33 תואר שני תוכניות ב טכנולוגיית המדיה 2024

תואר שני תוכניות ב טכנולוגיית המדיה 2024Filter
    • Dublin, אירלנד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מתוך הכרה בעניין המשותף בטכנולוגיית מידע ומודעות הולכת וגוברת לרלוונטיות שלה למוזיקה, הנדסת אלקטרוניקה וחשמל ומוזיקה יזמו תכנית לתואר שני בטכנולוגיות מוזיקה ומדיה בשנת 1996. מאפיין מסוים של תכנית זו הוא גישה מאוזנת למוזיקה ולמוזיקה. נושאים טכנולוגיים.

    • Berlin, גרמניה

    זמן מלא

    2 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- University of Europe for Applied Sciences מספק לך את הכישורים להפוך תקשורת בתוך מרחבים וירטואליים ופיסיים לחוויות מעוררות השראה ומתמשכות. בתכנית לתואר שני בעיצוב מדיה חדשה תלמד כיצד לנתח ולאתר צורות ביטוי מרחביות, נעות ולא ליניאריות וכיצד ליישם אותן על המושגים המרחביים שלך.

    • Stockholm, שבדיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בטכנולוגיית מדיה אינטראקטיבית מקנה מיומנויות וידע בעיצוב, פיתוח והערכה של מוצרים ומדיה אינטראקטיביים. התלמידים יכולים לחקור נושאים הקשורים לאינטראקציה בין אדם למחשב, חווית משתמש ומדיה קולית וויזואלית. אנו מעודדים את התלמידים לעבוד על פרויקטים החשובים להם ולהגיב לאתגרים חברתיים. הבוגרים הם מומחים בתעשייה ובאקדמיה, וחלקם מקימים חברות משלהם.

    • Leiden, הולנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בטכנולוגיית המדיה היא יוזמה נפוצה של מכון ליידן למדעי המחשב המתקדמים בתוך מדעי הפקולטה והאקדמיה לאמנויות יצירה ובמה.

    • Boston, ארצות הברית

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    החיים המודרניים נצפים ומעוצבים דרך קליידוסקופ של מדיה המשתנה ללא הרף. האם אתה יכול להיות זה שמבין הכל?

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר לאמנויות מדיה, טכנולוגיה ודמוקרטיה מעקב אינטרנט, קמפיינים של דיסאינפורמציה ומניפולציה של מדיה דיגיטלית הם מהאיומים הגדולים ביותר על הדמוקרטיה כיום. כדי להתמודד עם איומים אלה, ולתמוך בחברות חופשיות ושוויוניות, ארגונים זקוקים להוגים אסטרטגיים בעלי מומחיות בתקשורת, טכנולוגיה ומדיניות.

    • Porto, פורטוגל

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, פורטוגזית

    המאסטר בסאונד ודימוי - התמחות אמנות מדיה חדשה מקדם חדשנות יצירתית על פני פרקטיקות אמנותיות שונות.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    להעמיק את ההבנה שלך את החשיבות של תקשורת גרפית לטבול את עצמך בטכנולוגיות כי הם משנים את התעשייה.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני באמנויות, טכנולוגיה ותקשורת מתעוררת (ATEC) מטפח מתרגלים יצירתיים, חוקרים וחוקרים בינתחומיים ומתאים למועמדים שרוצים לקדם את השכלתם באמצעות המשך לימוד של טכנולוגיה ותקשורת או לעשות צעד ראשוני לקראת תואר דוקטור. . בתחומים קשורים. סטודנטים מתקבלים לאחד משני Pathways ב- ATEC MA: (1). עיצוב אינטראקציה; (2). לימודי מדיה מתעוררים.

    • Syracuse, ארצות הברית

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    בעידן שבו כל חברה היא חברת מדיה, התכנית לניהול מדיה חדשה בבית הספר ניוהאוס יכין אותך להיכנס לתעשייה כחושב ומנהיג תקשורת דיגיטלית.

    • Brussels, בלגיה

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    הפוך למקצוען תקשורת ותקשורת עם הבנה אסטרטגית ובין תחומית של עיתונות ותקשורת בהקשר אירופי. צבר ניסיון ממקור ראשון ממגורים בבירת קבלת ההחלטות באירופה, מיקום יוצא דופן עבור תוכנית VUB

    • London, הממלכה המאוחדת
    • Online

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    MA Media Digital: Storytelling and Production עוזר לך לבנות את הידע והכישורים שלך בפורמטים של סיפורי מדיה דיגיטלית ומיומנויות הפקה. אתה תהיה מוכשר במגוון פלטפורמות ופורמטים ולאחר מכן תוכל להתמחות בתחום לבחירתך.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית זו מאתגרת את ההנחות העומדות מאחורי תעשיות המדיה והפיתוח ומחקרי הפיתוח ומציעה דרכי חשיבה חדשות על הנושאים. הגישה מאזנת ניתוח תיאורטי ביקורתי של ההגמוניה המרומזת על ידי הרעיונות והפרקטיקות של פיתוח לבין הסוגיות המעשיות סביב השימוש במדיה עכשווית, כולל טכנולוגיות דיגיטליות במיוחד.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    The MA program provides advanced study for students pursuing careers in multimedia communications. Coursework focuses on short-form production, on-camera performance, multimedia writing, and journalism for broadcast as well as for streaming mobile devices, and entrepreneurship. Students graduate from the program with a comprehensive portfolio or reel that showcases their talents refined through a concentrated curriculum.

    • Salzburg, אוסטריה

    זמן מלא

    4 סמסטרים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    בתואר השני שלנו בטכנולוגיה מולטימדיה, אתה מקבל את ההזדמנות לחדד את כישוריך בתחום אינפורמטיקה של מדיה ולהיות מומחה בעל התמחות גבוהה בטכנולוגיות חדשניות. בין אם במציאות רבודה, באפליקציות לנייד או בטכנולוגיות אינטרנט פורצות דרך, התואר השני שלנו יהפוך אותך למומחים המוכנים לתעשיות היצירתיות והתוכנה של המחר.