18 תואר שני תוכניות ב חינוך למוזיקה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך למוזיקה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תכנית התואר הראשון של לונגי למוזיקה בחינוך מוזיקלי (MM/ME) תוכננה במיוחד עבור אנשי חינוך המחפשים תואר מתקדם מבלי לקחת פסק זמן מהקריירה.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים של UT ארלינגטון למוסיקה בחינוך מוזיקלי נועדה להקל על קריירות הוראה מוצלחות במוזיקה ולעודד התפתחות אישית. באמצעות השכלה נוספת, מורים למוזיקה יהפכו מתרגלים רהוטים ורפלקטיביים יותר כך שיוכלו לבחור, להתאים, להתאים ולהעריך ציפיות הוראה ולמידה.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית המקוונת לתואר שני במוסיקה בחינוך מוסיקלי מאוניברסיטת קמפבלסוויל מציעה מסלולי תזה ופרויקטים מחקריים בכדי לספק לך את הכישורים הדרושים לך לקריירת חינוך מוזיקלי שאתה רוצה. התוכנית נלמדת על ידי מוזיקאים מנוסים, ובוחנת את המוסיקה כאמנות תקשורתית משפיעה.

    • NY, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    התכנית נועדה לקחת 2 שנים כדי להשלים. מבין אלו שסיימו את התכנית ב2012-2013, *% סיימו

    • Anderson, ארצות הברית
    • Ibagué, קולומביה
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    המשימה של היחידה למוסיקה בתכנית חינוך למוסיקה היא לפתח יכולות מתקדמות במוסיקליות, חקירה קריטית, ויישומים היצירתיים של פדגוגיה מבוססת מחקר במוסיקה

    • Tigerville, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני בחינוך מוסיקלי (MMEd) באוניברסיטת North Greenville University יספק לך את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להתקדם בקריירה שלך או אפילו לשנות את מסלול הקריירה שלך לאלמנט אחר של הוראת מוסיקה.

    • Corvallis, ארצות הברית

    אנגלית

    התוכנית למורים למוסיקה מקצועית (PMTE) באוניברסיטת Oregon State University היא תוכנית לימודים תחרותית, סלקטיבית וקפדנית המיועדת לסטודנטים שסיימו תואר ראשון בחינוך למוזיקה או למוזיקה. התוכנית מביאה לתואר שני באמנויות בהוראה ותמיכה לקראת רישיון הוראה באורגון. על המועמדים גם להשלים ולעבור בהצלחה את הערכת תיק ה- edTPA במהלך ההתמחות בהוראת הסטודנטים שלהם, אשר נקבעת על ידי מעריכים חיצוניים.

    • Anza, ארצות הברית

    אנגלית

    התואר השני באמנויות למוסיקה במכללת היובל למוסיקה נועד לפתח חוקרים מתקדמים ומנהיגי משרד אשר יענו על הצרכים של שירותי משרד מוסיקה מקצועי ויעיל ברחבי העולם. קורסים בתכנית זו לתארים מתקדמים של 45 שעות מכשירים את הסטודנטים כנגנים מקצועיים וחוקרי מוסיקה עם בסיס מקראי מוצק.

    • Castleton, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית היחידה מסוגה בורמונט, MM.Ed. של קסטלטון. מדגיש יישום בעולם האמיתי עם קורסים שמועברים על ידי אנשי חינוך מנוסים מנוסים. ניתן להשיג את התואר שלך בשנה אחת כסטודנט במשרה מלאה, או בלוח זמנים חלקי המותאם לצרכים הייחודיים של אנשי חינוך מוסיקלי או בהתאמה אישית לכל תלמיד. תוכנית לימודים גמישה מסופקת עם קורסים באתר, היברידיים ומקוונים המתרחשים במהלך השנה האקדמית ובחודשי הקיץ. תוכנית הלימודים בת 18 הזיכויים תעזור לתלמידים להרחיב ולפתח את כישורי הכיתה והמוזיקות שלהם וללמוד את הפילוסופיות, המתודולוגיות והטכנולוגיות העדכניות ביותר בתחום. מגוון רחב של נושאי קורסים מאפשרים לסטודנטים לביים תכנית משלהם, תוך התמקדות בנושאים ובמיומנויות שהם מעוניינים בהם ביותר. התלמידים נדרשים להשלים 12 נקודות זכות של קורסי נושאים. קורסים אלה - יחד עם המ"מ האחרים. היצע המוזיקה של אד בקסטלטון - יאהב את אנשי החינוך המבקשים זיכויים בהשתלמות. סטודנטים רשאים להעביר עד 12 נקודות זכות ממרכז קסטלטון לבתי ספר או סדנאות / כיתות חיצוניות. (זיכויי העברה חייבים להיות מאושרים על ידי מחלקת המוזיקה).

