183 תואר שני תוכניות ב חינוך ב הממלכה המאוחדת for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך ב הממלכה המאוחדת for 2024Filter
    • Poole, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במחקר (MRes Arts) הוא הכשרה המיועדת באופן ספציפי ליצרנים, מעצבים והוגים הרוצים לבצע מחקר עצמאי, ביקורתי ויצירתי בתוך תחומי הלימוד שמציעה האוניברסיטה. התכנית לתואר שני במחקר (MRes Arts) שמה לה למטרה לפתח את כישורי המחקר שלך ולהעניק הכנה טובה ללימודי דוקטורט. אנו מספקים הזדמנות עבור אנשים ממגוון רקע יצירתי ואקדמי לזכות בהערכה ביקורתית של תרבויות יצרניות לקידום פרקטיקות מחקר חדשניות באומנויות.

    • Hull, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם התואר השני בחינוך תלמד כיצד להצטיין כמחנך מודרני בעולם ההולך ומתקשר, ולקבל גישה מבוססת ראיות לתמרון ההזדמנויות והאתגרים המוצגים בחינוך. עם קורס מאסטרס זה תוכלו לעמוד בדרישות זמננו. הוא מעודכן בראיות לשיטות עבודה מומלצות ומבוסס על נקודות מבט תיאורטיות חזקות ועל החידושים האחרונים בחינוך.

    • Kildare, אירלנד
    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הן ל- UEL והן ל- ICEP Europe יש רקורד ארוך באספקת תוכניות איכות בתחום הצרכים החינוכיים המיוחדים בבריטניה, אירלנד ובינלאומית. קורס זה מספק ידע מומחה לתמיכה במחנכים ובעובדים עם המגוון ההולך וגדל של ילדים עם צרכים למידה נוספים במסגרות חינוך ברמה בינלאומית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    45 שבועות

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    ה-MEd בחינוך יצירתי יאפשר לך לפתח את הביטחון לעצב, להעביר ולהעריך חינוך יצירתי חדשני המושתת על ידי הבנה ביקורתית של פרספקטיבות מושגיות ומדיניות מתחרות. זה יכלול חקירה של צורות חדשות ומתפתחות של חינוך יצירתי. חלק ניכר מקורס MEd יועבר באופן מקוון.

    • Glasgow, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בית הספר לחינוך של אוניברסיטת גלזגו, המדורג במקום ה-8 בבריטניה לחינוך לפי The Complete University Guide 2024, מכיר בצורך במורים איכותיים. MSc החינוך המקוון שלנו מושלם עבור מורים, סטודנטים קדם-דוקטורט או -EdD ואנשי מקצוע בתחום החינוך המעוניינים לקדם את הקריירה שלהם סביב המחויבויות הקיימות שלהם. ההתמקדות שלנו במחקר והוראה ברמה גבוהה מסגל מומחים תבטיח שאתה נמצא במיקום הטוב ביותר לקידום הקריירה שלך בחינוך.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    מנהיגות בבתי ספר קשורה בטיפוח סביבה שבה התלמידים יכולים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם ובה הצוות החינוכי זוכה לתמיכה, מוטיבציה ויכול להתפתח מקצועית. מנהיגי בית ספר אפקטיביים מתוארים לעתים קרובות כבעלי יכולת לשנות ולהניע אחרים, יש להם חזון, ניסיון ומומחיות. עם זאת, קורס זה נוקט בדעה שבבתי ספר אפקטיביים יש מנהיגים שניתן למצוא בכל רחבי בית הספר ולא בהכרח מוגבלים רק לבעלי תפקידים בכירים. רעיונות מרכזיים שנחקרו בקורס זה הם מנהיגות מופצת, שיתוף פעולה והיתרונות של רשתות, מנהיגות טרנספורמטיבית וכיצד מנהיגות אפקטיבית יכולה לשנות ולשפר בתי ספר.

    • Online United Kingdom

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכונן לשיטות ההוראה של העתיד עם מאסטר זה בחינוך מקוון וחצי במשרה חלקית (M.Ed.). תוכנית ייחודית זו מאפשרת למורים, מאמנים וחונכים מכל הרקע לשקף ולפתח את התרגול שלהם בצורה חדשנית. זה יכול גם לפתוח דלתות לתפקיד בכיר יותר או לתפקיד ניהולי במוסד שלך. באמצעות מאסטר חינוך מקוון זה (M.Ed.), תתוודע אל ההקשר ההיסטורי שהשפיע על הפרקטיקה החינוכית הנוכחית וחוקר רעיונות תיאורטיים מרכזיים בפילוסופיה של החינוך. תוכלו לפתח את הביטחון והיכולת להסתגל למגוון הקשרים חינוכיים, לנצל אסטרטגיות לפתרון בעיות, לעקוב אחר ההתקדמות ולשנות את הגישות שלך במידת הצורך.

    • The City, הממלכה המאוחדת

    3 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    המטרה העיקרית של התואר השני היא לספק לסטודנטים רמה מתקדמת של הבנה של הוויכוחים המושגיים על תפקידה של הדת בפוליטיקה העולמית העכשווית בתקופה שבה הדת משחקת יותר מתמיד תפקיד מרכזי בפוליטיקה של מדינות הלאום והמדינה. פיתוח המערכת הבינלאומית. התכנית עוסקת בנושאים מרכזיים סביב תפקידה של הדת בפוליטיקה וביחסים בינלאומיים בעולם העכשווי ומאפשרת לסטודנטים לחקור את תפקידה של הדת בחברה ובפוליטיקה.

    • Dundee, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Sheffield, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    היכונו לקריירה בתעשיות הספורט והפעילות הגופנית בקורס רב-תחומי זה, מבוסס ראיות. השג הבנה במדע וכיצד ליישם תיאוריה לתרגול בספורט ובפעילות גופנית. עבוד לקראת הסמכת האגודה הבריטית למדעי הספורט והפעילות הגופנית (BASES). ערכו מחקר עצמאי וחפשו ניסיון כמתרגל מדעי ספורט או פעילות גופנית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    קורס זה נועד לסייע לך לפתח את הכישורים והניסיון הדרושים לך לקריירה מוצלחת בהוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL).

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בצרכים חינוכיים מיוחדים ומוגבלות (SEND) נועד לשקף את האינטרסים והשאיפות של בוגרים ומתרגלים העוסקים במורכבויות ואתגרים הקשורים ל- SEND. התוכנית מציעה אפשרויות לחקור, לנתח ולבקר אידיאולוגיה, פדגוגיה ומסגרות סוציולוגיות הנוגעות לחינוך כולל ומומחה.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בבלשנות יישומית והוראת השפה האנגלית היא תכנית לתואר שני שהוכנה במיוחד עבור מורים מנוסים לשפה המעוניינים לעסוק במחקר ותיאוריה עדכניים בחינוך לשוני ובלשנות מנקודת מבט של פדגוגיה, מדיניות ופרקטיקה במקצוע ה-ELT ומעבר לו.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    האם יש לך את מה שנדרש כדי להדריך ולהעניק השראה לדור הבא של הרקדנים? האם אתה מעוניין לפתח את שיטות ההוראה שלך עם תמיכה מאנשי מקצוע מובילים בתחום הריקוד? אם כן, התואר השני שלנו בחינוך לריקוד יצירתי יכול להיות הצעד הבא המושלם בקריירה שלך. במשך שלושה טרימסטרים, תחקור את הגישות הפדגוגיות, הפרקטיקות היצירתיות והכישורים המקצועיים הדרושים כדי לעבוד כמקצוען ריקוד, מתרגל ריקוד קהילתי או מנהיג ריקוד נוער. בקורס זה תלמדו מודולים מעשיים ותיאורטיים ותעברו מיקום הוראה חינוכי וממוקד בתעשייה.