4 תואר שני תוכניות ב חינוך ב שווייץ for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך ב שווייץ for 2024Filter
    • Neuchâtel, שווייץ

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת, צָרְפָתִית

    סקרי דעת קהל על התנהגות חברתית, פוליטית צרכן הפכו חשובים יותר בתוך בשנים האחרונות. במקביל, בשיטות איסוף נתונים, כמו גם טכניקות וכלים לניתוח ופרשנות של נתונים אלה פותחו הפכו מורכבים יותר.

    • Zurich, שווייץ

    זמן מלא, משרה חלקית

    16 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בסופו של מאסטר (תואר שני) ובתכנית לימודים המוסדית ניהול חינוכי הבוגרים ישלבו תאוריה עם פרקטיקה ולהציג ידע קול בענף החינוך.

    • Zürich, שווייץ

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    ה- PH ציריך מציע תכניות לימוד לתואר שני במתודולוגיית הוראה בשיתוף פעולה עם אוניברסיטת ציריך והמכון הפדרלי לטכנולוגיה בציריך (ETH). תוכניות אלה פותחות מגוון אפשרויות קריירה במחקר ובהוראה באוניברסיטאות או באוניברסיטאות להשכלת מורים. תכניות לימוד מוצעות שתי תכניות לימוד: מתודולוגיית הוראה למדעי הטבע מתודולוגיית הוראה לגרמנית כשפת בית ספר

    • Zürich, שווייץ

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, גֶרמָנִיָת

    המורה לאמנויות במחול מציע שתי התמחויות: כוריאוגרפיה מחד גיסא, הוראה ומחול של מקצועני ריקודים מאידך גיסא. הוא בונה את הכוריאוגרפיות ואת מיומנויות ההוראה הדרושות כדי לעבוד עם אנשי מקצוע לרקוד ולהיות זכאי למקצועות הרלוונטיים. הקורסים כוללים שיטות כוריאוגרפיות, מיומנויות הוראה ומחקר אמנותי, במטרה לפתח פרופיל אמנותי או הוראה אישי. התוכנית מקדמת שיתוף פעולה בינתחומי ומסייעת לתלמידים להקים רשת בת קיימא בתחום המחול הבינלאומי.