50 תואר שני תוכניות ב כלכלה ב איטליה for 2024

תואר שני תוכניות ב כלכלה ב איטליה for 2024Filter
    • Venice, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית כלכלה ומימון זו מכשירה מומחים בעלי ידע עשיר בשיטות הכמותיות של ניתוח תיאורטי ואמפירי. תכנית כלכלה ומימון זו מציעה תכניות לימודים שונות כדי לחדד את הידע הכלכלי והפיננסי שלך: תכנית הלימודים בכלכלה כמותית הנלמדת כולה באנגלית, מאפשרת לך ללמוד בחו"ל עם תכנית ארסמוס מונדוס, ואילו תכנית הלימודים השנייה (אחת באיטלקית ואחת באנגלית) מתמקדת במגזר הפיננסי, מכינה אותך להשיק קריירה בשווקים הפיננסיים, בתחומים העיקריים של בנקאות, פיננסים וניהול ביטוח (לדוגמה, הלוואות, פיננסים, אוצר, ניירות ערך, ארגון, תכנון ובקרה פנימית) או בתחום ניהול השקעות פיננסיות.

    • Vicenza, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    האם תרצה ללמוד כיצד להפליג למים של השווקים העולמיים? להשתמש בכלכלה כדי להבין איך הכלכלה העולמית עובדת ומדוע ואיך חברות מחליטות לצאת לבינלאומיות? לעסוק בניהול, לוגיסטיקה ומשפטים כדי לנהל חברות רב לאומיות כאלה? לשלוט בכלי הנהלת חשבונות כדי לתת דין וחשבון לביצועים שלהם ולנתח אותם? נולד וגדל באזור עם ייעוד בינלאומי חזק, תואר שני (MSc) בכלכלה ועסקים בינלאומיים (IEB) נועד להכשיר סטודנטים לתארים מתקדמים בתחומי כלכלה בינלאומית, עסקים בינלאומיים ומשפט בינלאומי. התואר השני נלמד כולו באנגלית בויצ'נזה, חברת בת קרובה של University of Verona . ורונה היא כפר המטענים האירופי העליון. ויצ'נצה הוא המחוז האיטלקי השלישי ליצוא כולל והראשון במונחים של יצוא לנפש. בתחום כזה, ארגונים קטנים ובינוניים רבים - פתוחים מאוד לשווקים בינלאומיים, כלומר, הם מכונים 'חברות רב-לאומיות בגודל כיס' - פועלות עם התמחות מרכזית במגזרים 'העבודה המוצלחת' וה'מעוצבת היטב'. המהווים את עמוד השדרה של התווית 'תוצרת איטליה'. בין הנושאים העיקריים של קורסי ה-MSc הם הבאים: גורמים והשלכות של סחר ופיתוח בינלאומיים; דינמיקה מאקרו-כלכלית של כלכלות פתוחות ושווקים פיננסיים בינלאומיים; החלטות ייצוא, מיקור חוץ ומיקור חוץ של חברות הטרוגניות והשתתפותן בשרשרות ערך גלובליות; החלטות שיווק ולוגיסטיות בינלאומיות; רשתות וקבוצות של חברות כאמצעי לבינאום חברות; דיווח מאוחד, ניתוח ביצועים וחשבונאות עלויות; המשפט הבינלאומי והאירופי; משפט עסקים בינלאומי.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בכלכלה גלובלית ובעסקים בר קיימא נלמדת באנגלית ומטרתה להכשיר כלכלנים המסוגלים לפקח ולנהל את האתגרים העיקריים שמציג המעבר האקולוגי והדיגיטלי ברמה של חברות בודדות, שווקים ויזמות.

    • Pisa, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    מאסטר גקה מכשירה דמויות מקצועיות ומנהלי קיימות כבר כמעט שלושים שנה, המסוגלת להגדיר וליישם אסטרטגיות וכלים לתמיכה בניהול מעגלי ויעיל של משאבים. עם גישה רב-תחומית, ביקורים באתר, סמינרים ומעבדות מחקר, ה-Geca Master מספק כלים, ידע ומיומנויות ליצירת כוכב העתיד.

    • Padua, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני זה מספק לסטודנטים הבנה מוצקה של הכלים הבסיסיים של ניתוח כלכלי המועסקים על ידי חברות פרטיות, ממשלות וארגונים ללא מטרות רווח כדי לשגשג במעבר הדיגיטלי והירוק. תוך התמקדות בפיתוח מיומנויות טכניות ואנליטיות, התוכנית מציעה קורסים תיאורטיים והוראה מוכוונת מחקר יישומי לביצוע מחקר קפדני בתחומים החדשניים ביותר של כלכלה יישומית.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כלכלה ופיננסים מספקת הכשרה מקיפה בתת-מגזרים שונים של פיננסים וכלכלה, ומציעה מיומנויות תיאורטיות ואנליטיות יקרות ערך המבוקשות מאוד על ידי שחקנים בתעשייה.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני בכלכלה, טכנולוגיה וחדשנות מספק לסטודנטים רקע תיאורטי חזק, כמו גם מיומנויות מעשיות. תואר שני בכלכלה, טכנולוגיה וחדשנות מציע: תכנית בין-תחומית המשלבת ויישמת גישות כלכליות, ניהוליות, משפטיות וכמותיות ללימודי חדשנות; הזדמנות ייחודית ללמוד באוניברסיטה יוקרתי הממוקם במרכז רומא; הכשרה פורמלית חזקה וניסיון מעשי. הזדמנויות לקריירה בוגר כלכלה, טכנולוגיה וחדשנות יוכל לשתף פעולה עם חברות ציבוריות ופרטיות העוסקות בחדשנות. המיומנויות הנרכשות יאפשרו להן להיות תחרותיות בשוק העבודה הבינלאומי. תלמידי התואר השני שלנו ישתלטו על ידע שונה הדרוש לפרויקטים חדשניים בסביבות שונות, ביניהם: חברות בינלאומיות, חברות היי-טק וארגונים בינלאומיים.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקיימות הסביבתית והכלכלה המעגלית הנוכחית התגלתה כשיקול מכריע עבור חברות וארגונים מכל הסוגים. השגת פיתוח בר קיימא כרוכה בניהול נכון של זרימת האנרגיה והמוצרים לאורך מחזור החיים שלהם, תוך טיפוח אימוץ של שיטות כלכלה מעגלית. שינוי זה מחייב תפקידים ניהוליים חדשים המסוגלים לשנות מודלים עסקיים ולחדש פרויקטים באופן בר קיימא.

    • Bologna, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס לתואר שני נועד להכשיר דמויות מקצועיות מוסמכות ביותר של כלכלנים המסוגלים לבצע תפקידי אחריות בתחומים רבים, הן ברמה הלאומית והן הבינלאומית.

    • Trento, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר השני (M.Sc/Laurea Magistrale) בכלכלה התנהגותית ויישומית (BEA) מציעה מסלול חינוכי מוצק בכלכלה, מיקרו ומקרו, עם אפשרות לפתח יכולות מתקדמות בכלכלה התנהגותית או שימושית.

    • Pavia, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בכלכלה, פיתוח וחדשנות הוא קורס לתואר שני פתוח לסטודנטים איטלקיים וזרים שמטרתם להמשיך ללימודים מתקדמים בתחום הכלכלה היישומית והמימון מנקודת מבט בינלאומית.

    • Rome, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    כלכלה ותקשורת לניהול וחדשנות היא תוכנית רב תחומית המבוססת במיוחד על צרכיהם של ארגונים וקונפינדוסטריה, איגוד היזמים האיטלקי הראשי. התוכנית מבוססת על מדע ארגוני, תקשורת דיגיטלית ומדעי מחשב יישומיים.

    • Florence, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בכלכלה ופיתוח מציע שיעורים ופרויקטים מחקריים בלב פירנצה, אחת הערים האטרקטיביות באיטליה, הידועה בכל העולם בזכות המורשת התרבותית, האדריכלית והאמנותית שלה ורמת החיים הגבוהה שלה.

    • Milan, איטליה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    • Siena, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית