11 תואר שני תוכניות ב הוראת שפות ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב הוראת שפות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Pittsburgh, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר שני בחינוך (MEd) עם התמחות בחינוך עולמי ומורשת היא תואר מקצועי ליחידים המעוניינים להמשיך בלימודים מתקדמים בתחום הוראת ולימוד שפות זרות. הקורסים מיישמים גישה מבוססת פרקטיקה כדי לשפר את הידע והיישום של התלמידים של אסטרטגיות הוראה מסוימות שזוהו כחיוניות לתחום החינוך לשפות זרות.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • St. Cloud, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    לימוד אנגלית כשפה שנייה (TESL) תכין אתכם ללמד סטודנטים בארצות הברית ובכל העולם. התמקדות כוללת בקמפוס במגוון תרבותי תכיר לכם קהילת לומדים בהקשר מקומי. תלמדו את המורכבויות של הבלשנות וההוראה ממומחים שחיו, עבדו ולימדו ברחבי העולם.

    • Kansas City, ארצות הברית

    בקמפוס

    יחידת החינוך שפה תואר אוריינות נועד עם שלושה שירים, שלושה סוגי חינוך: המסלול המורה בכיתה, עבור K-12 אנשי חינוך כבר מחזיק הסמכה והוראה ציבוריים ופרטיים

    • Portland, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    בתכנית לתואר שני באמנויות בהוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL) תלמד כיצד להעצים אוכלוסיות מגוונות של לומדים בשפה האנגלית עם רגישות להקשרים חברתיים-פוליטיים, כלכליים, תרבותיים וחינוכיים. תוכלו לפתח איזון עשיר של ידע לשוני, מיומנות פדגוגית, יכולת תרבותית, מיומנות מחקרית והתפתחות רוחנית. תואר שני ב- TESOL יעזור לך להתקדם לשלב ההוראה הבא במכללות, אוניברסיטאות, ארגוני שליחות ובתי ספר לשפות ברחבי העולם. אם אתה רוצה להגדיל את ההשפעה שלך, לחדד את כישוריך ולהעמיק את אמונתך, להמשיך לתואר שני ב- TESOL במולנומה הוא הצעד הבא עבורך.

    • Columbia, ארצות הברית

    אנגלית

    אנשי מקצוע המעוניינים לקדם את הקריירה שלהם בחינוך לאוריינות בגיל הרך, בבית הספר היסודי, בחטיבת הביניים, בתיכון או ברמת ההשכלה הגבוהה יכולים להרוויח את התואר השני והדוקטורט שלהם באמצעות המכללה לחינוך.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית התואר השני בחינוך מעניקה לסטודנטים אפשרות לחזק ולהפוך את ההוראה וללמוד באמצעות התיאוריה החינוכית האחרונה.

    • Online USA

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני במדעים בקריאה הוא תכנית הסמכה ראשונית ונועדה לענות על צרכיהם של אנשים משלושה מסלולי קריירה שונים.

    • Tallahassee, ארצות הברית

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לחינוך זר ושפה שנייה בפלורידה מכינה סטודנטים לקריירה מתגמלת בהוראת שפות זרות ושפות שניה, כולל לימוד אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL, ESOL), במסגרות חינוכיות שונות ברחבי ארה"ב ובחו"ל. אנו מציעים הן תארים מחקר והן מתרגלים ברמת המאסטר, המומחים והדוקטורט.

    • Saginaw, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בשנים האחרונות, תחום TCS / FL (הוראת השפה הסינית כשפה שנייה / זרה) התרחב במהירות לכל פינה בעולם. התוכנית של המורה של הוראת סינית כמו שפה זרה נוסדה כדי לטפח כישרונות יוצאי דופן בתחום TCFL. תכנית המאסטר שמה דגש רב על שילוב תיאוריות ופרקטיקות בחינוך. מטרתנו היא להכין סטודנטים לקריירה מבטיחה ב TCFL ולתרום עוד יותר לשפה הסינית בתחום החינוך.

    • Montgomery, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית