192 תואר שני תוכניות ב רוסיה for 2024

תואר שני תוכניות ב רוסיה for 2024Filter
    • Kursk, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מאסטרים מועסקים לרוב במוסדות להשכלה גבוהה, מעבדות שונות, תכנון ולשכות הנדסה. זה נרשם בחוברת העבודה. הם עובדים בתחנות אפידמיולוגיות שונות, לומדים DNA במרכזי מחקר. לאחרונה חלה מגמת עלייה יציבה בשוק המניות. הם משתמשים גם בתאגידי קוסמטיקה גדולים שצריכים לעדכן כל הזמן רעיונות ולפתח מוצרים יעילים חדשים.

    • Caserta, איטליה
    • Pyatigorsk, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הקורס מציע לסטודנטים לקבל תואר כפול, כלומר תואר שני כפול בפילולוגיה ובלשנות מודרנית.

    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תלמידי המאסטר מאומנים לבצע מחקר ופיתוח בתחום תכנון המעגלים המשולבים, כמו גם במיקרו וננואלקטרוניקה למערכות תקשורת אלחוטיות עדכניות. התוכנית מכסה RF, אנלוגי, עיצוב מעגלים דיגיטליים עבור מקלטי משדרים ועיבוד אותות דיגיטליים המבוססים על FPGA ו microcontrollers.

    • Novosibirsk, רוסיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    דגש מיוחד מושם על האתגרים והיתרונות של שימוש בקרינת סינכרוטרונים ונייטרונים ללימוד תרכובות, מינרלים, חומרים, עם יישומים פוטנציאליים בכימיה של מצב מוצק, מדעי החומר הרך, מדעי כדור הארץ וכדור הארץ, מדעי התרופות, קטליזה, מדעי החיים, פיזיקה , מדעי החומרים, ארכיאולוגיה ומדעי האמנויות.

    • Saint Petersburg, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית מכוונת להכשרת מומחים המסוגלים לבצע באופן עצמאי מחקר תיאורטי ויישומי בתהליכים אקולוגיים, הידרו-מטאורולוגיים, פליוגוגרפיים, נוף, פדולוגיה וטבע באזורים קוטביים של כדור הארץ (הארקטי, האנטארקטיקה, אזור פרומרוסט והאזור שטחים אפריים).

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית המאסטר בתיאוריה לשונית ותיאור שפה מכשירה את התלמידים בשיטות ניתוח לשוני ובמחקר בין תחומי של תיעוד שפה ושפה. תוך התמקדות בסוציואלינגוויסטיקה ותיאור שפה מושכל טיפולוגית, התלמידים צוברים ניסיון מעשי בלשון.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    IBS Master in International Management מיועד לסטודנטים בעלי תואר ראשון, בקיאים בשפה האנגלית ושואפים לקריירה מצליחה בעסקים בינלאומיים.

    • Moscow, רוסיה
    • Sochi, רוסיה

    זמן מלא

    39 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית, רוּסִי

    התכנית לתואר שני במנהל ספורט מיועדת לאנשים בעלי כישורי השכלה גבוהה, תכונות מנהיגות ושאיפה לפתח את המומחיות המקצועית שלהם ולעשות קריירה יוצאת דופן במינהל ספורט. המטרה העיקרית של התכנית היא לייצר דור חדש של מנהלי ספורט אפקטיביים בעלי כישורים אסטרטגיים ותפעוליים כאחד.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    התכנית "השפה הזרה של מקצועי תקשורת וSpecialised תרגום" נועדה להקנות לתלמידי ידע תיאורטי ומעשי ומיומנויות, אשר ניתן להשתמש בי

    • Rostov-on-Don, רוסיה
    • Taganrog, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Yekaterinburg, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Ural Power Engineering Institute של Ural Federal University מציע תוכנית לימודים חדשה לתואר שני באנרגיה לערים חכמות. בוגרי התכנית יקבלו מיומנויות ייחודיות בתכנון, תפעול, בקרה וניתוח של מערכות חשמל עירוניות מודרניות תוך התמקדות מיוחדת בטכנולוגיות למידת מכונה. קהל היעד של התכנית הוא תואר ראשון ומומחים במדעים טכניים.

    • Moscow, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    רוּסִי

    התכנית מיועדת להכשרת מומחים המוכנים לפתור את בעיות הפעילות המקצועית מהסוגים הבאים: מחקר, סוציו-טכנולוגי, פרויקטים, ארגוניים וניהוליים, פדגוגיים.

    • Kazan, רוסיה

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכנית מכינה אנשי עסקים, מנהלים בכירים בפיתוח תיירות בת קיימא.

    • Volgograd, רוסיה

    בקמפוס

    רוּסִי

    בהיותו המוביל האזורי במתמטיקה, המכון למתמטיקה וטכנולוגיות מידע של Volgograd State University הוא מכון מודרני המשלב מסורות אקדמיות וגישה חדשנית להוראה. המכון מכשיר מומחי IT מוסמכים ביותר בתחום הדוגמנות המתמטית, שינוי דיגיטלי בכלכלה, למידת מכונה ובינה מלאכותית. כמו כן, היא מתמחה בהכשרת מפתחי מערכות מחשוב וטכנולוגיות תכנות מתקדמות. פיתוח המכון תלוי בביקוש רב בתעשיית המחשבים והתוכנה וכן בהתפתחות המדעית והטכנולוגית של הפדרציה הרוסית בתוך 10-20 שנה.

    • Novosibirsk, רוסיה

    בקמפוס

    רוּסִי

    תכנית תואר שני היא הרמה השנייה של הכשרה מקצועית במסגרת ההשכלה הגבוהה "4 + 2". רוסיה אימצה מסגרת זו בשנת 2011, כאשר "מערכת בולוניה" אומצה. עם תואר ראשון ניתן להיכנס לתכנית לתואר שני. משך התואר השני הוא שנתיים התמחות של מאסטר יכולה להיות שונה מהותית מההסמכה שהתקבלה במהלך תואר ראשון. או תכנית מומחים. ניתן לבחור תכנית מאסטר מתאימה על מנת להשלים את ההסמכה הבסיסית או לשנות באופן מהותי את המקצוע העתידי שלהם. התמחות: מתמטיקה חישובית