7 תואר שני תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב גרמניה for 2024

תואר שני תוכניות ב מדיה דיגיטלית ב גרמניה for 2024Filter
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- University of Europe for Applied Sciences מספק לך את הכישורים להפוך תקשורת בתוך מרחבים וירטואליים ופיסיים לחוויות מעוררות השראה ומתמשכות. בתכנית לתואר שני בעיצוב מדיה חדשה תלמד כיצד לנתח ולאתר צורות ביטוי מרחביות, נעות ולא ליניאריות וכיצד ליישם אותן על המושגים המרחביים שלך.

    • Madrid, ספרד
    • London, הממלכה המאוחדת
    • + 1 more

    זמן מלא

    15 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בשיווק ומדיה דיגיטלית שואף לצייד את הסטודנטים עם הכישורים והידע להצליח בקריירה בינלאומית ומתקדמת בשיווק. לשם כך, התוכנית מתמקדת כיצד ליישם היבטי שיווק אסטרטגיים מרכזיים בעולם דיגיטלי וגלובלי יותר ויותר.

    • Munich, גרמניה

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    תכנית המאסטר מנהל המדיה הדיגיטלית מציעה לך את הבסיס האופטימלי לעבודת החלומות שלך בתחום הדיגיטלי. אתה לומד כיצד לפתח מודלים עסקיים (דיגיטליים) ואיזה תפקיד לניתוח קבוצות היעד יש בכך. תלמד אילו פורמטים של מדיה משתמשים על ידי מי וכיצד תוכל לזהות ולפתח תחומי עסקים חדשים.

    • Weimar, גרמניה
    • Online

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר המוכרת והמאושרת בינלאומית מאמצת גישה אינטגרטיבית המבוססת על שני מושגי יסוד: לימוד מבחר תחומי נושא ראשוניים: אבטחת מדיה, כריית נתונים, אחזור מידע, למידת מכונה, ניתוח חזותי, אופטימיזציה, דוגמנות מתמטית, מדיה ניידת, אנושי ממשקי מחשב, שמישות, גרפיקה, ראיית מחשב והמחשה. רכישת מיומנויות רכות באמצעות גישה מחקרית מבוססת פרויקט הכוללת הכשרה פעילה של מיומנויות תקשורת, הצגה וכתיבה מדעית בקבוצות קטנות.

    • Friedrichshafen, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת, אנגלית

    לאתגרים החברתיים-פוליטיים הנוכחיים, לשינוי הדיגיטלי של המדינה והמנהל והתמודדות עם השינויים הדמוגרפיים יש השפעה פעילה על הממשל והפעולות המנהליות העתידיות. תכנית המאסטר הדו-תחומית לשנתיים "ניהול ציבורי ודיגיטציה | PMD "מאפשר לתלמידים לשאול את השאלות המכריעות בנוגע לאתגרים אלה, לנתח וליישם צעדים וגישות פוליטיות.

    • Munich, גרמניה
    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    למד תואר שני באומנויות עסקיות במדיה דיגיטלית. תכנית MA לניהול מדיה ותקשורת זו נלמדת כולה באנגלית בקמפוסים של מקרומדיה שלנו במינכן ובברלין, גרמניה.

    • Amberg, גרמניה

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    סיימת תואר ראשון והיית רוצה לדעת להעלות רעיונות לפרויקטים או מוצרים חדשניים? האם אתה רוצה להתחיל סטארט-אפ משלך או להניע תהליכים וחידושים דיגיטליים בחברה קיימת? תכנית המאסטר החדשה ליזמות דיגיטלית מספקת לך תשובות לשאלות המרגשות בנושא הקמת סטארט-אפים, הקמת יחידות עסקיות חדשות וזיהוי ויישום (גם) של חברות מבוססות. בנוסף תלמד את כל מה שאתה צריך לדעת על הטכנולוגיות הדיגיטליות של העתיד. חשיבה ויצירה יזמית הם מוקד הקורס. יזמות (מייסדים חדשים של סטארט-אפים חדשניים), יזמות פנים (יזמים יזמים בחברות קיימות), ניהול חדשנות וטכנולוגיות דיגיטליות הם נושאים מרכזיים בקורס. במהלך הלימודים תערוך ותכנן תהליכים דיגיטליים באמצעות פרויקטי חדשנות וסטארט-אפ משלך, תלמד שיטות לפיתוח מוצרים, תרחיב את היכולות הטכנולוגיות שלך בתחום הדיגיטציה ותשלב את אלה למיומנויות יזמיות.