53 תואר שני תוכניות ב לימודי אמנויות 2024

תואר שני תוכניות ב לימודי אמנויות 2024Filter
    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    פרקטיקת אמנות עכשווית (CAP) ב- RCA היא תוכנית מתקדמת לתואר שני בבית הספר לאמנויות ומדעי הרוח, המונעת על ידי גישה פוסט-בינונית וביקורתית ליצירה וקבלה של אמנות, שבה תיאוריה ופרקטיקה מתחברים יחדיו ליצור דרכים חדשות להגיב לעולם העכשווי.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התואר השני באמנויות עם דגש ברישום וציור. תכנית לימודים זו מעניקה לסטודנטים את הכישורים היצירתיים והטכניים הדרושים כדי לשגשג בעולם האמנות של היום. התלמידים ייצאו עם תיקי עבודות ברמה מקצועית והבנה של עסקי האמנות.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר שלנו בקולנוע מיועד לסטודנטים בינלאומיים השולטים באנגלית ובעלי תואר ראשון, רצוי בלימודי קולנוע ואודיו-ויזואליים, או בתחום אחר אך בעלי עניין רב בקריירה אמנותית. הוא מכשיר את התלמידים לרמה גבוהה של מיומנות בכל ההיבטים של עבודה הקשורה לקולנוע: בימוי, כתיבה, תדמית ופוסט-פרודקשן. זה מאפשר להם לפתח הן את החזון היצירתי והן את המומחיות הטכנית שלהם. בתום הכשרה זו, לבוגרים שלנו יש את הכישורים לעצב, להציג ולהעביר פרויקטים בדיוניים, סרטים תיעודיים, פרסומות וקליפים מוזיקליים.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מיועד לסטודנטים שהתרגול היצירתי שלהם נעוץ בעיקר בציור. המועמדים לתכנית יחפשו הקשרים וחוויות חדשות לפיתוח שיטות מבוססות/קיימות. הציור מובן יותר כתמיכה או הכנה לדיסציפלינות אחרות: זה נחשב ליצירה.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    MA Fine Art הוא קורס מבוסס סטודיו המכוון למי שרוצה לפתח את ההיבטים הקריטיים, המחקריים, המעשיים והמקצועיים של העיסוק באמנות שלהם ברמה הגבוהה ביותר. תוכנית בינתחומית זו מעודדת נטילת סיכונים יצירתית וחקירה אינטלקטואלית. לצד דגש חזק על העושר והרוחב של האמנות מרחבי העולם, הצוותים והסטודנטים בתכנית מוזמנים לקחת תפקיד פעיל בקהילת האמנות העכשווית של לינקולן.

    • Galway, אירלנד

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    MPhil (אמנות יפה) היא תוכנית מחקר לתואר שני המבוסס על פרקטיקה. מטרת התכנית היא ליצור תרומה לידע ולהבנה בדיסציפלינה של האמנות.

    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המוצע על ידי בית הספר למוזיאון לאמנויות יפות באוניברסיטת טאפטס, המאסטר לאמנויות יפות באמנות סטודיו היא תכנית בינתחומית קפדנית המכינה סטודנטים לתארים מתקדמים לקריירה של אמנים מקצועיים המבוססים על חדשנות אמנותית ויצירתיות.

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס בינתחומי המבוסס על תיאוריה ויזואלית מבוסס על האמונה כי אוריינות חזותית והשפעתן של צורות חשיבה ויזואליות משחקות תפקידים משמעותיים בחברה שלנו. במהלך הקורס אנו חוקרים תפיסה ויזואלית חזותית בתרבות גבוהה ופופולרית, בודקים כיצד משמעויות אלו מייצגות, וכיצד משמעויות כאלה מעצבות חברות ויחידים.

    • Bath, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    יש דגש על פיתוח ברמה גבוהה וביצועים מיומנויות סולו לצד פעילויות אנסמבל שיתופי.כמו בכל המסלולים MMus אחרים, ישנם מודולים אשר כרוך בהפקת

    • Kingston upon Thames, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MFA החדש באמנות בבית הספר קינגסטון לאמנות מציע שילוב ייחודי של סטודיו והכשרה תיאורטית. בתוכנית, תפתח את הפרקטיקה שלך כאמן תוך הרהור ביקורתי ואיתור פרקטיקה זו בהקשר חברתי, פוליטי ותרבותי משתנה. תהיה לך הזדמנות לקחת מודול אחד של תורת האמנות עם המרכז הידוע בעולם למחקר בפילוסופיה אירופית מודרנית (CRMEP), ולעבוד על פני מגוון מדיה, תוך ניצול הסדנאות החדשות של בית הספר.

    • Malmö, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות הינה תכנית דו שנתית המציעה הכשרה אמנותית מיוחדת באמצעות תרגול סטודיו אישי וקורסים באמנות ודיסציפלינות קשורות שונות. התלמידים בוחרים מתוך מגוון קורסים טכניים ותיאורטיים, שרבים מהם נלמדים על ידי אמנים מוכרים בינלאומיים. התכנית כוללת גם טיול לימודי ופרויקט תואר המורכב מחיבור ותערוכת יחיד בגלריה של האקדמיה. בסיום התכנית, הסטודנטים ירכשו ידע ומיומנויות מעשיים ותיאורטיים רחבים ומיוחדים לעבודה עצמאית במגוון תפקידים מקצועיים.

  • זמן מלא

    בקמפוס

    תכנית ARC התואר השני היא פתוחה לאמנים, סופרים ואוצרים או אלה אשר מחקריו מתמקדים מזהה חשיבה אמנות ומנהגים כמרכיב משמעותי.

  • זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    שני קפדני ובררני מאוד, מאסטר לאמנויות בתכנית (MFA) תכין אותך לקריירה כאמן מקצועי. חדשנות אמנותית ו...

  • זמן מלא

    בקמפוס

    תואר השני באמנויות מוענקת לאחר ההשלמה המוצלחת של 42 נ"ז של קורסים ודרישות תכנית אחרות (כולל תערוכה והתזה הסופיות) השתלטה

  • זמן מלא

    בקמפוס

    אולי אתה רוצה להמשיך לתואר מאסטר של עם דגש מקצועי יותר.60 האשראי מעלות תוכנית שעה, משרד החוץ הוא בעל תואר הטרמינל, הכנת שתלמד ברמת המכללות