30 תואר שני תוכניות ב לימודי אמנויות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב לימודי אמנויות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המוצע על ידי בית הספר למוזיאון לאמנויות יפות באוניברסיטת טאפטס, המאסטר לאמנויות יפות באמנות סטודיו היא תכנית בינתחומית קפדנית המכינה סטודנטים לתארים מתקדמים לקריירה של אמנים מקצועיים המבוססים על חדשנות אמנותית ויצירתיות.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    ניתן להשלים את התואר השני באמנויות עם דגש ברישום וציור. תכנית לימודים זו מעניקה לסטודנטים את הכישורים היצירתיים והטכניים הדרושים כדי לשגשג בעולם האמנות של היום. התלמידים ייצאו עם תיקי עבודות ברמה מקצועית והבנה של עסקי האמנות.

    • San Francisco, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית השנתית של SFAI לתואר שני באמנויות (MFA) מספקת הקשר בין-תחומי דינמי לסטודנטים לקידום עבודתם תוך שהם נחשפים להקשר התיאורטי והסוציופוליטי הנוכחי לאמנות עכשווית. שאלות, דיאלוג והמצאה מניע את התלמידים בתכנית הלימודים, המדריכה את המיומנויות והפרקטיקות הדרושות לקיום תרגול לכל החיים באמנויות. הרעיון מודגש לצד מיומנות טכנית ומיומנות, ואמנים מוזמנים להתנסות ברחבי מדיה. סטודנטים יכולים לבחור אזור דגש, או לשמור על רוחב בלימודים.

    • Brookline, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות יפות בפיסול מספק כלים ושפה לסטודנטים להפוך להוגים ואמנים קפדניים במאה העשרים ואחת. התוכנית שוזרת את הדרישות המשמעותיות של הפקה יצירתית, חקירה אינטלקטואלית ותיאורטית ועיסוק ביקורתי בהיסטוריה תרבותית ובשיח אמנות עכשווי.

    • Oakland, ארצות הברית

    אנגלית

    מקסם את ההתפתחות הקריטית והאמנותית שלך באמצעות תרגול אולפני קפדני ורב תחומי. בקהילה מאוחדת של עמיתים, אנשי סגל ואמנים אורחים, התרגול שלך יתפתח לכיוונים חדשים ומלהיבים. מילס מציע תואר שני באמנויות אמנות (MFA) באמנות סטודיו בהובלת סגל מכובד של אמנים ידועים ברחבי העולם.

    • Purchase, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני באמנויות לאמנויות תקשורת (MFA) מספקת כלים אקדמיים, אסתטיים וטכניים ליצירת אמנות החשובה. מתקני ההפקה המצוינים של מכללת הרכש, אפשרויות ההוראה, המחקר וההתקשרות הציבורית מספקים סביבה פורייה ללימודי אמנות בוגרים.

    • Clinton, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני באמנויות יפות באמנות חזותית המוצעת על ידי המחלקה לאמנות Mississippi College הוא תואר שני מתקדם בתחום אמנות הסטודיו, בתחומים דו-ממדיים או תלת מימדיים.

    • Buckhannon, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני באמנויות יפות במערב וירג'יניה ווסליאן מציעה לסופרים אפשרות ללמוד סיפורת, ספרי עיון או שירה עם מדריכים מוכשרים ומסורים בסביבה אינטימית וממוקדת סטודנטים. קרא מה הסטודנטים אומרים, חקור את בלוג HeartWood וחדשות התוכנית האחרונות, למד עוד אודות מודל התושבות הנמוכה והזכאות לסייעות לתארים מתקדמים, חקור את האפשרויות החדשות שלנו בין ז'אנרים וביקורת, ולמד מה חלק מהאלומות שלנו עושות עוֹלָם.

    • Rockport, ארצות הברית

    אנגלית

    האם אתה מוכן לשיחה של שלוש שנים על העבודה שלך? תוכנית התושבות הנמוכה ב- MMC מיועדת לאמנים המעוניינים לעסוק בחוויה חינוכית קפדנית המובילה לתואר MFA בתחומי אמנויות המדיה. הסטודנטים עובדים באומנויות מדיה שונות, כולל צילום ויצירת סרטים, כמו גם צורות בינתחומיות וטרנסמדיה.

    • Madison, ארצות הברית

    אנגלית

    תואר שני באמנות סטודיו מוצע כחלק מתוכנית MFA לאמנות בסטודיו לאמנות. מועמדים המעוניינים להמשיך בתואר שני בסטודיו ארט חייבים להגיש מועמדות לתכנית MFA לאמנות.

    • Midtown - Downtown, ארצות הברית

    אנגלית

    מאסטר לאמנויות (MA) בסטודיו ארט הוא תוכנית אשראי בת 30 שנתי לאמנים. סטודנטים משלימים 15 שעות אשראי של קורסים ברמת בוגר בתחומי אומנות סטודיו שונים כגון עיצוב גרפי, רישום, ציור, הדפסה, צילום, קרמיקה ופיסול (לימודי תלת מימד).

    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכניות התואר של אמנויות העוסקות בחברה החברתית של מור מפגישות אמנים ומארגנים באותו מרחב לעסוק באופן ביקורתי ופרגמטי בשיחות ובפרקטיקות העוסקות ביחסה של אמנות למקום, שיתוף פעולה, אתיקה, חומר ומחקר בינתחומי.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני באמנויות יפות בכתיבה יוצרת הוא לימודי תואר שני עם לימודי תואר שני, שנמצא בקורס מוגבל מבחינה לימודית, קפדני ולימודי, למי ששואף להחזיר גישה נאמנה ועשירה תיאולוגית לאמנויות היצירה, במיוחד לכתיבה.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית ה- MFA מציעה שישה תחומי התמחות: קרמיקה, סטודיו בינתחומי, ז'אנרים חדשים, ציור ורישום, צילום ופיסול. אזורי סטודיו אלה משלימים סמינרים והרצאות בתורת הביקורת העכשווית. התוכנית שמה דגש על פיתוח פרקטיקה אמנותית מתמשכת באמצעות חקר, התנסות ועבודה ולימוד אינטנסיביים בסטודיו. הזדמנויות לחקור אזורים שמעבר לריכוז האדם זמינות.

    • Philadelphia, ארצות הברית

    אנגלית

    אוניברסיטת האמנויות אינה מקבלת כרגע בקשות לתכנית זו. תואר שני באמנויות יפות עם תושבות נמוכה באמנות סטודיו The University of the Arts הוא תכנית בוגרים מקצועית סלקטיבית ביותר המקנה מסורת של מצוינות אמנותית ואקדמית באמצעות פורמט ייחודי ותושב נמוך.