4 תואר שני תוכניות ב הוראת שפות ב יוון for 2024

תואר שני תוכניות ב הוראת שפות ב יוון for 2024Filter
    • Patras, יוון

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית, צָרְפָתִית

    מטרתו העיקרית של קורס זה היא להקנות ידע מיוחד בנושא "הוראת צרפתית כשפה זרה", בהתאם לדרישות התחום ולצרכים העכשוויים של שוק העבודה, ביוון ובעולם, בשילוב ידע, פרקטיקות חדשניות, ומיומנויות דיגיטליות, כדי לספק הכשרה באיכות גבוהה בעקבות ההתפתחויות השולטות בסביבה המקצועית המודרנית. שפת ההוראה בקורס היא צרפתית.

    • Athens, יוון

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני באמנויות בהוראת אנגלית כשפה שנייה (MA ב- TESL) באוניברסיטת וובסטר מיועד לאנשים המבקשים לפתח את כישורי האנגלית של דוברי ילודים החיים מעבר לים או בארצות הברית. התוכנית מאפשרת למועמדים לפתח רקע תיאורטי מוצק בהיבטים קריטיים כמו תרבות, מבנה שפה, תורת רכישת שפה ראשונה ושנייה וכו '.

    • Patras, יוון

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המטרה העיקרית של M.Ed. ב-TEFIL הוא לספק ידע ומיומנויות מיוחדים לבוגרי אוניברסיטאות בתחום הוראת אנגלית כשפה זרה/בינלאומית. הוא עוקב אחר המפרטים והדרישות של מדע החינוך המתקדם ומענה לצרכים של שוק ההוראה ביוון ובעולם. שפת ההוראה של M.Ed. זה אנגלית.

    • Patras, יוון

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התכנית לתארים מתקדמים של HOU , שכותרתה "חינוך לשוני לפליטים ומהגרים" מיועדת למורים ובוגרים המעוניינים להשלים או להעמיק את הידע והכישורים שלהם בהוראת שיעור השפה בשפות שונות, וכן לפתח משאבים חדשים שיוכלו ליישם בהמשך. להקשרים ולרמות ספציפיות. המודולים יספקו לסטודנטים לתארים מתקדמים ביסוס חזק בספרות תיאורטית, כמו גם מתודולוגיה מתאימה בכיתה, עיצוב קורסים והיכרות עם כלי המחקר המרכזיים.