64 תואר שני תוכניות ב חינוך כללי 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך כללי 2024Filter
    • Marshall, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הפוך למורה מורשה K-12 במינסוטה ותמשיך להתמחות עם התואר השני שלך. שבע אפשרויות דגש כוללות טכנולוגיה, קריאה, TESL, מנהיגות ספורט, אנגלית, מתמטיקה והוראה, למידה ומנהיגות. עם תואר שני בחינוך מקוון של Southwest Minnesota State University , אתה יכול לסיים את התוכנית שלך תוך שנתיים עד שלוש וללמוד תוכנית לימודים בהתאמה למועצה הלאומית לתקני הוראה מקצועיים.

    • Turku, פינלנד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קבל תואר בתחום החינוך עם שילוב מתקדם של תיאוריה ופרקטיקה! תכנית התואר השני בחינוך ולמידה מכשירה אותך למשימות לאומיות ובינלאומיות שונות בתחום החינוך.

    • Hull, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    עם התואר השני בחינוך תלמד כיצד להצטיין כמחנך מודרני בעולם ההולך ומתקשר, ולקבל גישה מבוססת ראיות לתמרון ההזדמנויות והאתגרים המוצגים בחינוך. עם קורס מאסטרס זה תוכלו לעמוד בדרישות זמננו. הוא מעודכן בראיות לשיטות עבודה מומלצות ומבוסס על נקודות מבט תיאורטיות חזקות ועל החידושים האחרונים בחינוך.

    • Belfast, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    תוכנית זו מציעה למורים ולאנשי מקצוע חינוכיים הזדמנויות ללמוד במגוון תחומים בתחום הרחב של החינוך. אנשי מקצוע בתחום החינוך במאה העשרים ואחת צפויים להיות בעלי ידע ומיומנויות חזקות בתחומי ליבה וכן יכולת לנוע בגמישות פנימה והחוצה ממגוון תחומי מומחים. תוכנית לימודי חינוך זו נועדה לענות על צרכים מגוונים אלה על ידי מתן אפשרות לסטודנטים לבחור מודולים ממגוון רחב של נושאים, כולל למידה והוראה, הערכה, מנהיגות חינוכית, הכלה וצרכים חינוכיים מיוחדים.

    • Monterrey, מקסיקו
    • Buenavista, מקסיקו
    • + 28 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    5 סמסטרים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    ההוראה מאופיינת בהיותו השלב בו אנשים משתקפים ומשתתפים בשינוי. המאה הנוכחית מטילה על הנושא החינוכי את הצורך להמשיך במסורת זו לאור הדרישות הגלובליות החדשות. פילוסופים, הוגים וחזון חזותיים בארגונים של ימינו מציינים כי העולם לקראת שינוי גדול שבו בית הספר, יותר מכל מוסד חברתי אחר, יושפע בהכרח ומסיבה זו מתמודד עם אתגרים גדולים.

    • Jdeideh, לבנון

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המאסטר לאמנויות בחינוך מיועד למורים המבקשים לשפר את מיומנויות הכיתה שלהם, להפוך למפקחי תוכניות לימודים או לקחת על עצמם תפקידי מנהיגות במסגרות חינוכיות רבות. התלמידים ירכשו מיומנויות מעשיות ואקדמיות בניתוח, תקשורת, פתרון בעיות, חשיבה ביקורתית ובניית צוות.

    • Lacey, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית MED מציעה תחומי התמחות בהוראה ולמידה מתקדמת, לימוד שפה אנגלית (ESL), מנהל/מנהל תוכנית, קריאה ואוריינות וחינוך מיוחד.

    • UK Online, הממלכה המאוחדת

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרות העיקריות של תוכנית חלקית מקוונת זו הן לעודד אנשי מקצוע העובדים במגזרים משפטיים, עסקיים, המשך והשכלה גבוהה להמשיך בפיתוח המקצועי שלהם כאנשי חינוך. לעמיתים לחינוך והדרכה העובדים במשפטים ובעסקים יש הזדמנויות מוגבלות לגשר על הפער בין עבודתם לבין ההשכלה הגבוהה. לתוכנית יש שלושה Pathways , שקובעים את הפרס הסופי. אלה הם: MA חינוך (עיצוב ופיתוח תוכניות לימודים); MA Education (הרחבת השתתפות ותרגול כולל); MA Education (למידה מבוססת עבודה).

    • Lethbridge, קנדה

    זמן מלא

    24 חודשים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    במשך למעלה מ -30 שנה, בוגרי תוכנית הלימודים של מאסטר לחינוך שיפרו את המקצועות המקצועיים שלהם, עשו התקדמות בתחום הקריירה שלהם ועיצבו את הקהילות שלהם.

    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בלימודי החינוך הממוקד בינתחומי מוצע על ידי מחלקת החינוך. תואר גמיש זה תומך בסטודנטים המעוניינים לקדם את מומחיותם בתכנית לימודים אותם הם מעצבים עם יועץ.

    • Manchester, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Dubai, איחוד האמירויות הערביות

    משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MA Education מציע לך את היכולת הייחודית לבחור את תחום ההתמחות שלך באמצעות בחירה בחינוך MA (מנהיגות וניהול), חינוך MA (הוראה ולמידה). תחומי הלימוד הראשוניים זהים בכל מקרה ומקרה, כך שתוכל לבחור את תחום ההתמחות שלך בתזה.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    המאסטר בחינוך מכוון לבוגרים ובוגרים בכל תחום ידע המסורים או מעוניינים להקדיש עצמם להוראה ומעוניינים לקבל הכשרה רב תחומית וספציפית בתחומי חינוך שונים.

    • Leeds, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית גמישה זו מכוונת למחנכים ואנשי מקצוע בתחום החינוך שרוצים לצבור ידע ומיומנויות נוספים כדי לעזור לשפר את התרגול שלהם באמצעות תוכנית מותאמת אישית של לימודים ברמת תואר שני.

    • Columbia, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    ריבונו של החינוך (M.Ed.) מכין תרגול מחנכים עבור ספר נוצרי מינהלי, מנהיגות לשיפור הוראה ולמידה, ועמדות ההוראה בארצות הברית וברחבי העולם.