18 תואר שני תוכניות ב הוראה ב מקסיקו for 2024

תואר שני תוכניות ב הוראה ב מקסיקו for 2024Filter
    • Tlaquepaque, מקסיקו

    זמן מלא

    26 חודשים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני זה הוא התוכנית היחידה שתורמת להפיכת החינוך למפגש ושיתוף פעולה שנועד לבנות חברה הוגנת יותר.

    • Online Mexico

    זמן מלא, משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    הרחב את הזדמנויות העבודה שלך עם התואר השני הרשמי בהוראת אנגלית כשפה זרה (TEFL). תואר זה נותן מענה לביקוש הרב לאנשי מקצוע המתמחים בהוראת אנגלית, שכן השפה האנגלית היא הנלמדת ביותר בעולם, עם כמעט 1.5 מיליארד סטודנטים, ולכן הכשרתה הנכונה בקרב הסטודנטים היא הכרחית.

    • Online Mexico

    משרה חלקית

    18 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    חינוך הוא הבסיס להתפתחותה וצמיחתה של החברה. עם תואר שני בחינוך תוכל להכשיר את עצמך באופן מקצועי בתחום החינוכי ולפתח את עבודתך במוסדות חינוך בכל רמה וכיוון.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    תוכל להבין ולדעת כיצד להשתמש בכלים פדגוגיים, דידקטיים, חברתיים-תרבותיים ותרגומים. תוכלו לבנות אסטרטגיות למידה התורמות לתכנות, פיתוח והערכה של קורסים הממוקמים במסגרת מתודולוגית, באמצעות ההתקדמות הנוכחית בפרגמטיקה, קוגניציה, תרגום ותקשורת, תוך הסתמכות על שימוש בטכנולוגיה חינוכית.

    • Chihuahua, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה כללית של התוכנית לקדם את השינוי בתרגול ההוראה ופיתוח פרויקטים בכיתה ובבית הספר, על מנת לשפר את איכות התהליכים החינוכיים.

    • Xalapa-Enríquez, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    להכשיר אנשי מקצוע המסוגלים ליישם פתרונות שמטרתם מניעה, הפחתה ובקרה של בעיות במוסדות חינוך ברמות בסיסיות, עליונות וגבוהות בתחומי ניהול וניהול בית הספר, טכנולוגיות חדשות המיושמות בחינוך, במחקר חינוכי ובהוראה. תרגיל.

    • Chihuahua, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    המאסטר בשיקום אנשים עם הפרעות שפה ושמיעה מבקש לפתור את הבעיה המוגבלת סביב התופעה המורכבת של תקשורת אנושית. בדרך זו אנו רואים שכאשר מדברים על שינויים ובעיות הקשורות לשפה, לא ניתן להגביל אותה אך ורק לקשיים ספציפיים הקשורים לשפה מכיוון שהיא מהווה חלק מהותי בכל בן אנוש במידה שהיא מאפשרת תקשורת עם האדם. . העולם סביבו. מאידך גיסא, מיקומה של השפה ככושר הלמידה המרבי של האדם מוביל אותנו להתייחס אליה כאמצעי שבו גברים ונשים לא רק מתקשרים אלא גם מצליחים לעבד מידע המאפשר טרנספורמציות באמצעות שימוש בדמיון, יצירתיות. , מה שמוביל לשפה ככושר הלמידה המרבי.

    • Campeche, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מהי המטרה? פיתוח יכולות בהוראה באוניברסיטה באמצעות פרדיגמות תיאורטיות, מתודולוגיות, דידקטיות, טכנולוגיות ומדעיות; המאפשר להם להעשיר את ביצועי תהליכי ההוראה -הלמידה של אנשי המקצוע המלמדים, לייצר הצעות חדשניות המגיבות לבעיות החינוכיות השונות של סביבתן וקהילתן באמצעות הקשר בין התפתחות טכנולוגית - חינוך מדעי ואוניברסיטאי.

    • San Luis Potosi, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    בהתאם להנחיות שפרסמה מנהלת ההשכלה הגבוהה לאנשי מקצוע בחינוך (DGESPE), עדכון תכנית הלימודים היה מכוון לפיתוח יכולות ההוראה של תלמידיה, תוך גישה מקצועית. הוא מורכב ממודולים של ארבעה סמסטר פלוס אחד בעל אופי הכנה; למעט זה, המודולים מורכבים משלושה סמינרים וסדנה אחת. בנוסף לארגון לפי מודולים והבניה לפי צירים נושאים, הסדנאות והסמינרים מקובצים, על פי מטרות הלימוד שלהם, בתחומי ריכוז ידע. הקיבוץ מגיב לזיקה התמטית של התכנים ומייצג הזדמנות לארגן עבודות הוראה באופן בין -תחומי. תחומי ריכוז מורה דידקטית פסיכולוגית -פדגוגית חקירה חינוכית היסטוריה והווה של חינוך במקסיקו

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מופנה לדירקטורים או לרכזי אזור השפה בכל מוסד ציבורי או פרטי ... המבקשים לקבל את הכלים המתודולוגיים והאסטרטגיים לתכנון והכוונה נאותים. בוגרי לימוד אנגלית, חינוך ו/או קריירה קשורה ... ורוצים להמשיך בהתפתחותם האקדמית והמקצועית, השואפים לתפקידי ניהול. יזמים עתידיים המתכננים לפתוח מרכז שפה או בית ספר עם הוראת שפות ... לתכנון וניהול נכון, כמו גם לרכוש ידע בניהול, תכנון ותיאום פרויקט לחינוך שפות.

    • Heroica Veracruz, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    על המועמד להיכנס לתואר שני זה להיות בעל תואר ראשון ורצוי שיהיה לו ניסיון בעבודה ברמת השכלה תיכונית. מי גם פיתח ככישורים בסיסיים את הדברים הבאים: יכולת חיפוש מידע רלוונטי, יכולת קריאה מקיפה ובכתב, שימוש בטכנולוגיות מידע ותקשורת, ידע ומיומנויות בחבילות משרדיות, מיומנויות בתכנון התכנון הדידקטי, יכולת ניהול קבוצות, ידע כללי בתכניות לימוד ותכניות לימוד בתיכון ותהליכי למידה ושיטות הוראה, פתיחות לבניית ידע חדש, עניין בשיפור העשייה המקצועית שלהם והתעניינות בחקירת המציאות החינוכית שלו.

    • Mexico City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    זהו תואר שני המפתח מיומנויות מנהיגות וניהול עבור מוסדות חינוך. הוא אדם שמעוניין להכיר את תלמידיו ולהעביר ידע בצורה פשוטה ויעילה. יש לו גם את היכולת לשלב תיאוריה עם פרקטיקה. יתר על כן, הוא אדם מאורגן וסבלני.

    • Celaya, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרת ההתמחות / תואר שני בהוראת מתמטיקה ברמה העל-תיכונית היא להכשיר אנשי מקצוע בחינוך המסוגלים ללמד מתמטיקה בחינוך העל-יסודי הממוקדים בתלמידיהם, עם רגישות למאפייניהם החברתיים-רגשיים, הקוגניטיביים והפיזיים, הקשורים לגילם. ומצב הקשר; המציע חזון של מתמטיקה כדיסציפלינה שימושית ומעצבת, בהתפתחות, שנוצרה על ידי אנשים, עם שיטות ספציפיות ויישומים מרובים; שהוא משתמש בפעילויות ובבעיות מתאימות שהוא בנה למטרה זו ומקדמות למידה משמעותית עבור תלמידיו.

    • Puebla City, מקסיקו

    בקמפוס

    ספרדית

    בוגר התואר השני במיומנויות הוראה ירכוש מיומנויות אינטלקטואליות ספציפיות, מיומנות בשליטה בתכני ההוראה, מיומנויות דידקטיות, כמו גם זהות מקצועית, אתיקה, יכולת תפיסה ותגובה לתנאי תלמידיהם וסביבת הסביבה. מוסד להשכלה גבוהה וגבוהה, כדי ליישם אותם בביצועיהם כמורה.

    • Hermosillo, מקסיקו

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    מטרה כללית: הכשרת מורים בהוראת והיסטוריה של היסטוריה המסוגלים להגיב לבעיות החינוך הנוכחיות מהתערבות ההוראה.