6 תואר שני תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב קנדה for 2024

תואר שני תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב קנדה for 2024Filter
    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Niagara Falls, קנדה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני במדיה דיגיטלית ותקשורת גלובלית באוניברסיטת University of Niagara Falls Canada היא תכנית לימודים בעלת אוריינטציה מקצועית המותאמת להכנת בוגרים לקריירה בעולם הדינמי של המדיה הדיגיטלית. תוכנית זו בת 45 נקודות זכות, שניתן להשלים בחמש מונחי הדרכה במשך 18 חודשים, מציעה בסיס איתן בסיפורים בין-תרבותיים על פני מספר פלטפורמות, כולל שיווק, יחסי ציבור, פרסום, מדיה חברתית, משחקים, eSports, בידור וחינוך.

    • Toronto, קנדה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    השתתף ביצירת מהפכה דיגיטלית שמשלבת מנהיגות מחשבתית ושינוי תרבותי כולל עם טכנולוגיות משבשות וגישות חדשות לתוכניות בעלות משמעות מקומית וגלובלית. התוכנית לתארים מתקדמים ב- Digital Futures מגיבה לתפקיד החשוב והמתוחכם יותר ויותר של הטכנולוגיה הדיגיטלית כזרז לשינוי. ל- Digital Futures יש קבוצת סטודנטים בינלאומית וסגל בינלאומי. נקודת מבט עולמית היא מפתח להבטיח את עתידם של בוגרינו בתעשיות הדיגיטליות הבינלאומיות האקלקטיות, הכוללות עיצוב, אומנויות, שירותי יצירה, בידור, מדיה ותרבות. תכנית העתיד הדיגיטלי מוצעת בשיתוף עם מעבדת המדיה הקנדית (CFC).

    • London, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני זה בלימודי מדיה חד שנתיים מטפח מלגות העוסקות בביקורת בצומת מדיה, מידע, טכנולוגיה ותרבות.

    • Vancouver, קנדה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר במדיה דיגיטלית הינה תואר שני מקצועי בעל הכרה בינלאומית, מושכלת במחקר ותעשייה רלוונטית.

    • London, קנדה

    בקמפוס

    אנגלית

    דמיין לעצמך ללמוד בתכנית שנותנת לך את הכישורים לקריירה מתקדמת בעיתונות או בתקשורת ... כעת דמיין את עצמך בתכנית המאסטר לתקשורת של ווסטרן בעיתונאות ותקשורת (MMJC).