18 תואר שני תוכניות ב לימודים מקצועיים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב לימודים מקצועיים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר לאמנויות בכתיבה מדעית היא תוכנית גמישה, במשרה חלקית, של שיעורים מקוונים ושיכונים פנים אל פנים, שופעת יוקרה, איכות וערך של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    להרוויח המקוון שלך מאסטר למדע בהנדסה טכנולוגיה מאוניברסיטת Purdue ולהשיג את הרקע האנליטי ואת פתרון בעיות מיומנויות כדי להצליח מנהיגות או עמדות טכניות מתקדמות בתעשייה ובממשל.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר למדע בניתוח נתונים של בריאות (MSHDA) היא תוכנית לשנתיים עם דגש על למידה על ניתוח מידע על בריאות וניהול נתונים, כולל HIPAA וכללים ותקנות פדרליים אחרים. התוכנית נועדה ללמד אותך כיצד למנף נתונים, מודלים, שיטות ניתוח וכלים לפתור אתגרים העומדים בפני ענף הבריאות.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני המעניק לך גמישות ועצמאות ליצירת תוכנית יחידה לתארים מתקדמים ייחודית לתחומי העניין ושאיפות הקריירה שלך.

    • Louisville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המחלקה לניהול בריאות ומדעי מערכות רואה בניתוח נתוני הבריאות את גל העתיד בתחום בריאות הציבור ורפואה. אנו מכירים בצורך לחנך ולהכשיר סטודנטים ביישום מעשי של ניתוח נתונים לבריאות (ביג דאטה, מדע נתונים גדולים, כריית נתונים וטכנולוגיות מחסני נתונים) לבעיות אמיתיות בתחום בריאות הציבור ורפואה כדי לענות על דרישה מיידית והולכת וגוברת במהירות. עבור אנשי מקצוע עם הידע, הכישורים והיכולות הקריטיים הללו (KSAs).

    • San Mateo, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    דרישות להלן אמורות לשמש כמדריך בלבד. סטודנטים נוכחיים כדאי להתייעץ DegreeWorks עבור הדרישות הספציפיות שלהם המבוססים על זכויות הקטלוג שלהם.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני באוניברסיטה האמריקנית בביוטכנולוגיה משלב עבודה כמובן בגנומיקה ועסקית עם האפשרות של רודף מחקר במדעי מוח, יזמות, והתמחויות מדע מקצועיות אחרות.

    • 23501-1980, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית לתואר השני לחינוך הרפואי ומקצועות הבריאות נועדה להכין את המנהיגים חינוכיים במקצועות רפואה ובריאות שונים הגדרות ארגוניות. התכנית תספק חינוך מתקדם בתחומי למידה, הערכה, תכנית לימודים, הוראה, מחקר, הערכה, מנהיגות ומקצועיות בדגש על עולם אמיתי, יישומים מעשיים.

    • Birmingham, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Bellevue, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    30 שעה (ות

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית ייחודית זו לתכנית לימודים מקצועיים תוכלו לפתח מערכי מיומנויות מתקדמים המשתרעים על פני מספר תחומי מקצוע. התאם אישית את התוכנית שלך עם קורסים שיתאימו ליעדי הקריירה האישיים שלך ופתח תיק עבודות מעשי ורלוונטי עבור המעסיק הנוכחי או העתידי שלך. זו תוכנית מיוחדת במינה למטרות הקריירה הייחודיות שלך.

    • Notre Dame, ארצות הברית

    אנגלית

    תוכנית הצטיינות בתחום היזמות בהנדסה, מדע וטכנולוגיה (ESTEEM) היא תואר משותף המוצע על ידי המכללה למדע, המכללה להנדסה ומכללת מנדוזה לעסקים המספקת לסטודנטים למדעים והנדסה את הכישורים היזמיים הנדרשים לתרגום שלהם. המצאות במיזמים מסחריים.

    • Jefferson City, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה למדעי החיים והפיזיקה מציעה תואר שני במדעי הטבע עם אפשרויות תזה וגם אפשרויות שאינן תזה.

    • Hastings, ארצות הברית

    אנגלית

    על ידי לימודי אמנות באוניברסיטת Hastings College , תהיה מוכן לקריירה השוזרת את תשוקתך לאמנות בתחומי עניין אחרים. התוצאה? הזדמנויות מגוונות כמו עיצוב גרפי, חינוך, זכוכית, זכוכית, בעלות על סטודיו משלך, איור מדעי, פיסול ועוד.

    • Statesboro, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות במדעי החברה (MASS) הוא התוכנית הראשונה מסוגה במערכת האוניברסיטאית בגאורגיה. בשונה מתכניות לתואר שני באומנויות מסורתיות, המגבילות את מספר הקורסים שסטודנטים יכולים לעבור מחוץ לתחום הבית שלהם, תואר שני לאמנויות במדעי החברה נועד לנצל מגוון של ימי עיון לתארים מתקדמים במדעי החברה.

    • Baltimore, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    24 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    יש לך רעיון גדול לשנות את העולם? מאסטרים למדע בבריאות וחדשנות חברתית מאתגרים את התלמידים לחקור וליישם עקרונות של חדשנות, יזמות וחשיבה עיצובית לפתרון אתגרים בריאותיים וחברתיים מורכבים.