19 תואר שני תוכניות ב ייעוץ בבית הספר ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב ייעוץ בבית הספר ב ארצות הברית for 2024Filter
    • San Antonio, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    גב 'גבירתנו של אגם אוניברסיטת מקוון מאסטר באמנויות ייעוץ נבנה על תוכנית לימודים CACREP סטנדרטים ומציע שלוש התמחויות ספציפיות הקריירה ייעוץ בבית הספר, ייעוץ קליני לבריאות הנפש, או ייעוץ שיקום קליני.

    • Fairfield, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    30 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר המקוון לתואר שני באמנויות בייעוץ בית ספרי מאוניברסיטת הלב הקדוש מספק את המומחיות הדרושה לך כדי להפוך ליועץ בית ספר אתי ומונחה נתונים. עם הכשרה ממחנכים מומחים ותוכנית לימודים המבוססת על המחקר העדכני ביותר ושיטות עבודה מומלצות עדכניות, תגלה מה נדרש כדי לתמוך בתלמידי PK–12 באמצעות פיתוח אקדמי, מוכנות למכללות ולקריירה ולמידה חברתית-רגשית. להתחיל היום.

    • Aurora, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עשו את ההבדל בחיי התלמידים כאשר אתם משפרים את כישוריכם במסלול זה, שנועד להכין אתכם לתפקידי עבודה סוציאלית במסגרת בית ספר ציבורית ופרטית. עבודות הלימוד בוחנות נושאים במדיניות עבודה סוציאלית, ילדים יוצאי דופן ותכני קריאה, וכוללים הדרכה בשטח. מסלול זה מכין את בוגרי תואר שני בעבודה סוציאלית לספק שירותים חברתיים וסיוע המשפר את התפקוד החברתי והפסיכולוגי של התלמידים וממקסם את הרווחה וההצלחה בלימודים.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר החינוך המקוון באוניברסיטת ווסט אלבמה בייעוץ לבתי ספר יכין אותך לספק סנגור, הערכה, הערכה ומגוון שירותי ייעוץ לסטודנטים. הכיתה המקוונת במלואה תסייע לכם גם לשמור על העבודה וההתחייבויות האישיות שלכם.

    • New York, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית המקוונת של NYU Steinhardt למאסטר לאמנויות בייעוץ והכוונה מכינה את התלמידים לעבוד כיועצי בית ספר מוסמכים או מורשים במסגרות שונות.

    • Richmond, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-M.Ed. בחינוך יועצים עם ריכוז בייעוץ בית ספרי היא תכנית של 60 נקודות זכות שנועדה להכין יועצים לבתי ספר יסודיים, חטיבות ביניים ותיכונים. ריכוז הייעוץ הבית ספרי מוביל לרישיון ייעוץ בית ספרי והכנה לעבודה מתקדמת לתואר שני ברמת הפוסט מאסטר. התוכנית דורשת מינימום של שנתיים של לימוד כדי להשלים.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    עזרו לתלמידים הזקוקים לכם ביותר. פיתוח הידע והכישורים הנדרשים כדי לתמוך בתלמידים במסגרות שונות בבית הספר.

    • Aberdeen, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני שלנו בייעוץ הוא תכנית שנתיים פלוס שנתיים קיץ, עם התמחויות בבריאות הנפש הקלינית וייעוץ בית ספרי. תוכנית הייעוץ של NSU מובילה לתואר שני במדעים בחינוך, ומכינה אותך לבית ספר K-12 או הסמכה/רישיון ייעוץ קליני לבריאות הנפש. התוכנית שלנו מוסמכת על ידי המועצה להסמכה של ייעוץ ותוכניות חינוכיות קשורות (CACREP).

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי המועצה להסמכת הכנת מחנכים (CAEP), התואר המקוון לתואר שני באמנויות בחינוך בייעוץ הכוונה לבית הספר מאוניברסיטת קמפבלסוויל מכין אנשים להיות מדריכים יסודיים, אמצעיים ותיכוניים.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הייעוץ בבית הספר היא תכנית חינוכית ייחודית וחדשנית להכנת יועצים לטיפול בצרכים החברתיים, הרגשיים והאקדמיים של ילדים, נוער ובני נוער במסגרות חינוכיות.

    • USA Online, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Eugene, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני באומנויות בייעוץ בתי ספר מכשירה סטודנטים בקמפוס מונחה אמונה להפוך ליועצים מצליחים בבתי ספר בבתי ספר ציבוריים או פרטיים של K-12. התוכנית מוסמכת על ידי ועדת התקנים והפרקטיקות של המורים (TSPC) בשיתוף עם חוק החינוך באורגון למאה ה -21. יחד עם מסגרת התייחסות נוצרית ופקולטה נוצרית, תכנית זו תספק לך בסיס איתן של כישורי ייעוץ ותיאוריות לקידום ההתפתחות האקדמית, החברתית והרגשית של ילדים באמצעות שיטה בונה. בהסתמך על המחקר הנוכחי, תלמד לפתח תוכנית ייעוץ מקיפה לבתי ספר וזהות מקצועית כיועצת בית ספר המשקפת את המודל הלאומי ואת מסגרת אורגון. בוגרים מצליחים מקדמים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בביצועים אקדמיים, רווחת הסטודנטים, כמו גם בסביבות בטוחות וללא אלימות. הסביבה ידידותית למבוגרים מאפשרת לסטודנטים להתאים אישית את התוכנית שלהם באמצעות בחירת נושאים על עבודות ומצגות במסגרת שיעורי הקורס הנדרשים ואתרי התמחות נבחרים.

    • Springfield, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית Springfield College מספקת את הידע האקדמי והניסיון המעשי כדי להכין אותך בצורה הטובה ביותר להצטיין בתחום ענייני הסטודנטים. אתה תהיה מוכן לעסוק, לחנך ולשפר את חייהם של סטודנטים.

    • Iowa City, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    סגל וסטודנטים להשכלה גבוהה וענייני סטודנטים (HESA) מפעילים תרגול חדשני ומייצרים מחקר כדי להתמודד עם האתגרים העכשוויים ואי השוויון המתמיד בהשכלה הגבוהה. HESA מציעה למובילי חינוך, חוקרים ומתרגלים מומחיות מקיפה הבנויה ממגוון מסורות אינטלקטואליות. לפקולטה פילוסופיות, שיטות מגוונות, הכשרה משמעתית ורקעים אישיים מגוונים, ומבטיחים שהסטודנטים יקבלו הבנה עמוקה וראייה מחוברת של התחום. סימן ההיכר של תכנית HESA באיווה הוא ההזדמנויות הרבות שלה ללמידה חווייתית; באמצעות סיוע, התמחות, פרקטיקה ועוד, לסטודנטים ב- HESA יש הזדמנויות למנהיגות, שירות, הוראה ומחקר.

    • Vallejo, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר זה יאפשר לך לעבוד כמנתח התנהגות עבור מחוזות בית ספר, סוכנויות ומעסיקים פרטיים. רצף הקורסים מתוכנן לעמוד בדרישות המהדורה החמישית של מועצת ההסמכה של אנליסט ההתנהגות, כך שתלמידים יוכלו להיות מוסמכים על מועצת המנהלים לאחר שעברו את הבחינה של BCBA (Analyst Behavior Analyst Behavior).