67 תואר שני תוכניות ב חינוך מיוחד ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך מיוחד ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למורה מורשה לחינוך מיוחד K-12 במינסוטה ובחר אזור דגש להתמחות התואר שלך עם MS המקוון של Southwest Minnesota State University בחינוך מיוחד. אפשרויות הדגש כוללות אסטרטג התנהגותי אקדמי, הפרעות בספקטרום האוטיזם, לקויות התפתחותיות, חינוך מיוחד לגיל הרך, הפרעות התנהגותיות רגשיות ולקויות למידה. העבר עד תשעה נקודות זכות כדי להאיץ את התוכנית ולסיים את התוכנית שלך תוך שנתיים עד שלוש.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 חוֹדֶשׁ

    למידה מרחוק

    אנגלית

    M.Ed. בחינוך מיוחד מאוניברסיטת מזרח מרכז בוחן את יכולות הלמידה הייחודיות של ילדים עם מוגבלות ואת שיטות ההוראה והשיקולים האתיים והמשפטיים הדרושים לעבודה בחינוך המיוחד. ניתן להשלים את התוכנית המקוונת תוך 18 חודשים בלבד והיא מכסה שינוי התנהגות, גיוון תרבותי וכבוד והוראה תקינה. בשלוש וחצי השנים האחרונות, 100% מבוגרי התוכנית של ECU מחזיקים בתפקידי הוראה.

    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון של תוכנית חינוך מיוחד, המתמחה ניתוח התנהגות יישומית מוצע על ידי אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון מתן מחקר מתקדם למורים, מנהיגי בית הספר ואחרים מחפשים להמשיך החינוך שלהם.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מסלול רישיון לתואר שני בחינוך מיוחד בחינוך מיוחד

    • Gainesville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון לחינוך של אוניברסיטת מערב אלבמה בחינוך מיוחד: המורה השיתופי K-6 יכין אותך לתפקידי מנהיגות ותפקידים אדמיניסטרטיביים אחרים שיעזרו לסטודנטים עם צרכים מיוחדים. תתמקד בנושאים כמו פרקטיקות כוללניות, ניתוח התנהגות יישומי ומחקר חינוכי.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    20 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    MSEd המקוון בתוכנית החינוך המיוחד רואה את כל נוף החינוך ומשלב ניסיון מעשי עם פריצות הדרך והטכנולוגיה העדכניות ביותר. תלמד דרכים חדשות להבטיח שתלמידים בעלי צרכים מיוחדים יצליחו.

    • South Orange, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בחינוך מיוחד תוכנן ופותח עבור מורים בניו ג'רזי המחזיקים בהסמכה ראשונית במומחיות הוראה אחרת. התחום העיקרי של התוכנית כולל הסמכה ראשונית בניו ג'רזי כמורה לסטודנטים עם מוגבלויות למורים מוסמכים ביסודי ותיכוניים.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ענה על הצרכים האינטלקטואליים, החברתיים והרגשיים של ילדים ומבוגרים עם מוגבלות על ידי השגת תואר שני מקוון מלא שלך בחינוך מיוחד University of Cincinnati Online . בתוכנית היסודית אך הגמישה שלנו, נכין אותך להיות מחנך מחויב, אכפתי ומוכשר המצויד לספק שירותים ישירים ועקיפים בתחום החינוך המיוחד. בנוסף, עם שלושה אזורי ריכוז לבחירה ומספר תעודות, רישיונות ואישורים אופציונליים להוסיף עליהם, תיהנו מהמבנה של תכנית הלימודים הליבה שלנו תוך רדיפה אחר תחומי העניין והמטרות האישיות שלכם - הכל לפי לוח זמנים שיתאים לאורח החיים העמוס שלכם .

    • Madison, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בחינוך מתמקדת בתיאוריה ובפדגוגיה. בתוך כל התמחות תפתחו מיומנויות וידע המעמיקים את הבנתו של המחנך בתחום. בין אם אתה מחנך K-12 או איש מקצוע בהשכלה גבוהה, יש לנו תוכנית שתעזור לבנות לקראת עתידך.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    אנו מאמינים בתוקף שלכל תלמיד מגיע חינוך איכותי. התכנית לתואר שני בחינוך מיוחד: מציעה מסלולים במשרה מלאה וגם במשרה חלקית כדי להתאים ללוחות הזמנים של העבודה והמשפחה

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בחינוך העל-יסודי של תלמידים חרשים או כבדי שמיעה מכין את התלמידים לעמוד בצורך הלאומי של מורים לתלמידי תיכון חירשים או כבדי שמיעה. התוכנית מכינה את המורים כמטפלים יעילים ואתיים וגם כחוקרים ומנהיגים במקצוע.

    • Winona, ארצות הברית

    זמן מלא

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    בניית קריירה מתגמלת לעזור לתלמידים עם יוצאי דופן להצטיין בכיתה ובחברה. סיינט מרי של אוניברסיטת מינסוטה מקוון של מאסטר לאמנות בחינוך מיוחד עוזר לך לפתח גישה ההוראה כולל מסיר מחסומי למידה כך התלמידים יכולים להגיע מלוא הפוטנציאל שלהם.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    חברת M.Ed. בחינוך מיוחד היא תכנית מקוונת לתארים מתקדמים המתמקדת בהכנת מחנכים לענות על צרכיהם של תלמידים עם מוגבלויות. תוכנית זו מציעה הזדמנות להתאים את לימודי התואר השני לצרכי הקריירה שלך, בין אם אתה מחפש הסמכה ראשונית כמורה לחינוך מיוחד בטקסס או אם תרצה להגדיל את המומחיות בעבודה עם אנשים עם מוגבלויות.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמך על ידי המועצה להסמכת הכנת מחנכים (CAEP), התואר השני המקוון באוניברסיטאות קמפבלוויל בחינוך מיוחד - מורה מנהיג התוכנית מספק את הכישורים הנדרשים בכדי לחולל שינוי בחייהם של תלמידים עם הפרעות רגשיות, התנהגותיות ולמידה. למדו ממחנכים מומחים ברשת והתכוננו לקריירה כמורה לחינוך מיוחד.