9 תואר שני תוכניות ב חינוך ב קפריסין for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך ב קפריסין for 2024Filter
    • Limassol, קפריסין

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    התוכנית לתואר שני (MSc) "חינוך, מנהיגות וניהול", של אוניברסיטת לימסול, מספקת הכשרה הן בחינוך והן במנהיגות וניהול של יחידות חינוכיות, ארגונים ועסקים.

    • Aglantzia, קפריסין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    החוג ללימודי אנגלית מציע תוכניות לתואר שני ברמת המאסטר ופיקוח על ידי מחקר ברמת הדוקטורט, המוביל לתואר שני ותואר שלישי בהתאמה. כל התכניות לתארים מתקדמים נשמרות על ידי ועדה בת שלושה חברים, שמונתה אחת לשנתיים. בראש הוועדה עומד רכז לתואר שני. אמנם אין לימודי דוקטורט. תוכניות, המחלקה אכן מציעה דוקטורט. תוכניות תואר בנושאים הקשורים לכל תחומי עניין המחקר של הפקולטה האקדמית שלה.

    • Cyprus Online, קפריסין

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתארים מתקדמים ב"מנהיגות ומדיניות חינוכית" שמה לה למטרה א) ליצור את היסודות לארגון וניהול יעילים יותר של בתי ספר וארגונים חינוכיים אחרים, וב) לספק לתלמידים הבנה תיאורטית ויישומית של הקשר בין משתני הקשר. של מערכת החינוך ויחסיהם עם התפקידים, האחריות והפעולות של מנהיגים חינוכיים. הוא מעוגן עמוק בתיאוריה ובמחקר בנושאי מנהיגות חינוכית, ניהול, מינהל ומדיניות, וכן בגורמים הקשריים (כגון תרבות, מבנים חברתיים, תנאים כלכליים וכו') המשפיעים על מוסדות חינוך ועל עקרונות מנהיגות, הוראה ולמידה.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של תכנית המוזיקה ב 'לחינוך מוסיקלי' מספק מועמדים עם מחקר מקיף של התאוריה, המחקר העדכני ביותר ומיומנויות מעצבי התמחות זו, כמו גם את היכולת לחקור את המשמעות הרחבה של חינוך המוזיקלי בתוך ההקשר החברתי העכשווי.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר של תוכנית לאמנויות 'חינוך לגיל הרך' מספק מועמדים עם התמחות מעמיקה בתחום החינוך של 3 עד 8 ילדים בגילאי ועוזר לעצב המומחיות המקצועית שלהם. לתלמידי תואר שני מצוידים להעריך תיאוריות חינוך ומחקר האחרונות, כדי לעסוק במחקר שלהם ולהשיג את היכולת לחפש ההסמכה לתואר שלישי.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    לתואר שני "מיוחדת (כלול) חינוך 'מספק לתלמידים את הידע והכישורים כדי לתמוך הכללת ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים בחינוך. התכנית מציעה תובנה מדיניות חינוך ותרגול, עידוד תלמידים לשקול את האתגרים ופתרונות כדי להבטיח הכללה יותר. סטודנטים להשיג הבנה של מגוון ליקויים, יחד עם מיומנויות לפגוש צרכים חינוכיים מיוחדים במוסדות הזרם המרכזי של הלמידה.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    התוכנית 'מנהיגות חינוך "שמטרתו לפתח ידע חיוני ומיומנויות התיאוריה והפרקטיקה של ניהול ומנהיגות בחינוך. סטודנטים צפויים להשיג יכולת על פני קשת של תחומים ונושאי נושא רלוונטיים, כוללים חידושים בבתי ספר; חינוך וטכנולוגיה; רזולוצית תקשורת וקונפליקטים; תרבות ארגונית וניהול משאבים; מדיניות ציבורית; מערכות של פיקוח וסקירה; ואת הפילוסופיה של מנהיגות בחינוך.

    • Nicosia, קפריסין

    זמן מלא

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    המאסטר של תוכנית לאמנויות 'טכנולוגיות של למידה ותקשורת' מיועד להכין מחנכים ומנהלים בתחום לרכוש ידע מומחה והדרכה בטכנולוגיות חדשות ב למידה ותקשורת. המשפט ההומניטארי הבינלאומי שואף לטפח את הכישורים בהבנה לעומק השדה המשתנה במהירות זו כדי לאפשר מועמדים לחקור וליישם שיטות למידה עכשוויות, כלים בהקשרים ולקדם את ניצול של טכנולוגיות חדשות בתחום ההוראה והלמידה.

    • Limassol, קפריסין

    זמן מלא

    3 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית שמה לה למטרה לענות על הצרכים של הקהילה המקומית ושל מורים לשפות ברחבי העולם. מטרתו היא לפתח את הידע והמיומנויות הדרושים כיום לקריירה מקצועית בהוראת שפה שנייה/זרה תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות בכל רמות החינוך (קדם יסודי, יסודי, תיכוני, שלישוני).