4 תואר שני תוכניות ב ונצואלה for 2024

תואר שני תוכניות ב ונצואלה for 2024Filter
    • Miranda, ונצואלה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני בניהול ויזמות טכנולוגית הוא הצעה חינוכית של אקדמיה ביקורתית, יצירתית ואוונגרדית, העומדת בקצב עם העולם הנוכחי ויוצרת יחד תכנית העונה לדרישות חברת הידע. זוהי תוכנית להשכלה גבוהה ברמת המאסטר, עם פעילויות דו-לשוניות ותוכן וירטואלי, שמטרתה לענות על הצרכים והאתגרים של פיתוח וחדשנות בקולומביה ובעולם, המשלבת ידע מתחום ההנדסה ותחומים אחרים, תוך קבלת תחום אופי.

    • Miranda, ונצואלה

    בקמפוס

    ספרדית

    בתקופות הנוכחיות של גלובליזציה בשוק, בסיס הכוח היצרני והתחרותי של הארגונים מבוסס על ניהול נאות, זריז ומתוזמן של מידע, היבטים שיחד עם מהפכת המידע הזעירה ופיתוח טכנולוגיות המידע. מידע ותקשורת (ICT) משפיע על הסביבה העסקית על ידי מתן אמצעים לניהול מידע הנוגע לתהליכי קבלת ההחלטות של החברה, למהירות ולעמידה בתהליכים תעשייתיים או בשירותים, ומסירת סחורות במועד בזמן אמת, ותקשורת. ושירותים.

    • Caracas, ונצואלה
    • Panama City, פנמה
    • + 5 more

    זמן מלא

    בקמפוס

    המאסטר במימון הוא תוכנית דו לשונית (50% ספרדית ו-50% אנגלית), מתמחה מאוד בתחום, שנועדה לענות על הצרכים החדשים של המגזר הפיננסי העולמי...

    • Miranda, ונצואלה

    בקמפוס

    ספרדית

    אוניברסיטת סימון בוליבאר מציעה תואר שני במערכות ניהול, שמטרתן לתת מענה לצרכי המגזר העסקי, באמצעות פיתוח מחקר יישומי המייצר ידע חדש לפיתרון בעיות מתעוררות, המסייע לאיחוד מגזר תעשייתי תחרותי יותר, בעל יכולת אדון ליישם ולפתח מתודולוגיות של ניהול אסטרטגי, גישת התהליך וניתוח ההחלטות, המתמודדים עם כושר הפירעון עם אתגרי התחרותיות המוצבים בפני ארגונים.