9 תואר שני תוכניות ב השכלת מורים ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב השכלת מורים ב ספרד for 2024Filter
    • Online Spain

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הטכנולוגיה השפיעה כמעט על כל היבטי החיים כיום, והחינוך אינו יוצא מן הכלל. זה גם הרחיב את הגישה לחינוך, טיפוח שיתוף פעולה בין תלמידים מכל רחבי העולם, ואינטראקציה קבועה עם מדריכים ועמיתים באמצעות כלים מבוססי טכנולוגיה. הטכנולוגיה שינתה גם את תפקידי המורים והמדריכים. המודל החדש של החינוך מבוסס על פיתוח חומר הדרכה מבוסס אינטרנט המאפשר לתלמידים ללמוד בצורה שונה ויעילה יותר. עם זאת, מורים רבים אינם מרגישים בנוח להשתמש במודל זה ועמידים בפני שינויים. המאסטר בטכנולוגיית חינוך ועיצוב הוראה מכין מורים ומדריכים להשיג מיומנויות מתקדמות בתכניות לימודים, הוראה, שילוב טכנולוגי ומנהיגות בסביבות החינוך. תוכנית הלימודים משלבת את המחקר העדכני ביותר בתורת הלמידה, הטכנולוגיה החינוכית ועקרונות עיצוב ההוראה על ידי שילוב של יישומים בעולם האמיתי ומיומנויות מעשיות. בסוף התוכנית, תוכלו לפתח את הכישורים והידע לשילוב הטכנולוגיה החינוכית בכיתה שלכם ולהמשיך ולעסוק ולפתח את התלמידים שלכם.

    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    ספרדית

    תוכנית משותפת זו תוכננה על ידי Universidad de Murcia כדי לאפשר לסטודנטים לקבל את שני התארים, להשיג הכשרה ב- i) התחלת מחקר על מנת להיכנס לתכנית לתואר שלישי בהמשך, ii) הכשרת מורים ו- iii) פיתוח מקצועי.

    • Barcelona, ספרד
    • Vic, ספרד

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    אוניברסיטת ויק בשיתוף עם מכון מונטסורי בסן דייגו (MISD), מרכזת את המאסטר האירופי הרשמי בפדגוגיה של מונטסורי, המוכר ואושר על ידי האיגוד הבינלאומי למונטסורי (AMI).

    • Lugo, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    המטרות הבסיסיות של המאסטר הן: להציע את ההכשרה הפדגוגית והדידקטית הנדרשת על פי התקנות הנוכחיות, ולעמוד בדרישה החיונית לכניסה לספרד בגופי המורים המוסמכים ללמד מורים לעתיד לחינוך תיכון ובגרות, הכשרה מקצועית ושפה. הוֹרָאָה.

    • León, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    אנו מציעים הכשרה ייעודית להוראת חינוך על יסודי חובה, לימודי מוסמך, הכשרה מקצועית והוראת משטרים מיוחדים.

    • Tarragona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר השני בהוראת השפה האנגלית נועד להכשיר אנשי מקצוע ללמד אנגלית למטרות כלליות וספציפיות כאחד.

    • Municipality of Fuenlabrada, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית

    התואר השני בהכשרת מורים לחינוך תיכוני, בגרויות, הכשרה מקצועית ושפות מספק את האמצעים לרכוש את ההכנה הפדגוגית והדידקטית החיונית, כמו גם השגת ההסמכה הרשמית הנדרשת, המאפשרת ליחידים להמשיך בקריירת הוראה כקבוע בסעיף 100.2 לחוק האורגני 2/2006, מיום 3 במאי, בדבר חינוך.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    תואר שני באוניברסיטה בהכשרת מורים לגסטרונומיה היא תכנית שמטרתה להכשיר אנשי מקצוע המעוניינים לקבל בסיס פדגוגי ודידקטי מוצק לעבודה בתחום הגסטרונומיה.

    • Madrid, ספרד
    • Alcorcón, ספרד
    • + 3 more

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית, אנגלית

    התואר השני בהוראה דו-לשונית בחינוך היסודי ובבתי ספר לשפת השפה האנגלית מספק הכשרה בשפה ומתודולוגיה אידיאלית למי שמקדיש את פעילותו המקצועית להוראה בבתי ספר דו-לשוניים או מעוניין בכך. כמו כן, זה יכול לעורר עניין ושימוש עצום לכל מומחה לאנגלית שעובד או רוצה לעבוד במרכזים רגילים.