22 תואר שני תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה ב ארצות הברית for 2024

תואר שני תוכניות ב הוראת אנגלית כשפה זרה ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Fairfax, ארצות הברית

    משרה חלקית

    24 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    המאסטר המקוון של אוניברסיטת ג'ורג 'מייסון ב- TESOL מאפשר למחנכים ללמד אנגלית בארה"ב ומחוצה לה. התכנית מציידת את התלמידים בכלים הנדרשים לפיתוח סביבות כיתה מזמינות ותוכניות שיעורים מרתקות, כל זאת תוך היענות לצרכים המגוונים של הלומדים הדו-לשוניים.

    • West Lafayette, ארצות הברית

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    לספק הוראה איכותית לשפה ולתוכן עבור תלמידים הלומדים אנגלית כשפה נוספת בארה"ב (אחת האוכלוסיות בעלות הצמיחה המהירה והמגוונת ביותר בארה"ב) ובעולם כולו.

    • Chicago, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    פרקו את המדע שמאחורי לימוד אנגלית. הגבירו את כישורי ההוראה שלכם לאוכלוסייה הולכת וגדלה של מבוגרים שרוצים ללמוד אנגלית.

    • Arlington, ארצות הברית

    זמן מלא

    18 חודשים

    בקמפוס

    אנגלית

    ה- MA TESOL הוא תואר מקצועי המיועד למי שמעוניין לעבוד עם לומדים בשפה האנגלית. המטרה החינוכית היא להכין את מורי ESOL (אנגלית לדוברי שפות אחרות) לעבודה מחוץ למסגרת בית הספר הציבורי האמריקאי. הקורסים מכסים תיאוריות רכישת שפה שנייה, שיטות TESOL, ידע פדגוגי בדקדוק ופונולוגיה באנגלית, והעברת תוכן ממוקדת ESL (אנגלית כשפה שנייה).

    • Campbellsville, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מוסמכת על ידי המועצה להסמכה של הכנת מחנכים (CAEP), התוכנית המקוונת לתואר שני באמנויות בהוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות (TESOL) מאוניברסיטת קמפבלסוויל מכינה את הסטודנטים ללמד אנגלית כשפה שנייה (ESL) לסטודנטים באוניברסיטה. ארצות הברית ואנגלית כשפה זרה (EFL) לתלמידי K-12 ברחבי העולם.

    • Carson, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    • Russellville, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר שני באמנויות בהוראת אנגלית לרמקולים של שפות אחרות (TESOL) כולל את ארבעת הקורסים שנקבעו על ידי מחלקת החינוך של ארקנסו עבור תמיכה ב- ESL במסגרת תכנית גמישה. MA ב TESOL יכול לשפר את האישורים של K-12 מורים, להכין תלמידים לקריירה בהוראה על-תיכונית בארה"ב או בחו"ל, ומשמשים בסיס ללימודי דוקטורט.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    ריבונו של אומנויות עם ריכוז הוראה אנגלית דוברי שפות אחרות (TESOL) מכין תלמידים במיוחד כדי ללמד אנגלית שאינם דוברי השפה.

    • Flagstaff, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר TESL שלנו משלב יסודות תיאורטיים חזקים בבלשנות להחיל עם הכשרה מעשית בהוראת אנגלית אנשים שדוברים שפות מקומיות אחרות.

    • Washington, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית לתואר השני TESOL מכינה את התלמידים ללימוד בארץ ובחו"ל בתחום השכלה גבוהה ומבוגר, בבתי ספר בשפה פרטיים, ובK-12 הגדרות, שבו הסמכת המדינה אינה נדרשה.

    • Irvine, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    36 שעה (ות

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תכנית MA TESOL מייצרת בוגרים עם כישורים להכשיר סגל הוראה המצטיינים בתפקידיהם כמחנכים, מלומדים יצירתיים וחוקרים. תוכנית זו תכין מורים למגוון רחב של תפקידים בארצות הברית ומחוצה לה. תלמידינו יצוידו בידע המקצועי ובמיומנויות השדה להוראת אנגלית לדוברי שפות אחרות. עם סיום הלימודים הם יהיו אנשי חינוך מקצועיים בעלי יכולת מנהיגות ניתנת להפגנה.

    • San Francisco, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטר לאמנויות בהוראת אנגלית לרמקולים של שפות אחרות (TESOL) הוא תואר מוכווני מתרגל. התואר הבסיסי של TESOL מורכב מ -10 קורסים בהיקף כולל של 30 נקודות זכות אקדמיות. סטודנטים במשרה מלאה יכולים להשלים את התוכנית בשלושה או ארבעה סמסטרים.

    • Vermont , ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    התואר השני ב TESOL (MATESOL) משך סטודנטים מארצות הברית ולפחות 60 מדינות אחרות. זה כבר חלק של מכללת סנט מייקל מאז 1962.This 4 שבועות, 120 שעות קיץ הכשרה מקצועית מכסה את כל ההיבטים המהותיים של בהוראת שפה אנגלית מנקודת מבט מעשי בכיתת לימוד. הוא מציע חוויה בטון עם שיטות וטכניקות המשקפות את העקרונות הנוכחיים של הוראת שפה התקשורתית ולמידה. בוגרי תכנית זו יקבלו דיפלומה בTESOL והם שכרו בדרך כלל על ידי תוכניות בשפה האנגלית בארה"ב ובמדינות אחרות.

    • USA Online, ארצות הברית

    משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    M.Ed.בתכנית לימודים והדרכה: פיתוח שפה אנגלית מיועד למורים בהגדרות היסודיים, תיכוניות ועל תיכוניים שרוצות לשפר את הידע של התוכן שלהם

    • Bloomington, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר השני ב-TESOL ובלשנות שימושית מכין מורים לעבוד עם לומדי אנגלית מבוגרים במגוון רחב של הגדרות ESL ו-EFL. התכנית מעוגנת בקשר האינטימי בין מחקר ופרקטיקה בלימוד שפה והוראה. הוא ממזג ממדים לשוניים, פדגוגיים והקשריים של לימוד השפה בכיתה, ומדגיש מקצועיות מושכלת בעבודת המורה.