתח בהצלחה אסטרטגיות שיווקיות, באמצעות ערוצים דיגיטליים, המסייעות להשיג את יעדי החברה. והכל מנקודת מבט מעשית שבה הסטודנט ייצור קשר עם כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בשיווק דיגיטלי בספרד, שיציגו להם את העדכונים האחרונים בתחום.

    • Valencia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני במדיה חברתית ותקשורת ארגונית מהווה הזדמנות ייחודית להתאמן בהיבטים אלו. מאסטר זה יתרום ליצירת אנשי מקצוע בתחום התקשורת הארגונית בעלי ידע מיוחד ומותאם להקשר הדיגיטלי והטכנולוגי, כנדרש משוק העבודה הנוכחי והעתידי.

    • Jerez, ספרד

    זמן מלא

    9 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני זה באוניברסיטה מאמן סטודנטים בתחום טכניקות שימושיות לתכנון וניהול אסטרטגיות שיווק דיגיטלי משלהם, הן מיושמות על חברות (במיוחד חברות קטנות ובינוניות) והן במוסדות וארגונים ללא כוונת רווח. התכנים מכסים היבטים כגון עסק באינטרנט, חקר שוק, סטטיסטיקה וניתוח אתרים, שיווק אסטרטגי, מיתוג באינטרנט, מוניטין, נוכחות באינטרנט ושיפור המרות, שיווק ויראלי, מובייל, מעורב, אסטרטגיה וניהול רשתות חברתיות. , פרסום באינטרנט, מסחר אלקטרוני, שיווק דיגיטלי לעמותות וקידום אתרים, בין היתר.