83 תואר שני תוכניות ב כלכלה ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני תוכניות ב כלכלה ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הכלכלה העולמית מעצבת מחדש את כל ההיבטים של החברה. זה משפיע על המדיניות, על הסביבה ועל אי השוויון החברתי. לימוד התואר השני שלנו ייתן לך נקודות מבט חדשניות על הטרנספורמציות הללו ועל מאבקי הכוח שבבסיסן.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם יש לך עניין בכלכלה העולמית ואיך כלכלה יכולה לעזור לנו להבין את העולם סביבנו? כלכלנים מוכשרים היטב הם מבוקשים מאוד בשוק העבודה ומועסקים על ידי חברות ייעוץ, השירות הכלכלי הממשלתי, מוסדות פיננסיים וארגונים ועסקים בינלאומיים אחרים (אפילו ענקיות הטכנולוגיה). האם אתה רוצה לשלב הבנה מתקדמת של כלכלת ליבה והתפתחויות אחרונות בכלכלה עם ההזדמנות להתמחות בתיאוריה כלכלית, כלכלה יישומית, או היסטוריה כלכלית? אם אתה מעוניין בלימוד מתקדם בכלכלה שהוא 'לאחר המשבר' הן במבנה והן בתוכן, שנמסר באחת האוניברסיטאות המובילות בבריטניה, אז התואר הזה בשבילך. בסיום מוצלח של מאסטרים זה, תהיה לך הבנה מעמיקה של העבר וההווה בכלכלה העולמית ואת הכישורים האנליטיים והכמותיים המתקדמים הנחשקים כל כך למעסיקים.

    • Online

    משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עסקים, מוסדות מחקר וסוכנויות ממשלתיות עונים על אנשי מקצוע שיכולים לחלץ תובנות מנתונים פיננסיים ולקבל החלטות אסטרטגיות בכלכלה גלובלית. על ידי לימוד תואר שני בכלכלה יישומית מקוונת עם אוניברסיטת באת', תעסוק בלימוד מקיף של תיאוריה כלכלית ותשיג מיומנויות מעשיות כדי לתמוך במאמצים לקיים צמיחה כלכלית ושיפור חיים. קורס כלכלה יישומית של אוניברסיטת באת' חותך דרך תקציר כדי להתמקד איך הכלכלה עובדת בעולם האמיתי. תלמדו משמות גדולים בתחום ותקבלו הדרכת תוכנה מתקדמת המאפשרת לכרות ולנתח נתונים מורכבים. באמצעות תרגילים אינטראקטיביים ותיאורי מקרה, תלמד כיצד ארגונים מתייחסים לנושאים כלכליים, משבר פיננסי ואתגרים דחופים אחרים.

    • Wallisdown, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה אידיאלי לבוגרים שרוצים לשנות נושא או כיוון קריירה. הוא פותח מתוך מחשבה על שתי מאפיינים מרכזיים - פיתוח מיומנויות כלכליות ופיננסיות חזקות, והיכולת ליישם אותם בפועל.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ב-MSc Sustainable Economics, תקבלו הבנה וידע מעמיקים כיצד אנו יכולים לארגן מחדש את הכלכלה שלנו כך שתתאים לגבולות כדור הארץ וכיצד עסקים יכולים לשחק את חלקם במעבר הקיימות.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מתמקדת בדיגיטל כאשר הדיגיטל מרמז על מוצרים דיגיטליים, תהליכים, שירותים, מודלים עסקיים, מונטיזציה ואפילו תזמור. נלמד מה קורה לדיגיטל בכל אחד מהתחומים הללו ומדוע החפץ ה'דיגיטלי' משנה את האופן שבו אנו עובדים, מבצעים עסקאות, משתפים פעולה ושולטים בעבודה, במוסדות ובשווקים ברחבי העולם.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בכלכלה ומדיניות מציע הכשרה משמעתית ושיטות חזקה בכלכלה מתוך עין על יישום כלים מתודולוגיים מרכזיים בניתוח של קביעת מדיניות כלכלית. היא שואפת להכשיר כלכלנים מקצועיים שיפתחו בקריירה הן במגזר הפרטי והממשלתי וכן בארגונים בינלאומיים שאחראים על עיצוב ויישום מדיניות כלכלית.

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MSc לכלכלה פיננסית בשילוב של מודולים פיננסיים כלליים ומומחים, מציעה ביסוס מקיף בשווקים פיננסיים ובנקאות מנקודת מבט כלכלית.

    • Brighton, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    לשפר את המחקר של עסקים בינלאומיים עם בסיס מוצק בתיאוריה הכלכלית שמסבירה את ההתנהגות העסקית הן ברמה של המשרד ובתוך המקרו כלכלה העולמית.

    • Edinburgh, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הכלכלה המעגלית היא דרך חשיבה, מחקר ופעולה בנושא שינויי האקלים. 'כלכלה מעגלית' פירושה התרחקות מהמודל הכלכלי הנוכחי, הבזבזני ברובו, שבו משאבים, מיוצרים, משתמשים ומושלכים משאבים, למודל שבו מתכננים פסולת ומוצרים וחומרים בשימוש זמן רב ככל האפשר. מעבר לצורך בחידושי עיצוב, כלכלה מעגלית פירושה גם לחקור כיצד לשנות את הדרך בה אנו צורכים ומשתמשים בסחורות ובשירותים, הן מקומית והן גלובלית. בתוכנית הבינתחומית הזו, תהיה לך הזדמנות לצבור מיומנויות וידע של כלכלה מעגלית על מנת לתמוך בקהילות, עסקים וקובעי מדיניות ליצור עתיד בר קיימא ושוויוני יותר.

    • South Kensington, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הנוף הגלובלי של העסקים משתנה ועם ההתקדמות הטכנולוגית הגוברת, בינה מלאכותית, ביג דאטה ושינויי אקלים, חברות זקוקות לבוגרים שיכולים לחשוב אסטרטגית כדי למצוא פתרונות לאתגרים עסקיים מורכבים. בהתבסס על הכישורים הכמותיים הקיימים שלך, MSc כלכלה ואסטרטגיה לעסקים משלבת ניתוח אסטרטגי חדשני עם כלכלה עכשווית, ומכינה אותך לקריירה מצליחה בייעוץ כלכלי וניהולי מומחים ושירותים פיננסיים.

    • Guildford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    MRes Economics שלנו היא השנה הראשונה של תוכנית הדוקטורט שלנו ואחריה תוכנית הדוקטורט ל-3-4 שנים. לחלופין, זה יכול להוביל לתואר MRes עצמאי לאחר שנת לימודים אחת. תלמד מאקדמאים בחזית תחומי המחקר שלהם, מה שיאפשר לך לפתח מיומנויות וטכניקות מומחים, במחלקה תוססת ממוקדת מחקר.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בכלכלה ומימון בלינקולן שואף לספק לסטודנטים ביסוס יסודי ברבים ממושגי המפתח, גישות המודלים ושיטות המחקר שנפרסו בחשיבה הכלכלית המיינסטרימית הנוכחית, שיש להם גם יישומים חשובים בתחום הפיננסים.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה יספק לך הבנה שיטתית של גישות כלכליות לפיתוח ובפרט, תפקידם של פיננסים ומוסדות פיננסיים. התלמידים יוכלו להעריך את היתרונות של מנגנוני המימון השונים של פיתוח ולהבין את הבסיס למדיניות פיסקלית.