47 תואר שני תוכניות ב הוראת שפות 2024

תואר שני תוכניות ב הוראת שפות 2024Filter
    • Birmingham, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ה-MA Teaching English to Speakers of Other Languages (TESOL) הייחודי, המבוסס והפופולרי שלנו מיועד לבעלי ניסיון של פחות משנה בהוראת שפה. אנו חוקרים גישות שונות להוראה וללמידה של אנגלית ולומדים את הקשר ההדוק בין התיאוריה והפרקטיקה של הוראת השפה. התוכנית מעודדת אותך להשתמש במושגים ובתיאוריות שאתה פוגש במהלך הלימודים שלך בכיתה שלך. זהו קבוצה של חומרי קורס אינטראקטיביים להשלמה במשרה חלקית, מצב לימוד עצמי על פני תקופה של לפחות 30 חודשים. אנו מציעים גם תוכנית במשרה מלאה בקמפוס במשך שנה אחת.

    • Perugia, איטליה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אִיטַלְקִית

    התואר השני בהוראת השפה האיטלקית לזרים (ITAS) מכשיר את המשתתפים להיות מורים לאיטלקית LS/L2 (איטלקית כשפה זרה/שפה שנייה) ומפעילי תרבות, המוכשרים לבצע את פעילותם בבתי ספר ובאוניברסיטאות ציבוריות ופרטיות באיטליה ומחוצה לה, אך גם במוסדות מקומיים וארגונים בינלאומיים הפועלים להכללה ושילוב של קטינים ומהגרים בוגרים או קידום השפה והתרבות האיטלקית בעולם.

    • Patras, יוון

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, צָרְפָתִית

    מטרתו העיקרית של קורס זה היא להקנות ידע מיוחד בנושא "הוראת צרפתית כשפה זרה", בהתאם לדרישות התחום ולצרכים העכשוויים של שוק העבודה, ביוון ובעולם, בשילוב ידע, פרקטיקות חדשניות, ומיומנויות דיגיטליות, כדי לספק הכשרה באיכות גבוהה בעקבות ההתפתחויות השולטות בסביבה המקצועית המודרנית. שפת ההוראה בקורס היא צרפתית.

    • London, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני בבלשנות יישומית והוראת השפה האנגלית היא תכנית לתואר שני שהוכנה במיוחד עבור מורים מנוסים לשפה המעוניינים לעסוק במחקר ותיאוריה עדכניים בחינוך לשוני ובלשנות מנקודת מבט של פדגוגיה, מדיניות ופרקטיקה במקצוע ה-ELT ומעבר לו.

    • Lincoln, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    אם יש לך תשוקה לחינוך וסקרנות לגבי תהליך ההוראה והלמידה בשפה עצמה, קורס זה ירתק וגם יאתגר במידה שווה. התוכנית לתואר שני בחינוך עם TESOL (הוראת אנגלית לרמקולים בשפות אחרות) מיועדת לאנשים שרוצים להמשיך בקריירה ובעלי עניין מיוחד לעבוד עם לומדי אנגלית כשפה נוספת, שנייה או זרה.

    • Pittsburgh, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בחינוך (MEd) עם התמחות בחינוך עולמי ומורשת היא תואר מקצועי ליחידים המעוניינים להמשיך בלימודים מתקדמים בתחום הוראת ולימוד שפות זרות. הקורסים מיישמים גישה מבוססת פרקטיקה כדי לשפר את הידע והיישום של התלמידים של אסטרטגיות הוראה מסוימות שזוהו כחיוניות לתחום החינוך לשפות זרות.

    • Tarragona, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 סמסטרים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר השני בהוראת השפה האנגלית נועד להכשיר אנשי מקצוע ללמד אנגלית למטרות כלליות וספציפיות כאחד.

    • Freiburg, גרמניה

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק

    אנגלית

    The M.A. E-LINGO - Teaching English to Young Learners is a part-time two-year post-graduate blended-learning master's programme, leading to a qualification in the teaching of English to young learners (pre-school and primary school). It Combines online coursework with 2 days of face-to-face teaching sessions per semester at the PH Freiburg (online, if necessary).

    • Halifax Regional Municipality, קנדה

    זמן מלא

    16 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הבינלאומית להוראת אנגלית של Saint Mary's מכינה את הבוגרים לקריירה בינלאומית בהוראת אנגלית כשפה נוספת. ה-IMTE לא רק מספק לך תואר שני בחינוך מבוקש בהוראת אנגלית כשפה בינלאומית, אלא גם כולל הכנה לתעודות שונות מאוניברסיטת Cambridge Press & Assessment, חלק מאוניברסיטת קיימברידג' המפורסמת באנגליה.

    • Paris, צרפת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התואר השני באמנויות בהוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (MA TESOL) מיועד למעוניינים ללמד אנגלית כשפה זרה לילדים ומבוגרים במגוון מסגרות חינוכיות.

    • Barcelona, ספרד

    משרה חלקית

    2 סמסטרים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    תואר שני מקוון זה מספק הכשרת מורים מתקדמת במתודולוגיות וגישות חדשניות לרכישת שפות והוראת אנגלית כשפה זרה (EFL) כדי לסייע בשיפור כישורי ההוראה והכישורים.

    • Murcia, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית תואר שני זה בנויה על 5 עמודי יסוד: הכשרה מספקת בשפה האנגלית והסמכת B2 ברמה CEFR (באמצעות תואר שני רשמי באוניברסיטה עם כישורי B2 CEFR); השימוש באסטרטגיות ומשאבים דו לשוניים; חקר התיאוריות הבסיסיות שלהם; יישום התיאוריות הללו במהלך שיבוץ עבודה בבתי ספר; וגיבוש הידע הנרכש בתזה הסופית לתואר שני.

    • Stirling, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא, משרה חלקית

    12 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    השג את הידע והמיומנויות הדרושים כדי להיות מורה לאנגלית כשפה שנייה או זרה תוך פיתוח יכולתך לנהל בסביבת עבודה רב-תרבותית.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התואר השני המקוון בדידקטיקת לשון בגיל הרך ובחינוך היסודי, שבאמצעותו תצבור נקודות בהתנגדויות ותשיג גישה לדוקטורט, יספק לך את המשאבים הדרושים כדי לעורר, מגיל צעיר, את למידת השפה , בצורה פשוטה, מעניינת ומשעשעת. בהיותך תואר חסר תקדים בשוק ובגישה מעשית וחדשנית לחלוטין, מאסטר 100% מקוון רשמי זה יהפוך אותך לבעל מקצוע מוסמך ביותר בהוראת שפה, עם פרופיל מותאם בצורה מושלמת לאחד התחומים עם הביקוש הגדול ביותר. מגזר החינוך.

    • Swansea, הממלכה המאוחדת

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס