8 תואר שני תוכניות ב חינוך ב גרמניה for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך ב גרמניה for 2024Filter
    • Freiburg, גרמניה

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    The M.A. E-LINGO - Teaching English to Young Learners is a part-time two-year post-graduate blended-learning master's programme, leading to a qualification in the teaching of English to young learners (pre-school and primary school). It Combines online coursework with 2 days of face-to-face teaching sessions per semester at the PH Freiburg (online, if necessary).

    • Friedrichshafen, גרמניה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    כחלק מקורס המאסטר הבינתחומי לשנתיים, התלמידים יכולים לעצב תכנית לימודים משלהם על בסיס פרויקט מחקר משלהם, בהתאם ל"חינוך ליברלי ". קורס המאסטר מציע קורס אישי ומכוון מטרה שיכול לקצר משמעותית את הדוקטורט הרצוי לאחר מכן.

    • Brühl, גרמניה

    כמחנך בית ספר, תוכל לקחת על עצמך פעילויות הוראה בכל מיני בתי ספר פרטיים.

    • Brühl, גרמניה

    קורס המאסטר מספק לך ידע ומיומנויות מקיפים על מנת לקחת על עצמם משימות חינוכיות בהקשר של מניעה וכן בחינוך, הכשרה והשתלמות של אנשי מקצוע בתחום הבריאות.

    • Brühl, גרמניה

    בתכנית עבודה סוציאלית ופדגוגיה (MA) תרכשו מיומנויות נרחבות שיאפשרו לכם לעצב באופן פעיל עניינים חברתיים במסגרת עבודת רשת, ניהול תיקים, אך גם בתפקידי ניהול.

    • Frankfurt, גרמניה

    בקמפוס

    גֶרמָנִיָת

    תוכנית הלימודים במדעי החינוך במוזיקה (תואר שני באמנויות) הוצגה בסתיו 2013. מטרתה לצייד את התלמידים במומחיות הדרושים להם כדי לעבוד כמחנכים מקצועיים למוזיקה בהקשרים חברתיים שונים מחוץ לבתי ספר לחינוך כללי. מטרתה גם לטפח דור חדש של חוקרי חינוך מוזיקלי, וככזה הוא מלמד את התלמידים כיצד לבצע מחקר מיוחד ובין תחומי. תכנית הלימודים מתמקדת בטכניקות הוראה בחינוך מוזיקלי וכוללת גם מוזיקולוגיה כמקצוע התייחסות וכן פסיכולוגיה (של למידה מוזיקלית והתפתחות מוזיקלית), סוציולוגיה ואתנולוגיה (העוסקים במשמעות החברתית של מוסיקה ורב תרבותיות). תוכנית הלימודים מוסמכת על ידי ACQUIN בין השנים 2017 ל -2023.

    • Regensburg, גרמניה

    גֶרמָנִיָת

    לימודים ב- HfKM Regensburg מאפשרים לסטודנטים בקורס מוזיקת הכנסייה הקתולית לבצע משימות למופת של מוסיקה כנסייתית בליטורגיה, בקונצרטים והופעות, בעבודות חינוכיות ותרבותיות כלליות בכנסייה, להכשרת מוזיקאי כנסיות במשרה חלקית HfKM Regensburg , HfKM Regensburg לגופי הכנסייה. בשאלות טכניות ולייצוג בציבור. זה מכין את התלמידים לעבודה בתפקידים בולטים בביוסופית ולהוראה במרכזי הכשרה למוזיקה בכנסיות.

    • Oldenburg, גרמניה

    משרה חלקית

    5 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית לתואר שני בניהול ניהול שיפור טכנולוגי (MTEL) המורשית, המקוונת והבינלאומית תוכננה במיוחד עבור מבוגרים עובדים שרוצים להשלים את התואר מבלי להפריע לקריירה שלהם ושואפים לשפר את כישוריהם המקצועיים ואת כישוריהם בלמידה משופרת טכנולוגית. (טל).