24 תואר שני תוכניות ב יצירת סרטים 2024

תואר שני תוכניות ב יצירת סרטים 2024Filter
    • Poole, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תרגול תואר שני בקולנוע מיועד לקולנוענים מוכשרים ומתעוררים המבקשים ללמוד דרך עשייה, להביט מעבר לסרט הקצר, להגדיר את עצמם כאמנים במסגרת תרגול הקולנוע ולצבור את החוויה החיונית אותה דורש התעשייה. MA Film Practice מציע לך את ההזדמנות לפתח את התרגול העצמאי שלך, יכולת מומחה ופוטנציאל יצירתי, בתוך תרבות ייחודית לקולנוע הנתמכת על ידי מומחים עם מגוון רחב של מיומנויות. תהיה לך גישה גם למשאבים טכניים באיכות גבוהה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    Digital Direction נותן מענה לצורך הדחוף שלנו בסיפור כולל ורלוונטי. התוכנית שלנו בוחנת את הופעתן של טכנולוגיות חדשות לספר סיפורים, כמו VR, AR ופלטפורמות ניידות, לצד עתיד הסיפור עצמו.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תרגול הקולנוע המקוון שלנו לתואר שני יעצים אותך עם הידע והמיומנויות היצירתיות שאתה צריך כדי לבסס את עצמך כיוצר קולנוע מיומן ומצליח. למד בקצב שלך עם קורס יצירת סרטים מקוון במשרה חלקית שלנו בזמן שאתה שולט במה שנדרש כדי להפיק סרטים המעוררים השראה, מאתגרים ומשתפים קהל. מועבר על ידי יוצרי קולנוע מוערכים, תרגול הקולנוע שלנו לתואר שני יאתגר אותך לחשוב מחוץ לקופסה ולדחוף את הגבולות היצירתיים שלך, ולשחרר את הפוטנציאל שלך כיוצר קולנוע מקצועי.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רכבת על פני כל התחומים, בסטודיו עובד, עם תלמידים מ 30 מדינות. הכניסה בינואר, מאי וספטמבר.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבא את הסיפורים שלך לחיים כשאתה חוקר את מעמקי תעשיית הקולנוע.

    • Bradford, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MA Filmmaking תעסיק אותך בהפקת מוצרי סרטים דיגיטליים מתקדמים. תלמדו מודולים בייצור וטכנולוגיה של וידאו (צילום, עריכה, פוסט-פרודקשן), יחד עם מודולים מומחים בפרקטיקות של תעשיית הקולנוע, הזמנת קליפים והיסטוריה והקשר של סרטים. תואר שני זה בקולנוע יאפשר לך לייצר פרויקטים קולנועיים שיהיו יעילים מבחינה טכנית תוך כדי עמידה בתוכן.

    • Kingston upon Thames, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה בוחן את העקרונות של יצירת סרטים בצורה קצרה, הפוטנציאל של סיפור חזותי וחשיבות הסאונד, התאורה והתסריט.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MFA של בית הספר לתמונות ותנועה מציעה הכשרה מעמיקה ומתקדמת בתחומים השונים של הפקת קולנוע וטלוויזיה. בהתאם לתחום ההתמחות, תוכנית MFA מגיעה לשיאה בסרט תזה או בסליל / תיק מקצועי. תחומי הלימוד כוללים בימוי, הפקה, סינמטוגרפיה, עריכה, עיצוב הפקה ותסריטאות. הסטודנטים מוכנים להתמודד על עבודה בענף או על מנת ללמד, שכן MFA הוא תואר סופני.

    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מקנה לסטודנטים את הידע והטכניקות שיאפשרו להם להפיק יצירות אורקוליות בכל פורמט. התלמידים ילמדו וישלימו את עבודתם של הבמאי ושל שאר חברי צוות הבימוי בתהליכי ההכנה, הצילום והפוסט-פרודקשן.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית העריכה נועדה לעקוף את ההיבטים האסתטיים, טכניים ומשתף פעולה של העברת ייצור עם המוקד העיקרי על סיפורים. עמיתים לפתח את הכישורים להיות עורכים, עורכי עוזר ומפיקים שלאחר ייצור, תוך שיתוף פעולה עם חברי צוות אחרים.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו מיועדת לכל מי שיש לו רקע בסרט או ייצור תקשורת המבקש לפתח את כישוריהם כדירקטור. על ידי העוסק בדרישות הסותרות של תהליך העשייה של הסרט, תלמידים יעסקו במטרות יצירתי כמו גם את האתגרים הטכניים ומנהיגות הגלומות בתפקיד.

  • זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטרס ב לקולנוע וטלוויזיה מציעה תואר מקצועי בדיסציפלינה של הקולנוע, ומטרתה לעורר למידה ברמה לתואר שני דרך היישום של התיאוריה עם הפרקטיקה. האפשרויות מאסטרס הבאות זמינות למועמדים: (1) תואר שני בעבודה כמובן עם דוח מחקר; (2) MA ידי עבודה. MA בעבודה כמובן דורש שבה נלמד שלושה קורסים ארוכי סמסטר (שאחת מהן עשויה להילקח מחוץ לאגף עם אישור ראש החטיבה). סטודנטים לבצע מחקר אשר מורכב של הפקת סרט קצר תיעודי, בדיוני או ז'אנרים סרט ניסיוני ודו"ח המחקר בכתב (10 000 מילים). לחלופין סטודנטים מומלצים לקחת את אפשרות המסה ללא האפשרות של פרויקט יצירתי (ההגשה האמורה כאן 20 000 מילות). פיקוח על דו"ח העבודה ומחקר יצירתי נעשה על ידי מרצים בחטיבה לקולנוע וטלביזיה.

  • זמן מלא

    בקמפוס

    למידה על ידי עשייה. Rigor, משמעת, ביקורת קשה. מִקצוֹעִיוּת. ערכים ומסורות אלה מושרשים ב - DNA Centers.

    • Southbank, אוסטרליה

    זמן מלא

    בקמפוס

    ריבונו של הפקה הוא תואר בוגר קורסי תרגול מבוסס, לוקח 18 חודשים של מחקר במשרה מלאה המתמקדים בהיבטים יצירתיים ועסקיים של להיות מפיק מוצלחת בקולנוע, הטלביזיה וברית התעשיות.

    • Łódź, פולין

    זמן מלא, משרה חלקית

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מגמת החינוך במחלקה לקולנוע וצילום יוצאת מנקודת הנחה שיוצר קולנוע חייב להיות בעל כישורים להעברת התסריט למסך בהתאם לתפיסת הבמאי.