    • Durant, ארצות הברית

    בקמפוס

    התואר השני בחינוך מוסיקלי מאפשר לסטודנטים לפתח עוד ולסנתז מיומנויות ותכונות של מורה יעיל בכיתה, מנהל מוסיקה ומוביל במקצוע.

    • Kalamazoo, ארצות הברית

    אנגלית

    התואר השני באמנויות במוזיקה הוא תואר מחקר בוגר אשר מגיע לשיאו בעבודה כתובה ובמצגת ציבורית (הרצאה או הרצאה / רסיטל). תחומי המיקוד האפשריים של התזה כוללים (אך אינם מוגבלים) תולדות מוזיקה, תורת המוסיקה, אתנו-מוזיקולוגיה, פרקטיקה של ביצועים היסטוריים, טכנולוגיית מוזיקה ונושאים בינתחומיים הנוגעים למוזיקה עם תחומים אחרים.

    • Conway, ארצות הברית

    אנגלית

    המחלקה למוזיקה של UCA הינה קהילה אמנותית המונה למעלה מ -220 מגמות מוסיקה המשתתפות בלמעלה מ -25 הרכבי סטודנטים שונים הכוללים את להקת צועדת הדובים הנמרצת, התזמורת הסימפונית קונווי המחשמלת, מקהלת הקונצרטים עטורת הפרסים, ושלל גדולים וגדולים אחרים. הרכבים קטנים.

    • Online USA

    אנגלית

    אתה יודע שמוזיקה היא התשוקה שלך, ואתה רוצה לחלוק את התשוקה הזו עם התלמידים שלך. אתה יודע את הזמן וההתמסרות שנכנסים לשליטה באמנות שלך. במילים פשוטות, אתה רק רוצה יותר. אתה מוכן לחלוק את הידע והמיומנויות שלך עם העולם, אך היותך תלמיד כיתה אינו מתאים ללוח הזמנים העמוס שלך. תן לאונליין במיס הדרומי להביא את הכיתה אליך! אנו יכולים לעזור לך להגיע למטרתך מבלי להיכנס לעולם לכיתה מסורתית עם התואר המקוון המלא שלנו בתחום החינוך למוזיקה.

    • Annville, ארצות הברית

    אנגלית

    המאסטר לחינוך מוזיקלי של Lebanon Valley College נועד לעורר השראה למחנכים לכל החיים ולענות על צורכי הפיתוח המקצועי של מורים עסוקים. יישם מיד פדגוגיות חדשות ומלהיבות בכיתת המוסיקה שלך ורתום את כוחה של הטכנולוגיה החדשה לתלמידי המוסיקה בכל הרמות.

    • Michigan, ארצות הברית

    אנגלית

    על המועמדים להגיש סרטון הדגמה בהוראה של לפחות 60 דקות הוראה. ניתן להציג כל רמה של סטודנט. העלה לאפליקציה המשלימה של המכללה למוזיקה. מועד אחרון הוא 1. בדצמבר. אודישן: השתמש בבקשה המשלמת המכללה למוזיקה כדי להירשם לאודישן. ראיון: נדרש ראיון עם מנהל הפדגוגיה לפסנתר מהמועמדים למ"ד בפדגוגיה לפסנתר. אורך הראיונות יהיה 15 עד 30 דקות, והם יתקיימו ביום האודישן שהוקצה.