6 תואר שני תוכניות ב יצירת סרטים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב יצירת סרטים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הבא את הסיפורים שלך לחיים כשאתה חוקר את מעמקי תעשיית הקולנוע.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    6 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MFA של בית הספר לתמונות ותנועה מציעה הכשרה מעמיקה ומתקדמת בתחומים השונים של הפקת קולנוע וטלוויזיה. בהתאם לתחום ההתמחות, תוכנית MFA מגיעה לשיאה בסרט תזה או בסליל / תיק מקצועי. תחומי הלימוד כוללים בימוי, הפקה, סינמטוגרפיה, עריכה, עיצוב הפקה ותסריטאות. הסטודנטים מוכנים להתמודד על עבודה בענף או על מנת ללמד, שכן MFA הוא תואר סופני.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית העריכה נועדה לעקוף את ההיבטים האסתטיים, טכניים ומשתף פעולה של העברת ייצור עם המוקד העיקרי על סיפורים. עמיתים לפתח את הכישורים להיות עורכים, עורכי עוזר ומפיקים שלאחר ייצור, תוך שיתוף פעולה עם חברי צוות אחרים.

    • Fairfield, ארצות הברית

    בקמפוס

    השלם את האומנות והיצירה של סיפורי קולנוע וטלוויזיה בתכנית הבוגרים הדינמית והמאוגדת שלנו. לעבוד בפורמט בדיוני, תיעודי, מבוסס אינטרנט ו / או VR / AR / XR.

    • Winston-Salem, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית המאסטרים שלנו בקולנוע, תוכלו לקחת את התשוקה שלכם ליצירה למסך ולהדליק אותה בכישורים מוחשיים בכדי לפתוח את הקריירה שלכם. התוכניות לתארים מתקדמים מציעות תואר שני באמנויות יפות (MFA) עם ריכוזים בהפקה יצירתית, הרכב מוזיקלי קולנוע ותסריטאות.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    עמיתים לצילומים מאותגרים להיות מיומנים בקבלת החלטות יצירתיות מהירות, מושכלות ומעוררות השראה כדי לרתום את הכוח הקרביים של סיפור סיפורים חזותי. לצילומים הן על הדיגיטל והן על הקולנוע, לעמיתים יש את ההזדמנות לעבוד על 28 סרטים בשנה ולהפיק מאמר חזותי בגודל 35 מ"מ. AFI מעניקה להם גישה חסרת תקדים לסדנאות תאורה ולסמינרים מעשיים שמועברים על ידי קולנוענים ברמת המאסטר.