51 תואר שני תוכניות ב השכלת מורים ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב השכלת מורים ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Rock Hill, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    6 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    באמצעות M.Ed. המקוון של אוניברסיטת וינטרופ. בתוכנית אוריינות, מורים מוסמכים יכולים לרכוש את הידע והמיומנויות בעולם האמיתי לצורך הסמכה עתידית כמורים לאוריינות וכמאמני אוריינות. אתה יכול ללמוד קורסים מקוונים במשרה מלאה או חלקית ולסיים את תוכנית המאסטר בעוד שנתיים. תכנית הלימודים המוסמכת על ידי ILA העומדת על 33 נקודות זכות עומדת בסטנדרטים מחמירים להכנת אנשי מקצוע באוריינות, כך שתוכל להתקדם במסלול הקריירה האידיאלי שלך בתחום החינוך לאוריינות.

    • Livingston, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון לחינוך של אוניברסיטת מערב אלבמה בחינוך מיוחד: המורה השיתופי K-6 יכין אותך לתפקידי מנהיגות ותפקידים אדמיניסטרטיביים אחרים שיעזרו לסטודנטים עם צרכים מיוחדים. תתמקד בנושאים כמו פרקטיקות כוללניות, ניתוח התנהגות יישומי ומחקר חינוכי.

    • Madison, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    פתח את כישורי ההוראה שלך בתוכנית עשירה מבחינה קלינית המשלבת קורסים באוניברסיטה עם ניסיון מעשי בשטח. עבוד בשיתוף פעולה הדוק עם סגל התוכנית כדי להבין את הצרכים של לומדים מגוונים בעולם מרושת מאוד. הפוך למורה מעורר השראה וחי את התשוקה שלך בכל יום בכיתה.

    • Pittsburgh, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מאסטר בחינוך (MEd) שלנו ב-30 נקודות זכות בתכנית לימודים והדרכה היא תכנית לימודים מקוונת וא-סינכרונית לחלוטין התומכת במחנכים ובמתרגלים בהקשרי למידה (למשל K-12, מוזיאונים, צהרונים וכו'). אנו מכינים אותך לפתח חוויות למידה בעלות השפעה גבוהה עבור לומדים תלמידים על ידי פיתוח פעילויות מרתקות, שוויוניות ומעצימות, ואשר יבנו את כישורי התלמידים שלך בחשיבה מורכבת, שיתוף פעולה ותקשורת.

    • Davie, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר למדעים בהנדסת תוכנת מחשבים מציע כיסוי מקיף של התיאוריה והפרקטיקה של עיצוב ופיתוח תוכנה בסביבה מבוססת פרויקטים. מספק הבנה של תהליך הפיתוח, כולל קונספט, עיצוב, בדיקות, אבטחת איכות וביצוע.

    • Richardson, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר השני באמנויות בהוראה (MAT) בחינוך מדעי נועדה לשפר את הידע התוכן ואת הידע התוכן הפדגוגי של מורי מדע, טכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה (STEM).

    • Medford, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המחלקה לפיזיקה ואסטרונומיה מציעה תואר שני במדעים עם מסלול בפיסיקה החינוך בשיתוף עם מחלקת החינוך ב Tufts. אנו מציעים מגוון רחב של קורסי בוגר הקורסים והזדמנויות מחקר באסטרונומיה, ביופיסיקה, פיסיקת חומר מרוכז, קוסמולוגיה, פיסיקת חלקיקים יסודיים ומידע קוונטי.

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    אוניברסיטת קמבלסוויל 100% M.Ed בחינוך מורים במונטסורי מיועדת לסטודנטים בעלי תואר ראשון המעוניינים לקבל הבנה מעמיקה יותר של הפילוסופיה, תכנית הלימודים והשיטות של מונטסורי, ניהול כיתות לגיל הרך ועוד. אין צורך בהסמכת הוראה או רישיון להוראה וניתן להשלים את התוכנית תוך שנה אחת. בוגרים מוסמכים להמשיך בקריירה כמו מחנך מונטסורי, מחנך מורים ומנהל בית ספר.

    • Online
    • Crowley, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    Tarleton State Universityהתוכנית לתואר שני בחינוך במינהל חינוכי מכינה אנשי מקצוע מטקסס לתפקידי ניהול בתי ספר תיכון ותפקידי השכלה גבוהה באמצעות שיעורי קורסים מעוררים והתנסויות חינוכיות מעשית. קורסים מוצעים באופן מקוון כדי לספק גמישות לסטודנטים, ומרצים מציעים מפגשי סקירת תוכנית פנים אל פנים אופציונליים.

    • Baltimore, ארצות הברית

    בקמפוס

    תואר שני באמנויות בהוראה (MAT) הוא תכנית הסמכה המיועדת להכין בוגרי מכללות המעוניינים להיכנס למקצוע ההוראה אך לא הייתה להם הכנה מספקת להוראה.

    • Boston, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בין אם אתה כבר מורה ובין אם אתה רוצה להיכנס לתחום, התואר השני בחינוך יכול להפוך את התשוקה שלך לחינוך לקריירה מתגמלת.

    • Durango, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    להיות מנהיג בבית הספר שלך. היה השינוי שתרצה לראות בקהילת הלומדים שלך. חקרו וגילו יוזמות הדרכה המשפרות את הישגי התלמידים ואז מיישמים את הרעיונות הללו בבית הספר שלכם. לראות את השינוי, להיות השינוי.

    • La Grande, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית התואר, תואר שני בהוראה (MAT), מיועדת לאנשים בעלי תואר ראשון ושואפים לרישיון הוראה ראשוני. התוכנית כוללת ניסיון מבוסס-שנה לאורך שנה בשילוב עבודות הכנה מקצועיות.

    • Saint Paul, ארצות הברית

    מְעוּרבָּב

    תכניות המאסטר לאמנויות בחינוך של St. Catherine University (MAED) לאנשי חינוך מורשים יסייעו לך להפוך את תשוקתך להוראה למצוינות בהוראה, ולהשפיע על כיתתך ועל הקריירה שלך.

    • Siloam Springs, ארצות הברית

    אנגלית

    הוראה היא יותר מתפקיד - זו קריאה. למורים יש הזדמנות להשפיע על מנהיגינו העוזרים, העוזרים ומחליפי העולם שלנו. אם אתה רוצה להשפיע דרך קריירה משמעותית בהוראה, JBU יכול לעזור לך להגיע לשם.