3 תואר שני תוכניות ב טקסטיל ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב טקסטיל ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Columbia, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לניהול טקסטיל והלבשה (TAM) מציעה תארים MS בתחום ניהול טקסטיל והלבשה ודוקטורט. תארים במדעי סביבת האדם, תוך שימת דגש על ניהול טקסטיל והלבשה. תכנית הבוגרים של TAM מדורגת בין התוכניות המובילות בארץ.

    • Manhattan, ארצות הברית

    אנגלית

    משימה כוללת של המחלקה לעיצוב פנים ולימודי אופנה היא להקל על אחריות סביבתית וחברתית באמצעות מלגות, חינוך והסברה המעצימים מוצרים, תהליכים והתנהגות בני קיימא מבחינה אקולוגית. תכניות התואר השני והדוקטורט של התושבים מדגישות נושאים של קיימות וגלובליזציה בשרשרת אספקת הלבשה וטקסטיל עם קורסים בשיטות מחקר, יסודות תאורטיים, התנהגות צרכנים, ניהול שרשרת אספקה, עיצוב משטח וטקסטיל. תוכניות לימוד בודדות, המנצלות את האינטרסים והרקע המשמעתי של הסטודנטים והפקולטה, פותחו כדי לבנות את הכישורים התיאורטיים, הטכניים והמתודולוגיים הדרושים לפתרון בעיות אקולוגיות אנושיות הכרוכות בבגדים ובטקסטיל.

    • New York, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של אמנות ב טקסטיל, משיקה בסתיו 2018, מאפשר לך לחקור את הדינמיקה בצורה יצירתית ומהורהרת, המסתם את הגבולות בין הטכנולוגיה לבין מלאכה. בתהליך זה, אתה מוכן למגוון הולך וגדל של הזדמנויות יצירתיות ומקצועיות הקשורות טקסטיל בעיצוב אופנה, עיצוב מוצר, עיצוב פנים, מחקר טקסטיל, עיצוב להגדיר, אמנות, אדריכלות, ושדות היברידית.