12 תואר שני תוכניות ב חינוך לגיל הרך ב ספרד for 2024

תואר שני תוכניות ב חינוך לגיל הרך ב ספרד for 2024Filter
    • Barcelona, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    המאסטר בטיפול מוקדם מטרתו להכשיר מומחים לטיפול מוקדם באוכלוסיית הילדים, ומספק לכם את הכלים הדרושים לגילוי הצרכים החברתיים-חינוכיים האפשריים של בנים ובנות. באמצעות אימונים רציפים תוכלו לאבחן ולהתערב בכל מקרה ספציפי, ולאפשר לקטינה לפתח את מלוא הפוטנציאל שלהם.

    • Madrid, ספרד

    משרה חלקית

    12 חודשים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    ספרדית

    המאסטר בתשומת לב מוקדמת. מניעה, אבחון וטיפול מתעמקים בהיבטים הבסיסיים של התפתחות הילד, חשיבות המשפחה כמקדמת ומאפשרת התפתחות זו, סוגי הפתולוגיות והשינויים שיכולים להופיע במהלך תהליך זה והדרכים לגילוי, אבחון והתערבות כל מקרה. התכנית מכשירה אותך לאיתור מוקדם של הסיכונים האפשריים של חוסרים וכן לבצע טיפולי גירוי לילדים מתחת לגיל 6 הסובלים מהפרעה התפתחותית או בסיכון לסבול ממנה, על מנת להשיג את מירב הפיזיים שלהם. והתפתחות נפשית.וחברתית.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התואר השני באוניברסיטה בהתערבות מוקדמת מאפשר לסטודנטים להעריך ילדים המראים שינויים בהתפתחותם על מנת לקבוע אם הם מועמדים לתכנית התערבות מוקדמת. הם גם יוכשרו לפתח תוכנית טיפול מוקדם המבוססת על הגירעון ההתפתחותי שהציג הילד. לתלמידים יהיו הכישורים לעבודה המשולבים בצוות רב תחומי ובהתייחסות לסביבה המשפחתית של הילד.

    • Valencia, ספרד
    • Villaviciosa de Odón, ספרד

    זמן מלא

    12 חודשים

    למידה מרחוק

    ספרדית

    רוצים להשפיע לטובה על ההתפתחות האינטלקטואלית של הקטנים? למד כיצד להגביר את היכולות של ילדים עם צרכים מיוחדים. כל אדם הוא יחיד ומיוחד. יחודיות זו חיונית לדעת כיצד להתאים את הלמידה של הילדים בהתאם ליכולותיהם. התואר השני הרשמי בטיפול מוקדם יאפשר לך לאבחן, לנתח ולהתערב מוקדם, הפרעות או שינויים אפשריים שעשויים להשפיע על האבולוציה במהלך חמש השנים הראשונות לחיים. שלב מרגש ומכריע לפיתוח שפה וכישורים.

    • Barcelona, ספרד
    • Vic, ספרד

    משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    ספרדית

    אוניברסיטת ויק בשיתוף עם מכון מונטסורי בסן דייגו (MISD), מרכזת את המאסטר האירופי הרשמי בפדגוגיה של מונטסורי, המוכר ואושר על ידי האיגוד הבינלאומי למונטסורי (AMI).

    • Santiago de Compostela, ספרד

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    ספרדית, גליציאנית

    מאסטר זה מיועד למורים (חדשים ומנוסים) והוא מחויב בבירור לחדשנות חינוכית. היא מכוונת לשיפור והתמקצעות של הכשרת מורים בתחום הדידקטיקה הספציפית, המאפשרת את מיומנויות המחקר הנחוצות למחקר חינוכי, כך שהתלמידים מפתחים את הידע והמיומנויות הדרושים ליישום מתודולוגיות ומיומנויות בכיתה.אסטרטגיות חדשניות ופיתוח מחקר יוזמות מכיתות ומרכזים חינוכיים. בנוסף, התואר השני מציע את ההסמכה הדרושה כך שמורים בגני ילדים ובתי ספר יסודיים יוכלו לשלב מחקר מדעי בקריירה המקצועית שלהם, ולכן יוכלו לגשת לתוכניות הדוקטורט הרשמיות של אוניברסיטאות.

    • Online

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    למידה מרחוק

    ספרדית

    התואר השני המקוון בדידקטיקת לשון בגיל הרך ובחינוך היסודי, שבאמצעותו תצבור נקודות בהתנגדויות ותשיג גישה לדוקטורט, יספק לך את המשאבים הדרושים כדי לעורר, מגיל צעיר, את למידת השפה , בצורה פשוטה, מעניינת ומשעשעת. בהיותך תואר חסר תקדים בשוק ובגישה מעשית וחדשנית לחלוטין, מאסטר 100% מקוון רשמי זה יהפוך אותך לבעל מקצוע מוסמך ביותר בהוראת שפה, עם פרופיל מותאם בצורה מושלמת לאחד התחומים עם הביקוש הגדול ביותר. מגזר החינוך.

    • Pontevedra, ספרד

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    ספרדית

    תואר שני זה מוגדר כהתמחות של התארים והמאסטרים הנלמדים בפקולטות למדעי החינוך של גליציה. הצעת היישום לשנת הלימודים 2018-19 תיתן המשכיות, מחד גיסא, ללימודי התואר הראשון, כך שהסטודנטים יבחרו בהתמחות רבה יותר ו/או ירצו לסיים את הכשרתם עם השלמת עבודת דוקטורט. זה יכול להכיל גם אנשי מקצוע המגיעים מתארי ההוראה הישנים, ואשר יוכלו להרחיב ולשפר את הידע שלהם בהקשר של הכשרתם כמורים.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    1670 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    עם המאסטר בחינוך לגיל הרך תוכל לרכוש את הרעיונות הבסיסיים בכל הנוגע לשיפור הלמידה של הקטנטנים. תוכל להבין את תהליך רכישת השפה, ולהתאים את תכנית הלימודים הדידקטית בהתאם לכל תלמיד.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    820 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    באמצעות טיפול מוקדם זה תוכל ללמוד לעומק כיצד להתערב באוכלוסיית הילדים בין 0 ל -6 שנים. המטרה הבסיסית של המאסטר החדשני הזה לטיפול מוקדם היא שתוכל ללמוד כיצד למנוע הפרעות התפתחותיות, כמו גם לטפל בילדים הסובלים ממנה או נמצאים בסיכון לסבול ממנה.

    • Atarfe, ספרד

    זמן מלא, משרה חלקית

    2500 שעה (ות

    למידה מרחוק

    ספרדית

    מאסטר אירופי זה בחינוך מיוחד בילדות המוקדמת ובחינוך היסודי יקל על רכישת מיומנויות לטיפול בתלמידים עם צרכים חינוכיים מיוחדים, עובר על התקנות הרגולטוריות הנוכחיות, כמו גם על העקרונות והיסודות של תשומת לב לגיוון בסביבת בית הספר. .

    • Málaga, ספרד
    • Marbella, ספרד
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    ספרדית

    מקורה במילה הלטינית infantia, ילדות היא תקופת חיי האדם מלידה ועד גיל ההתבגרות. התפיסה מאפשרת לתת שם לקבוצת הילדים באותו גיל (תינוקות) ולמצב הראשון של דבר אחריו